HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rokit

Gevorderd
28 aug 2017
75
22
6
67
Hallo,

Sinds gisteren werkt mijn HIPTV niet meer gebrobeerd op Windows PC met Kodi en op Android Phone via Perfect Player en IPTV extreme pro maar helaas, via IPTV Check gekeken maar geen ban....wat kan het probleem zijn ?

b.v.d. voor de info.
Rokit
 
Ik ben misschien niet slim.....maar dat zou ik zelfs nog in de gaten hebben :cautious:
You must be registered for see images attach
 
  • Like
Reacties: Spinix en Lex
Al contact gehad met hun klantenservice?
Als je keurige bewoordingen gebruikt bestaat er zo maar kans dat je antwoord ontvangt ;)
 
  • Like
Reacties: Rudolf en Wimmel
Werkt ook niet dan krijg ik de melding "uw invoer kan niet geopend worden"

Heb net mijn MI-Box ook even aangesloten, maar werkt ook niet. Krijg met IPTV extreme pro de melding "Source error"

En het vreemde is...epg wordt allemaal wel goed ingeladen en weergegeven.
 
Laatst bewerkt:
Werkt ook niet dan krijg ik de melding "uw invoer kan niet geopend worden"

Heb net mijn MI-Box ook even aangesloten, maar werkt ook niet. Krijg met IPTV extreme pro de melding "Source error"

En het vreemde is...epg wordt allemaal wel goed ingeladen en weergegeven.
Misschien een rare vraag maar voor welk apparaat heb jij je account afgesloten?
Je weet wel dat het zomaar om switchen naar een ander apparaat als waar jij je account op hebt afgesloten niet (altijd) gaat werken?
 
Laatst bewerkt:
Heb voor de Mi Box een account afgesloten...en ik kijk al ruim een half jaar op mijn MI Box en/of laptop , Smartphone...nooit geen problemen gehad.
 
Dan moet hij geblokkeerd zijn, misschien op twee apparaten tegelijk open gebruikt. Wil wel eens gebeuren dat op een apparaat het niet goed is afgesloten.



Open de link die je bij je abonnement kreeg met een webbrowser zoals Chrome, Firefox of Explorer.



Als er dan een m3u bestand begint te downloaden is er niets aan de hand, maar als je daar deze foutmelding krijgt “Deze pagina kan niet worden weergegeven”,dan heb je 99 % zeker een ip ban automatisch gekregen.



Helaas komt dat soms voor doordat je per ongeluk op 2 apparaten tegelijk met je abonnement keek máár ook door errors in de software zelf.

Een ip ban bij HIPTV kan je bij per email melden, geef dan direct je username en ip adres door.



Wat jouw ip is kun je controleren op
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen link plaatsen naar een IPTV aanbieder maar een geluk bij een ongeluk was deze link dood ;)
 
Ik kan het m3u bestand wel downloaden, maar als ik het in VLC open, krijg ik de melding "uw invoer kan niet geopend worden"
 
Ja dat is wel raar, misschien een keer op een andere pc proberen te downloaden.
@LeX, Sorry voor de link.
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik snap er nu helemaal niks meer van.....Was vanmorgen ergens anders en daar werkte het prima op mijn Android S8+, kom ik thuis niks ook niet op mijn MI Box.....maar nu werkt het wel weer via Kodo op mijn laptop.....

Ik gebruik een VPN (NordVPN)
 
Volgens mij is je ip verbannen. Probeer is een andere internet/wifi, dan moet het wel werken. Dit had ik een jaar terug ook, na twee weken ging de ban automatisch weg.
 
Ik snap er nu helemaal niks meer van.....Was vanmorgen ergens anders en daar werkte het prima op mijn Android S8+, kom ik thuis niks ook niet op mijn MI Box.....maar nu werkt het wel weer via Kodo op mijn laptop.....

Alles kan een samenloop van omstandigheden zijn aangezien HIPTV nergens op antwoord komen we
Volgens mij is je ip verbannen. Probeer is een andere internet/wifi, dan moet het wel werken. Dit had ik een jaar terug ook, na twee weken ging de ban automatisch weg.
Zou voor hem makkelijk wezen om even de VPN ergens anders te laten connecten
 
Als ik via een Belgische server kijk werkt het wel op mijn Android en PC, als ik de VPN uitschakel werkt het niet meer.
 
Kreeg dit antwoord van HIPTV.....

"Zolang je het M3U bestand kunt downloaden heb je 100% zeker geen ip ban, de oorzaak ligt dus in jouw lokale software en kunnen wij op afstand helaas niet voor jou oplossen, sorry."
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.