hoe moet ik weer doen werkrn

richardke de vrieze

Nieuwkomer
11 nov 2016
3
0
1
69
hallo ik kom eens vragen bij mij werk mijn bakje niet meer de mx en ik ben minderinvalid en heb daar geen verstand van om het te updaten of zo want dat werk met kodi en het kwam dat bakje van teevee.io maar die firma bestaat niet meer wat kan ik daar nog mee doen ik dank u vriendelijk
 
Nou Richard als ik dat zo hoor moet er nog wel het een en ander gebeuren met je box.En je geeft aan dat je door je handicap daar zelf problemen mee hebt.
Misschien is het handig dat je een familielid of bereidwillige buurman/kennis achter de hand hebt om samen met ons de situatie te bekijken en eventueel op te lossen.
 
Hallo Richard, zoals mijn collega @LeX al aangeeft is het misschien handig om een familie lid of handige buurjongen even te vragen om je te helpen aangezien er soms best veel bij komt kijken.

Zorg dat je de laatste versie van Kodi hebt dat is Kodi 17. Je kunt daarna via add-ons zoeken en gaan installeren. Tip: https://kodi-forum.nl/threads/handige-kodi-sites-op-het-internet.4741/
Mocht je geen Kodi 17 kunnen installeren omdat je bijvoorbeeld nog op Android 4.4 draait is FTMC wellicht een oplossing:

En mocht je nog een beetje geld over hebben deze dure maand en als je het jezelf makkelijker wilt maken kijk eens naar een nieuwe TV box.. https://kodi-forum.nl/threads/top-10-tv-boxen-van-dit-moment.3235/ Ik raad je de Xiaomi Mi Box aan deze is erg gebruiksvriendelijk en zul je een hele lange tijd plezier van hebben! We willen je heel graag helpen dus mocht er iets nog niet duidelijk zijn dan proberen we ons best te doen om je te helpen.

TIP: Soms staat iets ook duidelijk op YouTube uitgelegd, probeer daar ook te kijken.
 
ik heb kodi 15.2 Git;2015-11-24-02e7013-dirty(compiled oct26 2015 staat er op maar het is heel anders dan jullie tonen
hardware amlogic meson8b
ja ik weet niet of dat kan helpen anders zal het een zijn voor de vuilbak als er mij toch niemand kan helpen
ik dank jullie vriendelijk voor jullie tijd er in te steken
 
We zullen es kijken of we een eerste stap kunnen doen (ps lees ook es op zowerktkodi.nl, zoals eerder gezegd, hij oe meer je leest hoe meer je weet).
Stap 1 upgrade je Android. Zou dat lukken? En stap 2 upgrade kodi uit de playstore.
Ps 15.2 kodi is echt te oud. Succes.(y)
 
Ik denk dat stap 1 toch een brug te ver is voor Richard en dat hij ons advies ter harte moet nemen om hulp te zoeken in familiekring of buurt. Zelfs mocht hij een nieuwe box kopen blijft er een probleem want die is leeg.
 
  • Like
Reacties: Micko