Hoe EPG in Tivimate instellen?

rudrood

Gevorderd
19 sep 2016
70
42
6
54
Ik heb van mijn provider een url gekregen voor de epg.
Wanneer ik deze ingeef in Tivimate op de Shield als primaire epg bron werkt de epg niet. Er wordt niets gedownload, zowel handmatig als automatisch.
Het betreft wel een test m3u dus zou het daarmee iets te maken kunnen hebben? Of moet ik nog wat extra's toevoegen buiten bovengenoemde url?
Wie helpt?

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En je hebt ook iptv totaal?

Of een andere provider die deze gebruikt als epg..

Ik gebruik een alie lijntje en tivimate en deze combinatie werkt naadloos...

Maar ik meen dat je m3u lijst wel overeen moet komen met de epg lijst...

Kan het zo snel ff niet weer vinden op het forum..
 
Ja, heb iptv totaal test.
Dan zou het zowiezo moeten werken... Ff contact opnemen dan met de aanbieder..

Maar goed die schijnt er meer iptv zaakjes op na te houden dus die kan wel erg druk wezen op het moment... ?‍♂️... Het topic hier op het forum is inmiddels ook al op slot gegaan ivm het niet naleven vd regels..
 
Is nog steeds niet gelukt. Misschien iemand die Tivimate gebruikt ?
 
Laatst bewerkt:
Heb je al geprobeerd om /xml achter de link te zetten?
Dus als volgt: totaal.com/guide/xml
 
Wat bedoel je met handmatig , download de EPG niet?? heb je de link al geprobeerd in je browser, of hij werkt???.
 
Gelijk, zoveel mogelijk aangepast. Excuus
Post automatically merged:

Wat bedoel je met handmatig , download de EPG niet?? heb je de link al geprobeerd in je browser, of hij werkt???.
De epg download niet, netjes url ingevoerd maar er gebeurt niks automatisch, en wanneer ik handmatig "update epg" kies gebeurt er ook niks. In de browser download hij hem wel via de url. Dus alleen niet in Tivimate. Heb app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit helpt niet.
 
  • Like
Reacties: Lex
Heb je hem wel als primaire epg bron ingesteld.
Stel hem ook eens in op Secundaire Epg bron , als ook als Primaire Epg bron.
met de link *******
Hier werkt het wel....samen met mijn originele link van mijn provider.

Als je een Laptop heb met WIndows, kan je ook met My IPTV player , de link proberen.
Gaat makkelijker en sneller en "zie"je wat er gebeurt, je krijg namlijk een melding als hij niet verbonden kan worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gelijk, zoveel mogelijk aangepast. Excuus
Post automatically merged:


De epg download niet, netjes url ingevoerd maar er gebeurt niks automatisch, en wanneer ik handmatig "update epg" kies gebeurt er ook niks. In de browser download hij hem wel via de url. Dus alleen niet in Tivimate. Heb app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit helpt niet.
Heb exact hetzelfde, het lukt gewoonweg niet. Ook alles opnieuw gedaan maar helaas... keerzijde is dat ik daardoor een andere app heb geïnstalleerd die ik vele malen beter vind.
iptv extreme !! Epg doet ie vanzelf, vod is met grote posters en info oa.
 
Heb exact hetzelfde, het lukt gewoonweg niet. Ook alles opnieuw gedaan maar helaas... keerzijde is dat ik daardoor een andere app heb geïnstalleerd die ik vele malen beter vind.
iptv extreme !! Epg doet ie vanzelf, vod is met grote posters en info oa.
Zit bij mij op de Shield niet in de Google Playstore ….?
 
ik heb al een jaar tivimate nog nooit probleem gehad met de epg heb de pro versie zend je provider wel een epg mee op Xtream hier 2 afbeeldingen eerste afbeelding nederlandse aanbieder tweede afbeelding chinese (alieexpress)
 

Bijlagen

  • s-VI4aGO.jpeg
    s-VI4aGO.jpeg
    13,3 KB · Weergaven: 77
  • XKhNqQyQ.jpeg
    XKhNqQyQ.jpeg
    12,1 KB · Weergaven: 73
Gelijk, zoveel mogelijk aangepast. Excuus
Post automatically merged:


De epg download niet, netjes url ingevoerd maar er gebeurt niks automatisch, en wanneer ik handmatig "update epg" kies gebeurt er ook niks. In de browser download hij hem wel via de url. Dus alleen niet in Tivimate. Heb app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit helpt niet.
Misschien een hele gekke vraag maar heb je deze Tivimate app via de playstore of ergens een APK gedownload? Zeg maar uit het grijze circuit? ?
 
Misschien een hele gekke vraag maar heb je deze Tivimate app via de playstore of ergens een APK gedownload? Zeg maar uit het grijze circuit? ?
gewoon via de playstore
 
@jakobk Vraag was eigenlijk bedoeld voor topicstarter @rudrood ? Want heb zelf ervaring dat een APK uit het grijze circuit problemen kan geven met EPG.
 
@Shaman, al geruime tijd tivimate gebruikt uit de store. Deed het altijd goed. Maar ineens deed de epg niks meer terwijl de link zelf het oa in de browser en andere apps wel werkt. Alles opnieuw gedaan maar hij pakt de link gewoonweg niet..?? Wat tevens ook is veranderd, het scrollen door de zenders werkt ook niet meer met de pijltjes. Als je dat nu doet krijg je de osd te zien en vanuit daaruit kun je scrollen. Allemaal in 1 keer. Zou niet anders weten ofdat het door een update is geweest of zoiets?
You must be registered for see images attach
 
Laatst bewerkt:
Zou kunnen. Maar heb zelf lopen stoeien met een MOD versie van Tivimate. Had toen ook al problemen met EPG. Vandaar de vraag.

Speel nu alles af in Kodi op de LibreELEC box. Gebruik dus eigenlijk geen app meer.