Hoe plak ik een nzb met wachtwoord in de premiumize cloud?

fluppeke

Expert
10 sep 2017
253
50
16
Ik heb uit het usenet Newzbin een NZB met wachtwoord . Ik denk add download in de premiumize cloud addon maar dit werkt blijkbaar niet. Ik haal de nzb van mijn desktop maar die heeft natuurlijk nog geen wachtwoord. Met altbinz naar de harde schijf geen probleem maar hoe krijg ik dit in de cloud zonder binnenhalen.
Ook met SEREN lukt het nog niet. Ik krijg wel de torrents en de cached maar als ik daar op klik beginnen die te spelen ipv naar de cloud.
Bestaat er een youtube How to voor de leken?
grts
 
You must be registered for see images attach


Rechtsboven klik je op nzb en selecteer je de nzb op je computer en dan start.
Met Seren kun je niet downloaden, alleen cached torrents verkrijg je daarmee. Dan zul je Gaia moeten install om te downloaden.
 
Bedankt Slikt. Dit is hoe het inderdaad zou moeten. Maar jammer genoeg krijg ik enkel bij "Submitted downloads" Downloading into your cloud en bij "Transfers" queued loading. Verder gebeurd er niets. Ik had begrepen dat het laden razend snel verliep. Nog niet dus.
De VPN staat aan Netherlands.
Uiteindelijk is het toch gestart aan 470 tot 500 Mbits/s en duurde een bestand van 10 gieg ongeveer 15 minuten en een bestand later van 5 Gieg 5 minuten.
Geen idee of dit normaal is .
Maar belangrijker is dat het werkt.?
 
  • Like
Reacties: Slikt
Als ik in Seren een film start dan verschijnt deze wel degelijk in My files en ook in downloader van Premiumize . Dus er is wel samenwerking.
grts