hoe kan ik opnemen met mijn kasje H96 max

Marc1880

Forumlid
13 mei 2020
14
1
6
59
Beste leden

ik heb sinds vorige week een kasje gekocht een H96 max is een goed kasje doet ook alles naar behoren alleen kan ik iets niet vinden , als ik een program opneem ik weet niet waar hij dat opslaagt ik heb al heel mijn kasje uitgepluisd ook bij instellingen en kan het niet vinden heeft hier iemand ervaring mee ofzo
alvast bedankt opvoorhand

Mvg Marc
 

Bijlagen

  • 20190701112855_h96_max_16gb.jpeg
    20190701112855_h96_max_16gb.jpeg
    123 KB · Weergaven: 6
Nee, helaas.
Ik heb nog nooit een programma opgenomen, dus ik weet niet waar hij het opslaat...
 
ik wist niet dat je met een h96 box kon opnemen ik heb een xiaomi box met tivimate zie het topic formuler z opnemen misschien kan Lex dat samenvoegen
 

Dit onderwerp maar zijn 2 totaal verschillende apparaten.
Opslag op externe hdd wellicht een optie ?
 
Het is gewoon een program van tv kanalen bv RTL 7 of VTM ( Belgisch ) zo een program ik heb die Trex Iptv Player en ik heb Smartplayer pro en als ik daar op een program klik kan ik kiezen tussen Play of Recording dus ik kan opnemen heb wel gelezen is naargelang de provider niet elke provider doet dit zeggen ze
maar deze provider die ik heb doet dat wel zit mee in mijn abbonement zie je en mijn kasje heeft een harde schijf van 64Gb dus dat moet lukken alleen de vraag waar staat het ergens ( hahaha ) Gr Marc
 
Ergens op die 64gb staat daar niet iets van data of obb mappen op of misschien iets van dcim ?
En kun je in de settings van je iptvplayer niet de map aan geven waar recordings heen moeten dan ben er meteen uit.
 
Ergens op die 64gb staat daar niet iets van data of obb mappen op of misschien iets van dcim ?
En kun je in de settings van je iptvplayer niet de map aan geven waar recordings heen moeten dan ben er meteen uit.
Aja dat kan ik eens doen de map selecteren bedankt voor de tip
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Beste mensen

wie heeft er nog zo een kasje een H96 Max , er staat degelijk op 4K als ik een film afspeel blokkeert dat kasje en springt gewoon af dan moet ik een paar keer op de startknop drukken voor hij terug opgaat andere film geprobeerd juist hetzelfde ben al naar instellingen gaan zien maar ik zou niet weten waar ik iets moet veranderen ofzo juist zoals met een program op te nemen ik kan dat ingeven maar als ik naar de harde schijf van da kasje wil gaan blokkeert die ook ik heb enkel de map die hij zelf aangeeft iets van storage ofzo iets heb al filmjes opgezocht van dat kasje maar daar kom ik niet veel wijzer uit dus daarom even de vraag hier of er iemand zo ook een kasje heeft .

Mvg Marc
 
Marc, zou je misschien enige interpunctie kunnen gebruiken?
Dit leest een beetje lastig.

Ik heb zo'n kastje maar doe geen 4K,ik vrees toch dat hij dat niet trekt.
Hoe is je Kodi uitgerust? Gebruik je een build?

Koel je dat kastje wel? Dat moet wel want de heatsink is een lachertje.
 
Laatst bewerkt:
Marc, zou je misschien enige interpunctie kunnen gebruiken?
Dit leest een beetje lastig.

Ik heb zo'n kastje maar doe geen 4K,ik vrees toch dat hij dat niet trekt.
Hoe is je Kodi uitgerust? Gebruik je een build?

Hallo Max

ik gebruik 4K nu ook niet direct hoor ik wou dat eens testen en daarom dat ik het zag maar gebruiken nee , koelen ik zou het niet weten ik vindt wel dat hij snel warm wordt ja dat wel hoe kan je die dan het beste koelen Max en Kodi heb ik wel geinstaleert ja die nieuwe Kodi18 Leia ofzo iets maar geen build nee
ik heb 2 providers eentje ervan heb ik daar ingegeven in die Pvr Simple Client en van zo gauw die laadt en ik speel een program af begint die te stotteren
die speelt niet perfect af nu had ik gelezen over Url Resolver en Easy Settings voor tegen het bufferen heb ik gedaan moet je van die getallen ingeven
heb ik nu wel gedaan via Youtube iets van Buffer op 1 dan nog iets op 4.0 en dat eerste waren allemaal getallen weet ik nu niet meer , die Resolver geinstaleert
en hij heeft het nog hoe dat komt weet ik ook niet die andere provider staat gewoon in een app op de voorpagina zal ik maar zeggen ik dacht Smartplayer Pro
en daar gaat het perfect het kasje is aangesloten direct op de wifi kabel , maar het opnemen van een program kan ik niet goed aanuit , als ik een program opneem kan ik wel kiezen maar niet naar mijn harde schijf van dat kasje hoe doe jij dat dan of doe je dat niet .

Gr Marc
 
Nogmaals, graag wat kortere zinnen met zo'n stippeltje er achter als het kan.
Iptv doe ik niet, dus daar kan ik je niet mee helpen. Opnemen evenmin.

Deze doosjes worden al snel 90+ graden en dan is de kans op raar gedrag evident.
Ik heb een fan uit een voeding van een pc gesloopt en onder het kastje gemonteerd, maar kant en klare koeltafeltjes zijn ook te koop bij tante Ali.
 
  • Like
Reacties: Lex
@Marc1880 probeer enigszins rekening te houden met de adviezen wat betreft grammatica van Maxpuk. Ben elke keer buiten adem als ik je stukjes heb gelezen ?
 
Nogmaals, graag wat kortere zinnen met zo'n stippeltje er achter als het kan.
Iptv doe ik niet, dus daar kan ik je niet mee helpen. Opnemen evenmin.

Deze doosjes worden al snel 90+ graden en dan is de kans op raar gedrag evident.
Ik heb een fan uit een voeding van een pc gesloopt en onder het kastje gemonteerd, maar kant en klare koeltafeltjes zijn ook te koop bij tante Ali.
Hey Max zeg zo een koeler hoe moet je dat ingeven in google want bij Ali ik weet het niet dan moet ik weer zo lang wachten wil eens zien of ik het niet in Nederland ergens vindt of bij Bol.com maar ik weet niet hoe je het ingeeft onder welke naam aub want als ik ingeef koeler voor android kasje dan krijg ik iets helemaal anders te zien ( hahaha )

Gr Marc
 
Geen idee hoe ze zo'n ding hier noemen eigenlijk, ik wil je wel even helpen zoeken, maar ik weet niet of ze die dingen hier verkopen.

Edit, gevonden.
Deze:

Oh nee, dit zijn gewone koelers, ff verder zoeken. ;)
Post automatically merged:

Dit is dat ding van tante Ali trouwens:
 
Laatst bewerkt:
Geen idee hoe ze zo'n ding hier noemen eigenlijk, ik wil je wel even helpen zoeken, maar ik weet niet of ze die dingen hier verkopen.

Edit, gevonden.
Deze:

Oh nee, dit zijn gewone koelers, ff verder zoeken. ;)
Post automatically merged:

Dit is dat ding van tante Ali trouwens:


Bedankt voor de info zal eens gaan piepen se

Gr Marc
 
ik krijg op de h96 box 4k films gespeeld met mx player , in optie moet je hw+ decoder (netwerk) aanvinken , wel met internetkabel in box. Hopelijk werkt het ook voor jou ?
ps. De hdmi kabel die bij de box zit is .... , beter een andere gebruiken.
 
ik krijg op de h96 box 4k films gespeeld met mx player , in optie moet je hw+ decoder (netwerk) aanvinken , wel met internetkabel in box. Hopelijk werkt het ook voor jou ?
ps. De hdmi kabel die bij de box zit is .... , beter een andere gebruiken.

okido bedankt voor deze tip