Opgelost Hoe sluit ik een Nvidia Shield box zonder spdif optische audio aansluiting op een homecinema set?

Als je AC reciever gebruik maakt van HDMI 1.3 in en uitgangen, gaat dit dan nog problemen geven op de shield?
Post automatically merged:

Werken die dingen uberhaupt wel ? die hdmiconverters enzo waren ook niet altijd .....

Ik heb bij Conrad een soortgelijk apparaat gevonden, en hier staan reviews bij:



Ook van iemand met een shield
 
Laatst bewerkt:
Even mijn simpele gedachtegang :)

Koop een Shield plus dat gevalletje van Conrad en probeer met met alle gemak uit.
Tevreden ... Proficiat
Ontevreden ... het wettelijk retourrecht treed dan in werking.
 
Even mijn simpele gedachtegang :)

Koop een Shield plus dat gevalletje van Conrad en probeer met met alle gemak uit.
Tevreden ... Proficiat
Ontevreden ... het wettelijk retourrecht treed dan in werking.

Ja denk dat ik dat ook ga doen, even wachten hoe ze reageren op de annulering van mijn andere box (had ik ook een topic over gemaakt).

Denk namelijk dat ik wel tegen problemen aan ga lopen met mijn reciever, deze heeft HDMI 1.3, en deze kan geen 4K transporteren.
Post automatically merged:

Shield tv is besteld.

Omdat ik een oudere reciever heb die alleen HDMI 1.3 ondersteund, heb ik voor een andere oplossing gekozen, namelijk:

Las tussen de recensies van de shield tv dat iemand met hetzelfde probleem als ik voor deze oplossing had gekozen, en dat het perfect werkt.

Ook werd er over dit apparaat gesproken op de fora van GeForce zelf.

We gaan het van de week allemaal testen als het binnen is, bij behoefte zal ik de resultaten hiervan in dit topic er bij zetten;)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Hopen voor jou dat die wel werkt, die AvrKey werkte bij mij dus niet, en er wordt niet gereageerd op de e-mail in Nederland. De Amerikaanse site reageerd wel, maar komt met standaard oplossingen die ik allemaal al had geprobeerd.

Weg 150 euri’s?
 
de fosmon werkt zeker ik heb hem reeds week in huis en geen minuut spijt van, alle geluidsignalen werken bij mij en niets hoeven te syncen op de schield alhoewel dat wel mogenlijk was geweest geluid en beeld kloppen perfect .
 
de fosmon werkt zeker ik heb hem reeds week in huis en geen minuut spijt van, alle geluidsignalen werken bij mij en niets hoeven te syncen op de schield alhoewel dat wel mogenlijk was geweest geluid en beeld kloppen perfect .


Rico 1000x bedankt! Vandaag is ie binnen gekomen uit de USA. Aansluiten instellen en hij draait.

Top!
 
  • Like
Reacties: Lex en rico71