(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij HIPTV ook niet of blokken....en een boel kanalen HD welke als 720 of SD worden doorgegeven en niet 1080.
Reeds doorgegeven , zouden het verder doorgeven aan de 2de lijns en mag aannemen dat dit tijdelijk is ivm noodzakelijk onderhoud ?

Edit:

Bij mij ( HIPTV ) werken de Belgische sportzenders , als ook diverse HD zenders, weer.:thanks:
Nog enkele HD zenders zijn nog 720p ipv 1080p. Voor de rest tevreden. (tot nog toe).:clap:
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: raymie
Na de zoveelste keer Sky sport F1 (wel of geen HD) tijdens de race in de war.
Of het engelse audio kanaal te vinden op de Italiaanse Sky sports F1, terwijl de engelse het Italiaanse audio kanaal draaide.
Sky sports F1 HD weer gezellig Golf??

Dit keer maar overgestapt op Stack kijken of dat beter werkt dan Hiptv, tot nu toe zeer tevreden met Stack maar we wachten racedag ff af
 
Ondanks dat ik nog altijd ernstig teleurgesteld ben in HIPTV, moet ik zeggen dat ze toch alweer enige tijd knap werk hebben geleverd. Dit weekend was wederom stabiel. Op vele kanalen keurig kunnen kijken. F1 was prima te volgen.. hoe is de ervaring van jullie op dit moment?
 
Hier ook aardig goed gegaan, afgezien de zaterdag, toen ben ik maar overgeswitched naar een webstream.
De kwaliteit was niet altijd even denderend, maar ik zit op de camping via een iPad te kijken, dan ziet zelfs 576p er nog aardig uit :)
 
  • Like
Reacties: raymie
Welke box is het beste voor IPTV? Ik wil er engels of spaans voetbal mee opnemen of terugkijken. Wat kunnen jullie me aanraden?

Graag het meest stabiele en snelle.
 
Heb ook weer 3maanden verlengt, heb dit weekend verschillende aanbieders getest
maar qua kwalieteid en snelheid en voledigheid van nl paket winnen ze wel
 
Heb ook weer 3maanden verlengt, heb dit weekend verschillende aanbieders getest
maar qua kwalieteid en snelheid en voledigheid van nl paket winnen ze wel
Ik weet niet welke jij getest hebt?Maar kwa kwaliteit en service staat HIPTV toch echt allang niet meer in de top 3.
Post automatically merged:

Ik heb al een vraag gesteld mbt tot TVIP v605 maar niemand heeft gereageerd. Ik zou graag iptv willen aansluiten bij HIPTV maar dan moet ik wel een box hebben. Vandaar dat ik het hier vraag.
Wat ik zo lees over de TVIP v605 dan draait die op Android 6.0 dus alle bekende addons zullen hier op gaan draaien.
Verder zul je met de juiste addon of onder KODI gewoon HIPTV kunnen gebruiken.
 
`Service` is nou net waar ik niks over heb gezegt dreamshare ;> (kan ik ook niet over oordelen gelukkig nog geen problemen gehad)
Maar voor de rest draait het goed bij mij, over 3 maand ga ik weer eens verder kijken
 
Jongens hier geen linkjes plaatsen potverdorie :(
En en niet afdwalen in deze topic van Hiptv.
 
Het is alle maal poep de beeldkwaliteit alle zenders lopen vast en haperen begrijp niet waarom er zovelen zijn dat zegt dat het allemaal prima is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.