(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk persoonlijk dat het probleem bij jou ligt. Als het bij hiptv moet liggen zouden er veel meer klachten van mensen komen die de Nederlandse hd zenders ook niet kunnen kijken.
 
  • Like
Reacties: Plenkske en raymie
Helaas vandaag ook een heel vervelende ervaring gehad met Hiptv. Na wat heen en weer gemail over het omzetten van mijn account kreeg ik als laatste reactie van HIptv: Flikker op lul!
Nou dat is dus einde oefening met Hiptv, ga op zoek naar een fatsoenlijke provider...
 
  • Like
Reacties: stevie-vvv
Dat is nou niet bepaald parlementair taalgebruik daar bij Hiptv :confused: en nu maar hopen dat de bakens op tijd worden verzet daar.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Weet wel zeker dat dat het probleem is. Heb net een account (*proef) bij iptv4all genomen en totaal geen problemen. Hardware is perfect, ik kan 4k films zonder problemen draaien.

Waarschijnlijk ligt het dan aan de software. Het kan best zijn dat een andere app waarmee je een IPTV playlist kan inladen prima werkt op je device.
 
Afgelopen weken ook paar keer gezien dat de HD kanalen hikte en niet lekker liep.Dit ook bij HIP aangegeven en men zou er naar kijken ,maar ik gelukkig dan nog de keus had uit het andere kanaal wat niet HD was werd mij verteld .Een ander kanaal wat helemaal geen beeld gaf kreeg ik als antwoord daar kunnen we niets aan doen .
 
De dagen van hier en daar wat storingen lijken achter ons gelaten. Reden voor een verlenging van 3 maanden.. #vertrouwen
 
De dagen van hier en daar wat storingen lijken achter ons gelaten. Reden voor een verlenging van 3 maanden.. #vertrouwen
Zou niet verkeerd zijn dat ze de dingen weer op de rit hebben gekregen het F1 seizoen gaat binnenkort beginnen en het zou mooi zijn om die in FHD te kunnen gaan kijken..nu nog even de support verbeteren naar de clients toe.
 
Vind de sportkanalen laatste weken niet zo heel best, regelmatig bufferen tijdens voetbal (ook bij backupkanalen).
 
  • Like
Reacties: raymie
De dagen van hier en daar wat storingen lijken achter ons gelaten. Reden voor een verlenging van 3 maanden.. #vertrouwen

Vind de sportkanalen laatste weken niet zo heel best, regelmatig bufferen tijdens voetbal (ook bij backupkanalen).

Tegenstrijdige opvattingen dus laten we Hiptv de kans geven om het iedereen weer naar zijn zin te maken :)
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Helaas moet ik de forum leden hier gelijk geven die de communicatie met HIPTV betwisten. Ik heb vandaag een vraag gesteld over de (niet)werking van bepaalde kanalen. De communicatie die hierna volgende is van een dusdanig niveau dat ik bijna iedereen wil oproepen om te stoppen met het afnemen van een abonnement van HIPTV. Ik zal hieronder een laatste antwoord neerzetten. De tekst kan als schokkend worden ervaren, zeker als er in je familie en andere omgeving bepaalde ziektes hebt meegemaakt. Het is dus echt onacceptabel, de wijze van communiceren..

De wijze van interpretatie op de door mij geschreven e-mail is kennelijk van een bepaald laag niveau dat dit het antwoord was. Ook al zou ik, wat dus niet zo is, een antwoord op mijn vraag een " grapje" hebben genoemd, is de onderstaande tekst dan de manier om te antwoorden? Eng.. heeeeel eng..

*******************************************************************************************************************************************************************************************

Kanker op imbiciel, we stellen je vragen in antwoord op je email en jij noemt het een grapje en nu heb je nog een grote smoel ook, wegwezen gek !


Wie is hier nou ASO Raymond ?? jij begint toch onze nette email een grapje te noemen lamlul

Met vriendelijke groet,

Kenneth Winter, HIPTV
2DE Lijns Support
 
Helaas moet ik de forum leden hier gelijk geven die de communicatie met HIPTV betwisten. Ik heb vandaag een vraag gesteld over de (niet)werking van bepaalde kanalen. De communicatie die hierna volgende is van een dusdanig niveau dat ik bijna iedereen wil oproepen om te stoppen met het afnemen van een abonnement van HIPTV. Ik zal hieronder een laatste antwoord neerzetten. De tekst kan als schokkend worden ervaren, zeker als er in je familie en andere omgeving bepaalde ziektes hebt meegemaakt. Het is dus echt onacceptabel, de wijze van communiceren..

De wijze van interpretatie op de door mij geschreven e-mail is kennelijk van een bepaald laag niveau dat dit het antwoord was. Ook al zou ik, wat dus niet zo is, een antwoord op mijn vraag een " grapje" hebben genoemd, is de onderstaande tekst dan de manier om te antwoorden? Eng.. heeeeel eng..

*******************************************************************************************************************************************************************************************

Kanker op imbiciel, we stellen je vragen in antwoord op je email en jij noemt het een grapje en nu heb je nog een grote smoel ook, wegwezen gek !


Wie is hier nou ASO Raymond ?? jij begint toch onze nette email een grapje te noemen lamlul

Met vriendelijke groet,

Kenneth Winter, HIPTV
2DE Lijns Support
Wow dat noemen ze support. Ik kan nog steeds niet begrijpen waar het mis is gegaan met hiptv. Dit is idd een goed reden om niet meer te verlengen. Ik weet niet hoe lang je nog moet maar als je zo omgaat met je klanten dan verdien je idd niet om nog te bestaan. Ben eigenlijk wel benieuwd wat eric van dit alles vind.
 
  • Like
Reacties: raymie
Ben eigenlijk wel benieuwd wat eric van dit alles vind.
Ik hoop dat hij meeleest hier en nog enige invloed heeft op zijn opvolgers die de weg totaal kwijt zijn met bovenstaande opmerkingen die onacceptabel zijn.
 
  • Like
Reacties: raymie
Ik hoop dat hij meeleest hier en nog enige invloed heeft op zijn opvolgers die de weg totaal kwijt zijn met bovenstaande opmerkingen die onacceptabel zijn.
Ik hoop dat hij meeleest hier en nog enige invloed heeft op zijn opvolgers die de weg totaal kwijt zijn met bovenstaande opmerkingen die onacceptabel zijn.


Ze delven zo hun eigen graf.
 
  • Like
Reacties: raymie
Helaas moet ik de forum leden hier gelijk geven die de communicatie met HIPTV betwisten. Ik heb vandaag een vraag gesteld over de (niet)werking van bepaalde kanalen. De communicatie die hierna volgende is van een dusdanig niveau dat ik bijna iedereen wil oproepen om te stoppen met het afnemen van een abonnement van HIPTV. Ik zal hieronder een laatste antwoord neerzetten. De tekst kan als schokkend worden ervaren, zeker als er in je familie en andere omgeving bepaalde ziektes hebt meegemaakt. Het is dus echt onacceptabel, de wijze van communiceren..

De wijze van interpretatie op de door mij geschreven e-mail is kennelijk van een bepaald laag niveau dat dit het antwoord was. Ook al zou ik, wat dus niet zo is, een antwoord op mijn vraag een " grapje" hebben genoemd, is de onderstaande tekst dan de manier om te antwoorden? Eng.. heeeeel eng..

*******************************************************************************************************************************************************************************************

Kanker op imbiciel, we stellen je vragen in antwoord op je email en jij noemt het een grapje en nu heb je nog een grote smoel ook, wegwezen gek !


Wie is hier nou ASO Raymond ?? jij begint toch onze nette email een grapje te noemen lamlul

Met vriendelijke groet,

Kenneth Winter, HIPTV
2DE Lijns Support
Begrijp eerlijk gezegd echt niet waarom zulke reacties gegeven worden.. Ik heb regelmatig vragen omtrent it, en dergelijke.. van verschillende mensen, die soms alles willen weten en 0 achtergrond informatie hebben. Geduld is een schone zaak, en klant is koning. Waar is die mentaliteit naartoe? Mond op mond is nog altijd de beste reclame, je kan 1000enden euro's uitgeven aan reclame, maar 3 van zulke reacties kunnen meer teniet doen dan ze ook kunnen goedmaken.

Vind heel jammer dat nadat Eric is vertrokken, de algehele sfeer bij Hiptv lijkt veranderd. Ik heb zelf geen hiptv meer, dus kan er niet over oordelen, maar vind het wel jammer om zulke ervaringen te lezen ongeacht welke iptv provider het moge zijn. Uiteindelijk blijft het voor een ieder "hobby" en kan je er natuurlijk niet je basis inkomen mee opzetten, maar toch zou dat geen reden moeten geven..
 
  • Like
Reacties: raymie
de epg komt niet meer overeen met het beeld. hebben meer mensen hier last van?
Post automatically merged:

Begrijp eerlijk gezegd echt niet waarom zulke reacties gegeven worden.. Ik heb regelmatig vragen omtrent it, en dergelijke.. van verschillende mensen, die soms alles willen weten en 0 achtergrond informatie hebben. Geduld is een schone zaak, en klant is koning. Waar is die mentaliteit naartoe? Mond op mond is nog altijd de beste reclame, je kan 1000enden euro's uitgeven aan reclame, maar 3 van zulke reacties kunnen meer teniet doen dan ze ook kunnen goedmaken.

Vind heel jammer dat nadat Eric is vertrokken, de algehele sfeer bij Hiptv lijkt veranderd. Ik heb zelf geen hiptv meer, dus kan er niet over oordelen, maar vind het wel jammer om zulke ervaringen te lezen ongeacht welke iptv provider het moge zijn. Uiteindelijk blijft het voor een ieder "hobby" en kan je er natuurlijk niet je basis inkomen mee opzetten, maar toch zou dat geen reden moeten geven..
watvoor iptv abbo heb jij nu als ik vragen mag?
 
ja de epg is echt de weg kwijt de laatste week, blijft ergens hangen tussen 01.00 en 3.00 uur en blijft hetzelfde
 
ja de epg is echt de weg kwijt de laatste week, blijft ergens hangen tussen 01.00 en 3.00 uur en blijft hetzelfde
Niet alleen de epg is de weg kwijt hoor bij hiptv de mensen er achter ook. Hoop echt dat ze het achter de schermen weer op orde krijgen. Want qua Nederlands en Belgische aanbod is hij wel super.
 
Niet alleen de epg is de weg kwijt hoor bij hiptv de mensen er achter ook. Hoop echt dat ze het achter de schermen weer op orde krijgen. Want qua Nederlands en Belgische aanbod is hij wel super.

Wat is er zo super aan het zenderpakket van NL / BE via HIPTV dan?Omdat Rapid 3 zenders niet heeft?Die hebben ze wel maar alleen niet Nederlands ondertiteld.
Ik heb juist IPTV voor alle Sky pakketten DE / UK / ITA en Adult..
En voor mijn Griekse "vrienden" het Griekse aanbod..

Als HIPTV zich wil gaan onderscheiden dan zetten ze eerst even de service weer bovenaan de lijst...daarna investeren in meer serveraanbod om terugkijken mogelijk te maken en verder een goede VOD die ook wekelijks / maandelijks wordt vernieuwd.
 
  • Like
Reacties: raymie
Status
Niet open voor verdere reacties.