(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels overgestapt naar mytvonline, voor mij nooit geen HIPTV meer.
Leuke aanbieding ook bij mytvonline!
Doodzonde dat HIPTV zo kapot wordt gemaakt, in de tijd dat Eric dit deed was het volgens mij een gouden club.
Ongelofelijk hoe snel dit kan veranderen!
 
Inmiddels overgestapt naar mytvonline, voor mij nooit geen HIPTV meer.
Leuke aanbieding ook bij mytvonline!
Doodzonde dat HIPTV zo kapot wordt gemaakt, in de tijd dat Eric dit deed was het volgens mij een gouden club.
Ongelofelijk hoe snel dit kan veranderen!


Ik ook, een wereld van verschil.
 
  • Like
Reacties: Oscar99
Ik heb gisteren hier op het forum gemeld dat ik een mail heb gestuurd naar HIPTV dat ik even wacht met verlenging van mijn abbo gezienalle strubbelingen.
Gisteravond heb ik een reactie gehad van HIPTV:
- Flikker op dan!
Hieruit blijkt dat deze nieuwe eigenaar een zeer dom persoon is.
Ben blij dat ik dit nu weet want aan zo iemand wil ik geen cent besteden.
Verwacht dat HIPTV niet lang meer zal bestaan.
Had gelijk even gevraagd wanneer ik mijn geld krijg van de maanden die ik nog tegoed heb van HIPTV?
 
  • Like
Reacties: Oscar99
Gaat het nou zo slecht met ze? Zijn er nog andere alternatieven?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja, als ze hun klanten bedreigen, en uitschelden, dan gaat het niet meer goed.
Alternatieven zijn geniptv, mytvonline,...
 
  • Like
Reacties: Yasfa
Ik zal dan maar de eerste IPTV review schrijven :) En wel over de aanbieder HIPTV. Ik ga het wel kort houden.

HIPTV bestaat nu al ruim een jaar en ik heb bij deze aanbieder ook al bijna even lang kunnen genieten van live tv.
Ik kijk toch vrijwel alleen naar de Nederlandse kanalen, en daar richt HIPTV zich ook op. Echter hebben ze vele landen in hun pakket met ook veel HD.
Daarnaast hebben ze ook nog eens VOD, waar ik zelf overigens ook geen gebruik van maak.

HIPTV onderscheidt zich echter ook van hun service. Er zal alles aan gedaan worden om ervoor te zorgen dat je tevreden tv kijkt. En als dat nou echt niet lukt, krijgen gebruikers hun geld terug en wordt de verbinding stop gezet.


Conclusie
+ Breed aanbod van Live TV en VOD
+ Vele HD zenders aanwezig
+ NL zenders krijgen voorrang, maar ook vele andere landen aanwezig
+ Support
+ Backup zenders voldoende aanwezig
- Soms een kleine hapering bij grote events, bij het Full HD kanaal
- Soms een vreemde audio codec bij kanalen



Graag reageren , met jullie ervaringen :)
Mijn ervaring is anders.
Hebben vod uit het standaard pakket gehaald zonder énig overleg.
Ook de wijze van communicatie is vrij agressief te noemen voor mij geen hiptv meer
 
Over HIPTV ben ik qua televisieaanbod wel tevreden, de Latijns Amerikaanse (nieuws)zenders zijn volop aanwezig en ook de sportliefhebber komt ruim aan zijn trekken. Er zijn nu en dan haperingen bij bepaalde zenders, maar IPTV is ook geen volwaardige vervanger van kabel o.i.d. Recent nadeel is het ontbreken van VOD aanbod, zowel films als series. Hiervoor dient nu een apart abonnement afgesloten te worden, dit loopt via Ruya IPTV. Ik heb daarbij echter geen Nederlandse films kunnen vinden in de trial. De kosten daarvan bedragen € 5,00 per maand en het aanbod wordt regelmatig geüpdatet.
 
Ook ik heb die overstap gemaakt, blijkt trouwens dat die haperingen nu een heel stuk minder zijn als toen ik nog bij Hiptv zat!
Ik dacht ook dat het aan alles lag behalve de provider.
Daarbij komt dan nog het tokkiegedrag van deze club, ga je waarschijnlijk pas merken als je het ergens niet mee eens bent.
Nee hoor, Hiptv is voor mij echt over, al gaven ze het voor niets weg.
 
  • Like
Reacties: BenBem en Manc1965
Persoonlijk vind ik VOD niet zo heel belangrijk omdat je de meeste films toch kan zien op kodi via addons, maar het gemak is er natuurlijk wel - geen sources afwachten, meestal nl subs aanwezig, als je provider regelmatig rouleert zal er best wat leuks tussen zitten. Wat ik wel vreemd vind - als je iptv afsluit krijg je een melding dat wijzigingen zijn voorbehouden, dus zij hebben te allen tijde het "recht" om dit soort aanpassingen te doen - maar in mijn ogen is dat nogal krom, wij hebben het recht - nee dat heb je niet.

Wij betalen voor een product, en daar staan verwachtingen tegenover. In de winkel ga ik ook geen koffie halen, en staat op het pak - wijzigingen voorbehouden - staat er 10min later iemand aan de deur, ik wil de helft van de koffie terug - dat is mijn recht want dat staat in de voorwaarden - op iets dat als je het heel recht doorzee bekijkt nog illegaal is ook?

Ze kunnen zulke wijzigingen doen, maar doe dat dan vanaf nieuwe klanten - je hebt al betaald, waarom pakken ze dan nu ineens een deel van waar je voor hebt betaald weg? Geef dan gratis gedurende de periode een account bij die 2e partij - als compensatie omdat dat het minste is wat je kan doen..
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Over HIPTV ben ik qua televisieaanbod wel tevreden, de Latijns Amerikaanse (nieuws)zenders zijn volop aanwezig en ook de sportliefhebber komt ruim aan zijn trekken. Er zijn nu en dan haperingen bij bepaalde zenders, maar IPTV is ook geen volwaardige vervanger van kabel o.i.d. Recent nadeel is het ontbreken van VOD aanbod, zowel films als series. Hiervoor dient nu een apart abonnement afgesloten te worden, dit loopt via Ruya IPTV. Ik heb daarbij echter geen Nederlandse films kunnen vinden in de trial. De kosten daarvan bedragen € 5,00 per maand en het aanbod wordt regelmatig geüpdatet.

Heb het VOD aanbod nu en (dom) direct een jaarabo hierop afgesloten zonder eerst geprobeerd te hebben. Dit omdat HIPTV, en de VOD kanalen daarin, mooi liepen. Dacht dat dat voor het VOD aanbod in de nieuwe service ook zo zou zijn.
Aanbevolen door HIPTV VOD (separaat) was om via de add-on CinemaTicket naar de films te kijken. Ik kwam echter van een koude kermis thuis: de ondertiteling van vele series die op Netflix wél in NL ondertiteld zijn, zijn het hier niet. Compleet afwezig, ook na het grondig doorzoeken van de vele NL ondertitels sites.
En inderdaad, het NL series aanbod is nu verdwenen. De zoekfunctie en menustructuur in CinemaTicket is ook beroerd. Weggegooid geld dus. Vroeg na één week mijn geld terug maar daar kun je naar fluiten.
Je kunt beter Netflix gebruiken.
 
  • Like
Reacties: evertvdv
Dan zou ik hun erop wijzen hun verplichtingen naar de consument na te komen.

Heb je niet via PayPal betaald? Ik persoonlijk doe dat bij zulke dingen altijd heb je altijd nog bescherming achteraf.
Ik hoop dat je je geld terug krijgt.
 
  • Like
Reacties: evertvdv
Dan zou ik hun erop wijzen hun verplichtingen naar de consument na te komen.

Oh, dat is een goede tip! Is waar. Ga ik direct proberen: ik stuur ze een email. Hou jullie op de hoogte.
Post automatically merged:

Heb je niet via PayPal betaald? Ik persoonlijk doe dat bij zulke dingen altijd heb je altijd nog bescherming achteraf.
Ik hoop dat je je geld terug krijgt.
Dank je wel. Ja, had ik ook kunnen doen. Heb een PayPal account. Zei al: dom!:crying:
 
Heb het VOD aanbod nu en (dom) direct een jaarabo hierop afgesloten zonder eerst geprobeerd te hebben. Dit omdat HIPTV, en de VOD kanalen daarin, mooi liepen. Dacht dat dat voor het VOD aanbod in de nieuwe service ook zo zou zijn.
Aanbevolen door HIPTV VOD (separaat) was om via de add-on CinemaTicket naar de films te kijken. Ik kwam echter van een koude kermis thuis: de ondertiteling van vele series die op Netflix wél in NL ondertiteld zijn, zijn het hier niet. Compleet afwezig, ook na het grondig doorzoeken van de vele NL ondertitels sites.
En inderdaad, het NL series aanbod is nu verdwenen. De zoekfunctie en menustructuur in CinemaTicket is ook beroerd. Weggegooid geld dus. Vroeg na één week mijn geld terug maar daar kun je naar fluiten.
Je kunt beter Netflix gebruiken.
Heb het VOD aanbod nu en (dom) direct een jaarabo hierop afgesloten zonder eerst geprobeerd te hebben. Dit omdat HIPTV, en de VOD kanalen daarin, mooi liepen. Dacht dat dat voor het VOD aanbod in de nieuwe service ook zo zou zijn.
Aanbevolen door HIPTV VOD (separaat) was om via de add-on CinemaTicket naar de films te kijken. Ik kwam echter van een koude kermis thuis: de ondertiteling van vele series die op Netflix wél in NL ondertiteld zijn, zijn het hier niet. Compleet afwezig, ook na het grondig doorzoeken van de vele NL ondertitels sites.
En inderdaad, het NL series aanbod is nu verdwenen. De zoekfunctie en menustructuur in CinemaTicket is ook beroerd. Weggegooid geld dus. Vroeg na één week mijn geld terug maar daar kun je naar fluiten.
Je kunt beter Netflix gebruiken.
Welcome to the club!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.