(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Allemaal,

Waar zijn de NL VOD kanalen gebleven bij HIPTV...
Alle films zijn weg..

Mvg Stefan

Onderstaand staat op de FB stite..
"Het was al door sommige opgemerkt dat de site van ......is gesloten maar dat is van tijdelijke aard en wij zijn dus niet weg. Er gaat het een en ander veranderen waar we jullie binnenkort meer info over kunnen geven. Voor nu blijft alles gewoon werken

"En de VOD, is die ook maar tijdelijk weg? Zie die groepen niet meer.


Antwoord HIPTV..."Klopt inderdaad, maar die komt wel terug maar daar krijgen jullie later meer info over.".....
 
We zullen het wel zien wat ze van plan zijn. Maar zou idd voor de zekerheid even oppassen met verlengen. Want blijft raar dat ze alles offline gooien en verder geen informatie verschaffen.
 
Je kan nog wel bestellen en dus een order plaatsen ..... ?
Citaat van hip:

Het was al door sommige opgemerkt dat de site is gesloten maar dat is van tijdelijke aard en wij zijn dus niet weg. Er gaat het een en ander veranderen waar we jullie binnenkort meer info over kunnen geven. Voor nu blijft alles gewoon werken en kun je via la-la-la bestellen en verlengen.......
 
Er is reactie van hiptv over de vod op Facebook of dit nou echt een verbetering is.

VOD is voortaan los te verkrijgen en dus niet meer standaard in het pakket. mail even naar hiptv.die kunnen je ook verder helpen.....
 
Onder de naam Niptv ....waar de creatieve afdeling van Hip er vast een dagtaak aan heeft gehad om dit te bedenken :oops:
Haha idd ik wist niet zeker of ik die naam mocht benoemen in het bericht. vandaar dat ik dat maar achterwegen heb gelaten. Ik blijf het wel apart vinden dat je voor vod 5 euro per maand moet betalen. Persoonlijk zie ik dat als iets extra's bij je abbonement. Of willen ze gaan concurreren met Netflix ??
 
Ik was de vod's ook al kwijt beetje vreemd dat ze die ineens weghalen.
Maar bij het zoeken van de vod's zag ik ook dat er maar 3100 kanalen aanwezig zijn.
Terwijl als simple iptv opstart er wordt geschreven dat er meer als 9000 kanalen in de lijst staan.
Ik heb nog een abbo lopen deze maand maar anders stap ik over naar een andere iptv aanbieder
 
bij geen enkele andere provider, die ik ken, moet je niet bijbetalen voor de vod, maar bij hiptv wel? Is een beetje afzetterij volgens mij
 
nou, nu weten de meeste ook dat niptv ook hiptv is, dus hopelijk gaan ze mee met hun naamsverandering en veranderen ze ook hun manier van werken
 
Zal wel een naamswijziging van hiptv zijn.want hiptv is natuurlijk door hun manier van reageren er qua service er nou niet echt op verbeterd.

Kunnen ze wel de naam veranderen, maar als ze op de zelfde voet verder gaan.
Zal dit natuurlijk niet on opgemerkt blijven, zeker niet op dit forum....
Maar als ze nog eens de boel gaan lopen opsplitsen en tegen betaling VOD aan de man brengen... Hoelang zullen ze het blijven trekken bij de concurrent ??
 
ja idd, vind ik ook ver gegrepen. Geen enkele provider doet dat. Maar waarom hiptv dan weer wel? Zeer vreemd
 
Lijkt me een prima evolutie als daardoor de prijs van tv-only naar beneden gaat. Ik heb geen nood aan al die vod, enkel een paar tv-streams. Prijs per kanaal lijkt me al helemaal top!

Is er serieus iemand die 5000 kanalen nodig heeft? België+Nederland is voor mij prima!
 
ja daar ga ik ook akkoord mee. Als de prijs daalt zonder de vod's dan ga ik ook onmiddellijk akkoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.