(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
HIPTV is niet onder eigen beheer..ook hun zijn gewoon reseller van een grotere aanbieder.
Ik heb betere kwaliteit streams gezien.
En de VOD van HIPTV is summier wat aanbod met weinig recente nieuwe films en hoe de bibliotheek is toegevoegd alles staat door elkaar.

Persoonlijk vind ik de kwaliteit van IPTV via Rapid het beste alle kanalen zijn top zoals het hoort.
De VOD is goed gevuld met veel multisubs films.

Een goede goedkope aanbieder met strak beeld is GENIPTV de VOD is eigenlijk alleen voor Franse kijkers opgezet.

Een goede reseller die streams kan aanbieden via Jinbox levert ook kwaliteit en is vooral geschikt voor de Nederlandse markt (maar hierdoor wel iets duurder in aanschaf maar de resellers zitten wel dicht op het vuur en alle mail wordt in het Nederlands beantwoord)

Dan zijn er nog resellers die leveren via client-proiptv ook die is perfect wat beeld en VOD geheel op de Nederlandse markt gericht.

Dit zijn mijn eigen bevindingen ik heb nog wel tig andere aanbieders geprobeerd maar deze durf ik allemaal aan te bieden naar mijn klanten.

Groet Dreamshare
Ik heb momenteel jinbox ...welke raad jij mij aan en hoe een testlijn te krijgen.
 
Ik heb momenteel jinbox ...welke raad jij mij aan en hoe een testlijn te krijgen.

Ik raad je aan om gewoon min voor de test of een week of een maand een IPTV aanbieder te testen...
Ze ontlopen elkaar allemaal niet zoveel de 1 heeft geweldig beeld en een slechte VOD en de ander weer acceptabel beeld maar een super VOD..Dan zijn er nog aanbieders die op bijna alle tv pakketten terugkijk mogelijkheden hebben...dus ja wat is belangrijk?Behalve natuurlijk de prijs.

Vaak zie je bij de aanbieders als de vraag het hoogst is b.v bij voetbal wedstrijden of ze voldoende capaciteit in huis hebben..e.o ze het zelf in de hand hebben met een dedicated server of alleen maar "reseller" zijn..

Succes.

Dreamshare
 
Ik raad je aan om gewoon min voor de test of een week of een maand een IPTV aanbieder te testen...
Ze ontlopen elkaar allemaal niet zoveel de 1 heeft geweldig beeld en een slechte VOD en de ander weer acceptabel beeld maar een super VOD..Dan zijn er nog aanbieders die op bijna alle tv pakketten terugkijk mogelijkheden hebben...dus ja wat is belangrijk?Behalve natuurlijk de prijs.

Vaak zie je bij de aanbieders als de vraag het hoogst is b.v bij voetbal wedstrijden of ze voldoende capaciteit in huis hebben..e.o ze het zelf in de hand hebben met een dedicated server of alleen maar "reseller" zijn..

Succes.

Dreamshare
Voor vrienprijs heb ik bij jinbox 4k hd+ 90€ voor een jaar gekregen..maar zoek nu een provider met scherpbeeld goed kwaliteit en bijgehouden vod dagelijks.
Zodoende dat ik vroeg welke jij mij zou aanraden voor een redelijk prijs.
Grtjes
 
Voor vrienprijs heb ik bij jinbox 4k hd+ 90€ voor een jaar gekregen..maar zoek nu een provider met scherpbeeld goed kwaliteit en bijgehouden vod dagelijks.
Zodoende dat ik vroeg welke jij mij zou aanraden voor een redelijk prijs.
Grtjes

4k.. ☆zucht☆ :regels:
 
Voor vrienprijs heb ik bij jinbox 4k hd+ 90€ voor een jaar gekregen..maar zoek nu een provider met scherpbeeld goed kwaliteit en bijgehouden vod dagelijks.
Zodoende dat ik vroeg welke jij mij zou aanraden voor een redelijk prijs.
Grtjes


Veel van de bekende jongens liggen bij afname van een jaar in de zelfde prijsklasse.
 
Als je kwaliteit wilt met het kijken van sport zenders, dan kom je uiteindelijk toch echter uit bij een dreambox.
Heb jaren lang zelf een dreambox gehad, 90,- per jaar en los nog eenmalig een DM800HD aangeschaft.

326 zenders, wat uiteindelijk toch voldoende is voor mij aangezien ik alleen sport zenders kijk.
Via HIPTV heb je uiteraard een groter aanbod, alleen vind ik het te veel onstabiel en niet betrouwbaar qua kwaliteit.

Het is net maar de afweging die je maakt, mijn ouders genieten weer van HIPTV aangezien zij daar weer ruim 100 Indiase zenders hebben, waar ik weer niks van moet.

Unlimited Sport, hoe het ook mag heten, schiet echt door met zijn prijzen!
Alleen voor de sport zenders betaal je al veel te veel!
 
Als je kwaliteit wilt met het kijken van sport zenders, dan kom je uiteindelijk toch echter uit bij een dreambox.
Heb jaren lang zelf een dreambox gehad, 90,- per jaar en los nog eenmalig een DM800HD aangeschaft.

326 zenders, wat uiteindelijk toch voldoende is voor mij aangezien ik alleen sport zenders kijk.
Via HIPTV heb je uiteraard een groter aanbod, alleen vind ik het te veel onstabiel en niet betrouwbaar qua kwaliteit.

326 zenders dan neem ik aan dat jij DVB-C Ziggo / UPC keek?
En Dreambox kun je beter omschrijven als een Enigma2 ontvanger de naam Dreambox stelt al een poos niet meer zoveel voor...het is net als toen de de tijd met de Humax 5400 iedereen kende die naam terwijl de 5400 na de Z ook niet veel meer voorstelde als alleen maar de naam..
Maar je hebt gelijk als je b.v Ziggo kijkt met een Mutant HD51 dan heb je een prachtplaatje dit is niet te vergelijken met de IPTV kwaliteit.

Ik denk wel dat IPTV de toekomst is puur en alleen al omdat bijna alle satellietaanbieders hun deuren steeds zwaarder vergrendelen..eerder kwamen er nog wel eens hacks vrij maar nu helaas niet meer..er zijn nog wel een paar hele grote commerciële serveraanbieders actief maar ook die maken langzaam de overstap naar het aanbieden van IPTV.

En niet iedereen wil of mag nog zomaar een schotel plaatsen..
Ook is de investering in schotel apparatuur ten opzichte van IPTV vele malen hoger en vaak een drempel voor vele mensen.
 
  • Like
Reacties: Lex
326 zenders dan neem ik aan dat jij DVB-C Ziggo / UPC keek?
En Dreambox kun je beter omschrijven als een Enigma2 ontvanger de naam Dreambox stelt al een poos niet meer zoveel voor...het is net als toen de de tijd met de Humax 5400 iedereen kende die naam terwijl de 5400 na de Z ook niet veel meer voorstelde als alleen maar de naam..
Maar je hebt gelijk als je b.v Ziggo kijkt met een Mutant HD51 dan heb je een prachtplaatje dit is niet te vergelijken met de IPTV kwaliteit.

Ik denk wel dat IPTV de toekomst is puur en alleen al omdat bijna alle satellietaanbieders hun deuren steeds zwaarder vergrendelen..eerder kwamen er nog wel eens hacks vrij maar nu helaas niet meer..er zijn nog wel een paar hele grote commerciële serveraanbieders actief maar ook die maken langzaam de overstap naar het aanbieden van IPTV.

En niet iedereen wil of mag nog zomaar een schotel plaatsen..
Ook is de investering in schotel apparatuur ten opzichte van IPTV vele malen hoger en vaak een drempel voor vele mensen.


Wat stelt er niet meer zoveel aan dan precies?
Er is nog steeds veel vraag naar Dreambox.

Daarnaast hoeft er niet geïnvesteerd te worden in een schotel, antennekabel en een internet kabel is voldoende ;-).
Ik denk inderdaad dat IPTV wel de toekomst is maar we moeten ook wel eerlijk zijn dat de huidige aanbod zoals Rapid TV, HIPTV nog lang niet op kunnen tegen het kwaliteit van een dreambox.

Als ik gewoon voetbal kijk en er is een hoge tempo in het spel dan doet het gewoon pijn aan je ogen omdat het kwaliteit zo matig is en hapert.
 
De Dreambox was vroeger een box waar iedereen blij van werd maar dat is niet meer zo, al lange tijd niet meer!
1:geen open source software meer
2:veel te duur dat heeft ervoor gezorgd dat andere merken het over hebben genomen zoals de VU+ boxen.

Wat betreft Ziggo dat is allemaal leuk goed wel en aardig maar lang niet iedereen heeft de mogelijkheid voor Ziggo te kiezen, daarbij heeft lang niet iedere Ziggo abonnee de keus eigen hardware te kiezen.

Je zal het moeten doen met wat er is en geloof mij de satelliet en kabelproviders gaan de komende jaren nog verder met het dichtspijkeren van alles.
Dat zorgt er dus voor dat enkel iptv overblijf en ook zullen de satelliet en kabelproviders er alles aan doen dat dicht proberen te spijkeren.
 
  • Like
Reacties: Lex
Heb het idee dat hier verwarring is over de naam Dreambox :unsure:
Dreambox als sat ontvanger en Dreambox als aanbieder van iptv en dan krijg je misverstanden.
 
  • Like
Reacties: Spinix en Plenkske
Wat stelt er niet meer zoveel aan dan precies?
Er is nog steeds veel vraag naar Dreambox.
Als ik gewoon voetbal kijk en er is een hoge tempo in het spel dan doet het gewoon pijn aan je ogen omdat het kwaliteit zo matig is en hapert.

Stevie-vvv die had het al omschreven de "Dreambox" is een merknaam die zich heeft gevestigd net zoals b.v iedere navigatie een "TomTom" is!
En standaard aan een niet officieel aangesloten Ziggo aansluiting gebeurd er ook niet veel met de Enigma2 receiver.Als je dan de kosten neemt van je Ziggo abonnement + de kosten van de share dan is het voor veel mensen een dure uitgave maandelijks.

Kijk stevie-vvv schrijft het ook al alles wordt tegenwoordig dicht gespijkerd ik weet dat Ziggo gelukkig nog wel aan te bieden blijft de komende jaren..Canldigitaal daarin tegen is koffie dik kijken...De Viaccess Orca is nog steeds niet gehackt (althans niet public)

En ik bevestig je mening IPTV staat nog steeds in de kinderschoenen maar vergeleken met 2 jaar geleden zijn ze al wel een stuk gegroeid...de kwaliteit wordt steeds beter en stabieler.

Mijn advies naar mijn klanten is neem gewoon Ziggo daar kan ik de stabiliteit van garanderen....

Groet Dream(box)share ;)
 
Via HIPTV heb je uiteraard een groter aanbod, alleen vind ik het te veel onstabiel en niet betrouwbaar qua kwaliteit.

Het is net maar de afweging die je maakt, mijn ouders genieten weer van HIPTV aangezien zij daar weer ruim 100 Indiase zenders hebben, waar ik weer niks van moet.

Het hangt ervan af wat je kijkt. Ik heb bij mijn ouders naar b.v. de Zwitser of Oostenrijker gekeken en dat werkt prima. Sport kijk ik zelf niet naar omdat ik dat via Ziggo afneem. Dan weet ik dat het stabiel is. Hiptv is voor mij echt bedoeld voor zenders die ik via Ziggo niet zie.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
ik heb een test van hiptv perfect beeld loopt goed door. Helaas heb ik geen PayPal of bitcoins om mee te betalen. Heb een wat duurdere genomen voor 3 maanden. Als het niet bevalt kan ik altijd nog een andere nemen. Als je wel het juiste betaal middel hebt een aanrader.
 
  • Like
Reacties: KobusKrukas
Status
Niet open voor verdere reacties.