Hoe kijk ik zenders uit Peru

KodiTaxi

Forumlid
26 feb 2019
6
1
6
48
Vorige week een Kodi installatie in mijn Raspberry Pi gedaan en ben het eens aan het ontdekken.
Ik merk dat er veel zaken die te downloaden zijn in het menu niet (meer) werken, klopt dat?

Waar ik met name naar benieuwd ben is hoe ik Latijns Amerikaanse televisie zou kunnen kijken, welke add-on heb ik daarvoor nodig?
 
Welkom ?
Helaas , deze addons zijn er niet of zo onbetrouwbaar dat ze maar een gering aantal dagen werken.
Een schotel zou eventueel uitkomst kunnen bieden als de nood echt hoog is.
 
Goh dat is jammer zeg.......ik zie dat er zoveel add-ons zijn, had wel verwacht dat er daar wat bij zat. Bedankt voor je reactie Lex.
 
Vorige week een Kodi installatie in mijn Raspberry Pi gedaan en ben het eens aan het ontdekken.
Ik merk dat er veel zaken die te downloaden zijn in het menu niet (meer) werken, klopt dat?

Waar ik met name naar benieuwd ben is hoe ik Latijns Amerikaanse televisie zou kunnen kijken, welke add-on heb ik daarvoor nodig?
Ik had in mijn vorige Kodi (androidbox T95M) weldegelijk zenders uit Peru, de keuze was beperkt en niet alle zenders waren van goede kwaliteit maar vergelijkbaar met de tv en draadantennes in de Andes. Ik heb net de nieuwe mi box S draaien en heb Kodi alleen nog maar geïnstalleerd dus kan je nu ook niet vertellen uit welke repo die kwam. Ik kom hier op terug zodra ik alles weer draaiend heb en de desbetreffende repo heb gevonden.
Hasta luego!

Update:
Ik meen dat het Zerov repo was en de andere Super Mospy.
Probeer in ieder geval Zerov want ik weet bijna zeker dat die het was.
Succes en laat even weten of je Peruaanse kanalen hebt gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Dank je Streamer! Ik heb op het moment het probleem dat ik geen add-ons geïnstalleerd krijg, dus moet het even uitzoeken waar dat aan ligt.
 
inmiddels werkt het weer
Post automatically merged:

Ik had in mijn vorige Kodi (androidbox T95M) weldegelijk zenders uit Peru, de keuze was beperkt en niet alle zenders waren van goede kwaliteit maar vergelijkbaar met de tv en draadantennes in de Andes. Ik heb net de nieuwe mi box S draaien en heb Kodi alleen nog maar geïnstalleerd dus kan je nu ook niet vertellen uit welke repo die kwam. Ik kom hier op terug zodra ik alles weer draaiend heb en de desbetreffende repo heb gevonden.
Hasta luego!

Update:
Ik meen dat het Zerov repo was en de andere Super Mospy.
Probeer in ieder geval Zerov want ik weet bijna zeker dat die het was.
Succes en laat even weten of je Peruaanse kanalen hebt gevonden.

Helaas, beide addons werken niet meer.
 
Er is natuurlijk ook weinig vraag naar zenders uit Peru in ons continent ...dus ik zie het helaas somber in voor je dat je deze zenders aantreft in een addon.
 
Jammer dat te horen KodiTaxi, was altijd leuk om even te kijken.
Ben er volgende maand weer dus zal eens lokaal rondvragen welke addons er zijn.
 
Kodi Taxi, als je bereid bent om er wat geld aan uit te geven kan ik je vertellen dat GoFastIPTV een uitgebreid aanbod had uit Latijns Amerika waaronder 16 zenders uit Peru. Kwaliteit was variërend van redelijk tot uitstekende HD kwaliteit.
Heb bij andere aanbieders ook veel zenders uit Latijns Amerika gezien maar dat is heel veel Argentijns en Braziliaans en geen zenders uit Peru.
Als ik nog iets anders tegenkom tijdens mijn zoektocht zal ik het hier aanvullen.
 
Proiptv bied dezelfde zenders uit Peru aan als Gofast @KodiTaxi
Denk dat dit echt een beetje het maximum is aan zenders uit Peru.
  • ----PERU----
  • PE: CENTRAL TV
  • PE: GOL PERU
  • PE: TV Noticias 7.3
  • PE: VIA TELEVISIÓN
  • PE: ATV Pe
  • PE: AMERICA HD PE TM
  • PE: AmericaTv Pe
  • PE: ATV HD PE
  • PE: CANAL N
  • PE: Capital Tv Pe
  • PE: TNP Pe
  • PE: Latına Pe
  • PE: LATINA PE TM
  • PE: NEXT TV PE TM
  • PE: PanamericanaTv Pe
  • PE: Plus TV
  • PE: TV PERU HD PE TM
 
Bij MyTvOnline zie ik in de naamloze groep de volgende zenders staan.

Peru | America Peru
Peru | Antares TV
Peru | ATV
Peru | ATV Plus
Peru | Capital TV
Peru | Digital TV HD
Peru | Enlace
Peru | Frecuencia Latina
Peru | Gol Peru
Peru | Ips
Peru | La Tele
Peru | Monterrico TV
Peru | Movistar Deportes
Peru | Movistar Plus
Peru | Nex TV
Peru | Panamericana
Peru | Peru Magico
Peru | Sur Peru
Peru | TV Noticias 7.3
Peru | TV Peru HD
Peru | Willax HD