(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij doet hij het ook weer, gelukkig ... die SD zender is in 29fps ipv native 50/25fps, ziet er niet uit zo interlaced.

Ik weet niet op wie je reageerd jacobk, maar met Sky Sport F1 hebben ze wel aardig wat issues
 
ik heb geen hip en bij mij werken ze ook niet hip weet ik niet .
Post automatically merged:

er is toch wel iets mis met play .....
 
Laatst bewerkt:
En we hebben weer SD in 29fps op alle Sky Sports F1 kanalen en één weer in het italiaans, zonder geluid...
 
En we hebben weer SD in 29fps op alle Sky Sports F1 kanalen en weer in het italiaans, zonder geluid...

Zelf heb ik gewoon HD beeld en Engels commentaar bij skysports ?
 

Bijlagen

  • C9BDAFB6-1713-40BD-8D5C-1F40889D0AE9.jpeg
    C9BDAFB6-1713-40BD-8D5C-1F40889D0AE9.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 36
Zelf heb ik gewoon HD beeld en Engels commentaar bij skysports ?
Hij is blijkbaar net weer terug naar HD inderdaad, het is alleen wel een SD kanaal welke geupscaled is ?
Maar deze is gelukkig nog te volgen zonder de interlaced lijntjes op het andere engelse kanaal.
Post automatically merged:

Als ze deze kwaliteit nou altijd uitzenden, ook al is het maar SD, zou je mij al niet meer horen klagen...
 
Laatst bewerkt:
Bij mij werkt play sports 4 en 5 oo dit moment ook niet via Hiptv.
Post automatically merged:

mss een vraagje, kunnen jullie eens kijken of jullie bij hiptv de belgische play sports kanalen hebben, en of deze werken?
Bij mij werkt play sports 4 en 5 ook niet op dit moment via Hiptv...
 
Hebben jullie ook zon blikkerig geluid op de nederlandse zenders? Vooral op de sd kanalen, maar ook op de HD kanalen is het aanwezig. Geluid is soms erg slecht.
 
Gisteren ook problemen gehad met Telenet Sports Play kanaal 4, werkte niet.
Zijn hier dingen die je kan doen/testen om dit op te lossen of is het gewoon hiptv contacteren en wachten tot het opgelost is?
 
kdenk dat het niet bij hiptv ligt, want bij geniptv is het al een week dat er problemen zijn met telenet play sports
 
kdenk dat het niet bij hiptv ligt, want bij geniptv is het al een week dat er problemen zijn met telenet play sports

Raar bij de een wel en de andere weer niet , heb nu test van andere aanbieder en werken ze wel , heb geen idee .
 
Hij is wel duur , maar ziet er goed uit :) livestreams4u
Wat is "duur"?gemiddeld 10€ per maand voor het content dat je kunt kijken noem ik niet "duur"....
Als je nu eens het vergelijk maakt met je officiële kabel / internet aanbieder dan ben je gemiddeld denk ik 80€ per maand kwijt voor 10% van de aangeboden kanalen..
Post automatically merged:

Gisteren ook problemen gehad met Telenet Sports Play kanaal 4, werkte niet.
Zijn hier dingen die je kan doen/testen om dit op te lossen of is het gewoon hiptv contacteren en wachten tot het opgelost is?
Bij Reddxc draait Playsports 4 en 5 op dit moment ook niet....
 
Laatst bewerkt:
Dit is een gratis app van LG (die wel een jaar niet is bijgewerkt) dus ik zou zeggen test hem en laat ons de resultaten weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.