hoe installeer ik nieuwe kodi 18.6

Dennis1981

Forumlid
11 mrt 2020
12
2
6
43
Hallo, ik heb standaard kodi 17.6 op mijn Qboxpro waar ik het kastje heb gekocht die regelen zeldf automatische updates maar kodi 18.6 heb ik dus niet wat moet ik doen nu?
 
Via de playstore of anders kijken of jouw versie beschikbaar is en er even handmatig op zetten.
 
IK ben helemaal nieuw met dit ik weet niet hoe dit moet allemaal, ik heb nu al 2weken mijn qbox pro kastje maar nog weinig plezier gehad er vn.
 
In deze post gaat het erover, let op als je kodi 18 installeert gaan sommige dingen van je huidige kodi17 misschien niet meer werken na de update (bv skins).
 
ja hoor heb ik Dominique
Ga daar eens naar toe en zoek op kodi dan zul je waarschijnlijk een een update zien of anders verwijderen kiezen en dezelfde volgorde nogmaals herhalen dan zou de nieuwste voor jouw beschikbare versie zichtbaar moeten zijn.
 
wat zijn skins Dominique
Beetje zelf onderzoek doen leer je op den duur meer van maar gebruik de zoekfunctie maar eens en lees dat topic eens door wat @Dominique DB plaatste.
Gewoon aan klooien ja kan altijd vanuit fabrieksherstel weer op nieuw beginnen mocht dat nodig zijn .... doen is leren heb je later niemand meer nodig :)
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Beetje zelf onderzoek doen leer je op den duur meer van maar gebruik de zoekfunctie maar eens en lees dat topic eens door wat @Dominique DB plaatste.
Gewoon aan klooien ja kan altijd vanuit fabrieksherstel weer op nieuw beginnen mocht dat nodig zijn .... doen is leren heb je later niemand meer nodig :)
Ja dat is waar?
 
Nog beter dan de zoekfunctie van dit forum is op google je zoekwoord(en) intypen gevolgd door site:kodi-forum.nl


De meeste forums hebben een zoekfunctie die niet echt super werkt voor 1 woord of woorden die vaak gebruikt worden