Hoe bevalt Goose VPN op SHIELD

Espero

Expert
12 aug 2017
1.040
183
216
Test Goose VPN en de ervaringen zijn wisselend, soms uitval van bepaalde server en soms schakelt hij zichzelf helemaal af zonder dit op te merken omdat Android tv geen notificatie laat zien ergens op het scherm wat natuurlijk lastig is.

Wat is jullie ervaring met deze VPN?
 
Precies hetzelfde als jou @Espero, ook netjes een ticket aangemaakt met een paar simpele vragen, daar werdt niet eens op geantwoord.

Dat was voor mij de druppel, en ben er weg gegaan, voor mij nooit geen GOOSE meer?
 
Klopt, noodgedwongen omdat ExpressVPN problemen ondervindt, en ik niet nog eens veel geld uit wilde geven aan een premium VPN aanbieder?

Zodra ExpressVPN het weer begint te doen, laat ik GOOSE weer links liggen.
 
Klopt, noodgedwongen omdat ExpressVPN problemen ondervindt, en ik niet nog eens veel geld uit wilde geven aan een premium VPN aanbieder?

Zodra ExpressVPN het weer begint te doen, laat ik GOOSE weer links liggen.

Wat voor problemen heb je met Express VPN? Hier geen last van..
 
Wat voor problemen heb je met Express VPN? Hier geen last van..

Als ik via mijn Nvidia Shield connect met de servers van real-debrid Terwijl ExpressVPN aan staat dan vult de buffer zich niet en is de snelheid 0, met continue bufferen als gevolg.

Het schijnt op andere boxen gewoon te werken??‍♂️
 
Er zijn/waren diverse problemen met Goose, van zelf aflsuiten tot en met dramatisch teruggang in snelheid van soms amper 7 Mb via Meppel zodat er niet meer fatsoenlijk gestreamd kon worden!!! (zie ook mijn bijdrage in een ander draadje)

En ook nog problemen enige tijd al met de app versie uit de Store op 2 Samsung tablets, heb hierover al contact gehad met Goose die wel snel reageren bij mij maar geen resultaat met dit heeft gegeven, moest maar eens alle 3rd party apps verwijderen, idioot antwoord! Mafkees...

Heb wel alle apps tijdelijk uitgezet, maar ook dit gaf geen resultaat.

Wat wel helpt op dit moment is de app versie van de site te gebruiken en automatisch updaten uit te schakelen

Tja, als o.a Kodi geen problemen geeft is het wel een brakke VPN, zit er wel even 2 jaar aan vast, en dus problemen v.a begin...

Spijt????...
 
Als ik via mijn Nvidia Shield connect met de servers van real-debrid Terwijl ExpressVPN aan staat dan vult de buffer zich niet en is de snelheid 0, met continue bufferen als gevolg.

Het schijnt op andere boxen gewoon te werken??‍♂️

Heb je al verschillende locaties geprobeerd? Vraag anders eens aan de support van Express VPN wat er aan de hand is als je met real-debrid connect. Check ook even of de locatie waarmee je verbindt niet op de blacklist bij real-debrid staat.. .

De support van Express VPN is trouwens super naar mijn mening. Ik kreeg VPN niet werken met Netflix, terwijl ze daarmee juist adverteren. De helpdesk via de app gaf me binnen 30 seconden een locatie waarmee het wel blijkt te werken. Het was dus erg locatie-afhankelijk.
 
Heb je al verschillende locaties geprobeerd? Vraag anders eens aan de support van Express VPN wat er aan de hand is als je met real-debrid connect. Check ook even of de locatie waarmee je verbindt niet op de blacklist bij real-debrid staat.. .

De support van Express VPN is trouwens super naar mijn mening. Ik kreeg VPN niet werken met Netflix, terwijl ze daarmee juist adverteren. De helpdesk via de app gaf me binnen 30 seconden een locatie waarmee het wel blijkt te werken. Het was dus erg locatie-afhankelijk.

De support is zeker super, reageren vrijwel altijd binnen de minuut, ik ben in totaal meer dan 12 uur aan het testen geweest samen met medewerkers van de support, op verschillende protocollen en verschillende locaties.

Ook de link die jij geeft staat bij mij onder de snelkoppelingen in de ExpressVPN app, en ja ze waren allemaal groen?

Helaas heeft tot nog toe niks geholpen?

Maar goed, we gaan een beetje off topic, dit topic gaat over GOOSE Vpn, ik wil geen boze @LeX op mijn nek?
 
  • Grappig
Reacties: Lex
En weer kakt de snelheid kompleet in via de goose stream servers,ca 10 Mb op Shield met vaste verbinding, op andere Android devices is het ook niet beter, hoe is het bij jullie?
 
Omdat er problemen zijn met deze vpn en de Disney+ app even op verzoek van Goose wat testen uitgevoerd maar niks helpt, na inschakelen vpn loopt de disney app willekeurig vast.

En dat nu plots de streams servers er ook al uitliggen op dit moment even omgeschakeld naar Meppel 14 maar dan kom ik met een download snelheid van amper 2 Mb niet erg ver, na amsterdam 16 stukken sneller 38Mb maar is geen streamserver...
Post automatically merged:

Snelle reactie van Goose,

Hallo,

De streaming servers zijn alleen bedoelt om aan te geven welke op welke servers Netflix kan worden gekeken.

Op welke servers Disney+ kan worden bekeken is nog niet bekent bij ons. Dus je kan alle Nederlandse servers proberen met Disney+.

Helaas hebben wij wat problemen met snelheid, veral met onze Nederlandse servers. Wij zijn druk bezig met dit op te lossen!

Met vriendelijke groet,
Kind Regards,
Lucas
 
En dat nu plots de streams servers er ook al uitliggen op dit moment even omgeschakeld naar Meppel 14 maar dan kom ik met een download snelheid van amper 2 Mb niet erg ver, na amsterdam 16 stukken sneller 38Mb maar is geen streamserver...
Post automatically merged:

Snelle reactie van Goose,

Helaas hebben wij wat problemen met snelheid, veral met onze Nederlandse servers. Wij zijn druk bezig met dit op te lossen!

Wow, tja, dan zou ik ze toch maar eens vragen wat hun definitie van “druk bezig” is, en wat de snelheid dan behoort te wezen, want als je in dit topic kijkt:


En je kijkt bij mijn reactie op 4 augustus van dit jaar, dan zie je dat de snelheid destijds nou ook niet “om over naar huis te schrijven” was.

Destijds was dit topic begonnen door @Andre19721972 omdat men aan had gegeven dat er veranderingen doorgevoerd zouden gaan worden, zodat het beter zou worden met Kodi.

Dat werdt dus al in Juli aangegeven door GOOSE, en dus nu 4 maanden na dato lees ik in jouw reactie dat ze je hebben verteld dat ze “wat” problemen hebben met hun snelheid, en is de snelheid volledig beneden alle peil?

Ik zit hier niet om GOOSE te gaan flamen, maar begin zo onderhand wel te denken dat de boel hopeloos aan het worden is aldaar.

Wel heb ik ongelofelijk veel respect voor jou @Espero, dat je na zo’n lange tijd nog niet hebt opgegeven, en nog altijd aan het struggelen bent met GOOSE, echt petje af!??
 
Zo kogel is door de kerk.

Vincent (GOOSE VPN)
Oct 23, 11:12 CEST
Hallo,

Bedankt voor je reactie en je geduld.

Normaal gesproken bieden wij bij dit soort problemen geen refund aan. Garanties op android apparaten buiten tablet en smartphone kunnen wij namelijk niet bieden.

Gezien de issues die al geruime tijd spelen bij je android apparaten en het contact wat we hierover hebben gehad kunnen we in deze situatie coulance uitspreken. We kunnen de opzegging 02-11-2019 in laten gaan en het resterende abonnementsgeld binnen 14 dagen terugstorten.

We horen graag of je hiermee akkoord gaat.

Met vriendelijke groet,
Kind Regards,
Vincent

Nou antwoord is niet zo moeilijk...eindelijk van het gezeik af
 
Ja, maar nog niks besloten, expressvpn heeft de voorkeur

Tja, die heb ik toevallig ook, in combinatie met de shield?

Ik kan je zeggen dat met deze vpn de snelheidsproblemen die je ervaart met GOOSE tot het verleden behoren.

Ik ben er in ieder geval tevreden over, weliswaar flink duurder dan GOOSE, maar ook vele malen minder gezeur?

Als het goed is kan je binnen 30 dagen kosteloos weer opzeggen, ik zou zeggen doe dat, en test dan uit of het aan jouw wensen voldoet, bevalt het, dan kan je hem laten door lopen, zo niet, dan wel binnen 30 dagen opzeggen, en No Harm is done?
 
  • Like
Reacties: Espero
Klopt, ik heb al expressvpn op een ander device en ook al getest op de Shield werkt gewoon perfect maar weer die kosten he maandelijks, moet wel leuk blijven allemaal, en gewoon lekker ruim 86 Mb