HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
En een zeer nette reactie van Hiptv of zou het roer om zijn daar na alle negatieve publiciteit op dit forum .
 
  • Like
Reacties: Plenkske en Rudolf
Inderdaad ze hebben al mijn vragen netjes en fatsoenlijk beantwoord.
 
Downloaden van die m3u file wel zonder VPN aan gedaan? :geek:

Yep
Post automatically merged:

Nou schiet mij maar lek.....vanmorgen doet hij het weer op mijn Smartphone, MI Box nog niet geprobeerd, die gebruik ik alleen als ik weg ben voor mijn werk...zit morgen weer voor een weekje aan de andere kant van Hollanda en gaat we dat even testen, in ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken, en van de heren en dames van HIPTV geen verkeerd woord ontvangen!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Goedenavond,

Ik heb even een vraagje hebben meer mensen het probleem dat film1 action HD geen geluid geeft. heb hier al paar dagen last van. is zowel via SIPTV als via KODI
 
Er waren (las ik) gisteren de nodige problemen bij Hiptv en wellicht was dit de eerste voorbode.
 
Sinds vanavond weer geen beeld weer hetzelfde probleem als voor 3 weken terug, HIPTV werkt niet meer op mijn S8, MI-Box en Windows PC (Kodi) begin er nu wel een beetje tabak van te krijgen :-(
 
Gisteren deed alles weer, heb niks veranderd.....snap toch niet hoe dit kan....heb het ook weer gemeld aan HIPTV en kreeg onderstaand antwoord:

"Hallo,
We hebben op dit moment geen storing, kijk daarom voor de zekerheid eens op *********
Het kan zijn dat je (per ongeluk) op meer dan 1 apparaat tegelijk streamde, of dat door een fout in jouw software/hardware onze firewall jouw ip adres tijdelijk geblokkeerd heeft.
Advies is dan ook om indien mogelijk met een ander ip adres te proberen of 24 uur af te wachten.
Als blijkt dat je niet je M3U bestand kunt downloaden geef ons dan foutloos je ip adres door en welke foutmelding je krijgt.

Met vriendelijke groet,"

HIPTV
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oeps net wakker ( nachtdienst gehad..)...zal het nooit weer doen :eek:
Welke internet provider gebruik jij?Ik heb zelf ook de laatste tijd af en toe problemen met 1 van mijn IPTV portals maar het probleem lost zich altijd vanzelf op binnen een aantal uren..ik gebruik Xs4All zakelijk..
 
Welke internet provider gebruik jij?Ik heb zelf ook de laatste tijd af en toe problemen met 1 van mijn IPTV portals maar het probleem lost zich altijd vanzelf op binnen een aantal uren..ik gebruik Xs4All zakelijk..

Thuis gebruik ik Ziggo maar zit nu voor mijn werk ergens anders en hier maak ik gebruik van Caiway.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.