(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
en moet zeggen (sorry) maar werkt Top...
Haha je hoeft geen sorry te zeggen na alle negatieve berichten hierboven.
Het ging hier ook meer over het contact met hun klantenservice dan over hun overige dienstverlening .
 
  • Like
Reacties: raymie
Haha je hoeft geen sorry te zeggen na alle negatieve berichten hierboven.
Het ging hier ook meer over het contact met hun klantenservice dan over hun overige dienstverlening .
Niet echt gelezen voor ik weer een maand met ze in zee ging...
Later de reacties gelezen en is inderdaad niet ok...
Maar ja ...ben een super tevreden klant...
Maar je kunt je klanten natuurlijk niet uitschelden....
Maar het werkt top...
1 nadeel dan weinig..of eigenlijk geen 28.5 (sat) muziek zenders....
Maar ja de ruim 7000 andere kanalen maken veel goed
 
1 nadeel dan weinig..of eigenlijk geen 28.5 (sat) muziek zenders....
Maar dat zijn FTA zenders die je gratis uit de lucht pikt met een eenvoudige schotel indien je de mogelijkheid daarvoor hebt.
 
Voor iedereen die slechte ervaring heeft bij de klantendienst van HIPTV, ik heb de laatste keer besteld bij HIPTV België. Daar was de klantendienst veel vriendelijker en sneller, vanaf nu bestel ik altijd daar :)
 
Mogen we hier uit concluderen dat Eric Hebs naar onze zuideburen is geëmigreerd om daar de klantenservice te versterken :unsure:
 
  • Like
Reacties: The Brook
Mogen we hier uit concluderen dat Eric Hebs naar onze zuideburen is geëmigreerd om daar de klantenservice te versterken :unsure:

Toen Eric nog de 1e lijn was bij HIPTV maakte het helemaal niets uit of je nu de .nl .be .eu .uk benaderde..de meeste reacties kreeg ik van Eric zelf maar ook Joost beantwoorde regelmatig de mailtjes.
Ik weet niet hoe het nu gaat bij HIPTV maar hun werken ook met resellers e.o die dus ook de algemene mails kunnen beantwoorden weet ik dus niet?
 
Ben ook nooit super tevreden geweest over de communicatie met hiptv, de manier waarop bedoel ik dan.
Er wordt meestal wel gewerkt aan het probleem, dat is het probleem ook niet.
Ik zit er alleen wel aan te denken over te stappen, tips graag via PM
 
Na eerdere problemen met ORF 2 was hij vanochtend weer gewoon normaal. Ik blijf het monitoren. Als het nu stabiel blijft, heb ik geen reden om te switchen. SRF draaide ook goed.
 
Ik ga ook weer voor een jaar verlengen.
Weinig problemen voor wat betreft bufferen e.d.
Ja het gaat wel eens niet helemaal goed, vorige week tijdje last gehad dat bij Film1 action HD geluid en ondertiteling helemaal de weg kwijt was.
Maar mailtje gestuurd, werd keurig beantwoord en probleem werd opgelost.
Is nog niet helemaal vervanger voor "gewone" tv maar ja in buitengebied geen kabel ofzo en waar Digitenne alleen nog mogelijk is is het een perfecte aanvulling.
 
Ik ga ook weer voor een jaar verlengen.
Weinig problemen voor wat betreft bufferen e.d.
Ja het gaat wel eens niet helemaal goed, vorige week tijdje last gehad dat bij Film1 action HD geluid en ondertiteling helemaal de weg kwijt was.
Maar mailtje gestuurd, werd keurig beantwoord en probleem werd opgelost.
Is nog niet helemaal vervanger voor "gewone" tv maar ja in buitengebied geen kabel ofzo en waar Digitenne alleen nog mogelijk is is het een perfecte aanvulling.
Ik begrijp dat je in het buitengebied woonachtig bent. Over welke internetverbinding (snelheid) beschik je (aannemende dat je ook nog niet over glasvezel beschikt)?
 
Ik heb de laaste tijd heel vaak last bij Uk sport kanalen zoals bt en sky. Tijdens een wedstrijd valt elke 10 of 15 min uit (niet overdreven!) en moet 2-3 min wachten tot hij opnieuw gaat laden en starten.
Hebben jullie er ook last van?
 
Ik heb de laaste tijd heel vaak last bij Uk sport kanalen zoals bt en sky. Tijdens een wedstrijd valt elke 10 of 15 min uit (niet overdreven!) en moet 2-3 min wachten tot hij opnieuw gaat laden en starten.
Hebben jullie er ook last van?
Het is mischien even makkelijk om er bij te vermelden via welk apparaat je kijkt zo dat andere mensen jou daar beter mee kunnen helpen. Ik zelf gebruik amper hiptv meer omdat ik ook nog rapid heb. En rapid vind ik persoonlijk toch wat lekkerder draaien dan hiptv.
 
Heb 10-4 gemailt voor geen verlenging niks gehoort.geen mail van ze zou wel goed zijn
 
Het is mischien even makkelijk om er bij te vermelden via welk apparaat je kijkt zo dat andere mensen jou daar beter mee kunnen helpen. Ik zelf gebruik amper hiptv meer omdat ik ook nog rapid heb. En rapid vind ik persoonlijk toch wat lekkerder draaien dan hiptv.
Ik gebruik hiptv via de mediabox pro van gratisstreamen.nl. Nieuwe aanschaft paar maanden terug en hoopte dat het prima zou werken. Mooi beeld maar helaas valt het dus elke keer uit. Ik hoop dat er is een oplossing hiervoor. ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.