Hoe configureer ik mijn 8bit NES 30 controller op Kodi 18?

majstra

Nieuwkomer
7 feb 2019
2
0
1
32
Beste leden,

Ik heb een beetje hulp nodig. Ik krijg mijn 8bit NES 30 controller niet goed gekoppeld op Kodi 18. Ik kan zeg maar al games spelen, dit is allemaal geïnstalleerd en dergelijke, dat werkt. Als ik daarna een game wil spelen, werken bepaalde knoppen niet en krijg ik telkens een pop up van Kodi in beeld met "Resume, quit, pause".

Ik heb wat lopen prutsen bij Kodi->settings->System->input. Echter krijg ik mijn NES 30 8 bit controller niet geconfigureerd waarbij alle knopjes werken. Weet iemand hoe dit moet? Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes,

Josip
 
Het klopt dat functies niet werken omdat niet alles is herschreven in Kodi 18 zoals in Kodi 17.
Zo heb je Winvine standaard in Android, maar niet meer in Kodi 18 in Windows 10 (wel in Kodi 17.6.1).
Het antwoord op jou vraag is vrij eenvoudig.
Je mist iets waardoor je controller niet meer compatibel is met de Kodiversie.
Als je wil kan ik je een lege Kodi sturen 17.6 die je kan gebruiken om te testen.
Omdat dit gewoon een legale mediacenter is, lijkt het mij geen probleem dat ik het hier plaats.
Deze Fork is 100% mallwarevrij en komt uit mijn dropbox.
Omdat de release pas kort geleden is uitgevoerd, zal het nooit gepaard gaan zonder probleempjes.
Kodi 17 kan je gewoon en zeker nog wel een jaar gebruiken.
Dan zullen de foutjes etc. wel uit Kodi 18 verdwenen zijn.
Ik ga hier wel een melding van maken bij de Developer(s) van Kodi/Xbmc.
Dit is de link naar de geforkte versie en heb ik zelf lang gebruikt naast mijn gewone Kodi :
 
Het klopt dat functies niet werken omdat niet alles is herschreven in Kodi 18 zoals in Kodi 17.
Zo heb je Winvine standaard in Android, maar niet meer in Kodi 18 in Windows 10 (wel in Kodi 17.6.1).
Het antwoord op jou vraag is vrij eenvoudig.
Je mist iets waardoor je controller niet meer compatibel is met de Kodiversie.
Als je wil kan ik je een lege Kodi sturen 17.6 die je kan gebruiken om te testen.
Omdat dit gewoon een legale mediacenter is, lijkt het mij geen probleem dat ik het hier plaats.
Deze Fork is 100% mallwarevrij en komt uit mijn dropbox.
Omdat de release pas kort geleden is uitgevoerd, zal het nooit gepaard gaan zonder probleempjes.
Kodi 17 kan je gewoon en zeker nog wel een jaar gebruiken.
Dan zullen de foutjes etc. wel uit Kodi 18 verdwenen zijn.
Ik ga hier wel een melding van maken bij de Developer(s) van Kodi/Xbmc.
Dit is de link naar de geforkte versie en heb ik zelf lang gebruikt naast mijn gewone Kodi :

Bedankt voor je antwoord! Ik ga het even proberen.