Hoi,

Willieke

Nieuwkomer
24 nov 2019
1
0
1
23
Ik ben Willieke en ben hartstikke nieuw met tv-boxen en Kodi. Al jaren hoor ik er wel eens over spreken maar heb nooit de behoefte gehad om me er in te verdiepen. Nu mijn dochter op kamers zit wordt het toch wel erg interessant. Hoe meer ik erover lees hoe leuker dit medium wordt. Onbegrijpelijk dat ik er al niet veel langer aan begonnen ben.
Omdat er zo veel verschillende kastjes en merken zijn ben ik het spoor snel bijster geraakt. Ik hoop op dit forum meer te leren over Kodi en android-kastjes. Wellicht dat me dat een miskoop voorkomt.
Groetjes, Willieke
 
Welkom op het forum Willieke ga rustig lezen dan kom je al een heel eind en als je je vragen via de zoekfunctie niet opgelost krijgt stel dan je vraag in de daarvoor bestemde sectie.
De xiaomi mi tv box en de duurdere shield zijn toch wel de boxen van het moment hierop staat echte android tv en geen tablet android....
Succes met je keuzes ;)
 
dank je wel
ik moet er eens rustig voor gaan zitten. Dat de mi maar weinig geheugen heeft en geen internetpoort heeft houd me tegen.
 
Dat is waar echter is de wifi uitstekend maar er is ook een andere mogelijkheid dmv een usbhub.

 
Mijn dochter zit op kamers en heeft slechte wifi, met zo'n usbhub is dit dus op te lossen. Jou voorkeur gaat echt uit naar een mi tv box s?
Een (verre) kennis heeft een H96 pro plus waar hij erg blij mee is. Ken jij deze box?
 
Slechte wifi los je op door bekabeld aan te sluiten indien mogelijk dat is altijd zo.
Ik kan uiteraard niet beslissen voor een andere maar ben zelf zeer tevreden met de xiaomi mi tv box Internationaal(dit is wel belangrijk om op te letten)
Ik heb ook nog een h96 max rk338 4/64 maar bij die plastic boxen is het wel weer een must have om een koeltafel te hebben.
De box die jij noemt heb ik zelf geen ervaring mee je zou een topic kunnen openen dan komen er wel reacties hier leest niet iedereen.
 
bedankt voor je reactie.
de tip dat ik op moet letten voor "internationaal" is erg welkom! Daar had ik idd niet aan gedacht.
Ik zal eens een topic starten.
Nogmaals bedankt