Hoe installeer ik Catchup Tv

Welkom op Kodi-Forum!
We zien dat je nog geen lid bent van Kodi-Forum.nl, registreren is volledig gratis en kost slechts enkele seconden.
Registreren

QErniee

Nieuwkomer
7 feb 2020
3
0
Heb een mi box met Kodi draaien en live tv + epg werkend. Wil alleen ook catchup tv hebben, weet alleen niet hoe ik dit moet instellen. Kan iemand helpen?

Reidinga

VIP
28 mei 2017
1.009
1.108
Catchup werkt als je provider dit aanbied - binnen kodi met pvr cliënt weet ik niet of dit beschikbaar is - icm bv tv mosaic werkt dit wel, je kan ook een IPTV player app gebruiken - die bieden meestal ook ondersteuning (veelal via xtream-codes / XC-reloaded)

• Like
Reacties: fulvio91

Shaman

VIP
4 sep 2016
734
452
Heb zelf een abbo bij IPTV-Tech. Daar worden voor NL de NPO en SBS kanalen als Catchup aangeboden. Gebruik hiervoor GSE IPTV app.

powermarcel10

Gevorderd
18 sep 2016
53
5
Catchup werkt als je provider dit aanbied - binnen kodi met pvr cliënt weet ik niet of dit beschikbaar is - icm bv tv mosaic werkt dit wel, je kan ook een IPTV player app gebruiken - die bieden meestal ook ondersteuning (veelal via xtream-codes / XC-reloaded)
Ik heb tv mosaic toevallig ook op mijn pc staan en voor kodi geconfigureerd. Maar dan? Hoe krijg ik die catch up optie te zien?

QErniee

Nieuwkomer
7 feb 2020
3
0
Dank voor de reactie. Heb een provider die dit aanbiedt (even proefabonnementje genomen). Heb een Mibox en kodi draaien. Wens is eigenlijk om alles via de mibox te gaan doen (films/series/tv) zonder daarin functionaliteit achteruit te gaan op het aanbod via mijn reguliere tvprovider. Epg werkt top, tv werkt top, mis alleen de 7 dagen catchup nog. Als dat goed werkt ben ik een blij mens :) Overweeg dan ook om een tv met AndroidTV als OS aan te schaffen. Niks gedoe meer met losse kastjes en afstandsbedieningen en het liefst alles via kodi.

Ga vandaag tv mosaic even proberen in kodi.

Vasqure

VIP
17 jan 2018
274
145
Dank voor de reactie. Heb een provider die dit aanbiedt (even proefabonnementje genomen). Heb een Mibox en kodi draaien. Wens is eigenlijk om alles via de mibox te gaan doen (films/series/tv) zonder daarin functionaliteit achteruit te gaan op het aanbod via mijn reguliere tvprovider. Epg werkt top, tv werkt top, mis alleen de 7 dagen catchup nog. Als dat goed werkt ben ik een blij mens :) Overweeg dan ook om een tv met AndroidTV als OS aan te schaffen. Niks gedoe meer met losse kastjes en afstandsbedieningen en het liefst alles via kodi.

Ga vandaag tv mosaic even proberen in kodi.
Als je een Mibox kan ik je Tivimate app aanraden ondersteunt ook catchup als je provider het heeft( premium kost iets van 5 euro per jaar).
IM Player is ook een goede app alleen kost wel wat iets van 20 euro maar ondersteund ook goed VOD..

Hier heb ik trouwens een Topic over een x aantal apps voor Kodi TV: https://kodi-forum.nl/threads/de-beste-iptv-addons-voor-android.9589/
Ik gebruik zelf Kodi voor het kijken van VOD maar je kan ook Smarters IPTV gebruiken voor VOD/Catchup het is maar wat je het fijnste vind werken.