Hoi allen,

Peter#1610

Nieuwkomer
20 jun 2022
4
1
6
56
Goedemorgen, ik ben Peter en ja kom hier kijken naar de wijsheid en adviezen van deskundige aangaande IPTV.
Heb ik me nu laten verleiden tot iets leuks of valt het toch allemaal wat tegen??. Ihk hoop hier de wijsheid te vergaren.
Adviezen en tips en vooral onafhankelijke richtingwijzers.

Zeg meteen: heb er niet veel verstand van, ben geen ict'er of wat dan ook.
Ik zal dan ook helaas' meer in het vak staan van de vragers, dan van de beantwoorders.
Maar wie weet na verloop van tijd.......:) het is nog maar maandag zullen we maar zeggen.

Dank je wel dat ik erbij mag hier!

grtz

Peter

• Like
Reacties: Maxpuk

mrmiyagi

VIP
30 okt 2016
2.630
1.263
216
45
Welkom Peter op het kodi forum 😉.
Iptv is leuk en als je niet te veel eisen stelt aan beeldkwaliteit.
Want er zitten zenders tussen die mooi strak zijn meer het meeste is toch geen vervanging voor reguliere tv.

Peter#1610

Nieuwkomer
20 jun 2022
4
1
6
56
Welkom Peter op het kodi forum 😉.
Iptv is leuk en als je niet te veel eisen stelt aan beeldkwaliteit.
Want er zitten zenders tussen die mooi strak zijn meer het meeste is toch geen vervanging voor reguliere tv.
Hoi MRMI,

Bedankt voor je reactie, inderdaad een soms wat vage-materie en lastig voor een not-insider-zoals ik.
Prachtige websites, prachtig verhalen, soms matigen en vage antwoorden, om over betalen nog maar te zwijgen.
Ik snap dat we" ons dan in een grijs gebied gaan begeven, maar toch. Ik zit al vanalles te lezen hier. Stapje en stapje weet je dan meer.
Ik ga straks in de topic een balletje opgooien en dan zien we wel. Valt me op veel reacties van aantal jaren terug. We zijn nu verder dus misschien is de wereld ook hier wat veranderd in een aantalen jaren..

Ik vind het een mooie materie om er mee van te weten te komen.
Ik zal ons cafe hier, verder niet bevuilen' met nog meer, dit is de koffie/kennismakings plek begrijp ik.
Dat houden we zo.

Thanks for the replay.

Peter.