Hola gratis vpn

Free2be

Actief
18 sep 2020
40
6
6
63
Beste forumlezers,
heeft er iemand ervaring met de gratis VPN van Hola?
Android tv box.
 
Heb er geen ervaring mee, maar ik vraag me dan gelijk af: hoe gratis is gratis?

kan me niet voorstellen dat dit een filantropische instelling is, die het gewoon leuk vindt om jou te voorzien van een gratis VPN.

een bedrijf heeft vaak een winstoogmerk, en de enige manier die ik me dan kan bedenken om dat te behalen, is dat ze iets zullen doen met je gegevens/surfgedrag. Wellicht doorverkopen aan derden?

ik weet niet of ik dat zo graag zou willen???‍♂️

maar goed, niets staat je in de weg om het te proberen als je dat wil natuurlijk ?
 
Niet aan beginnen hoor....

 
Niet aan beginnen hoor....

Ik heb hem even geïnstalleerd en als ik probeer naar NPO te kijken, met als NL IP, kom ik niet verder dan de reclame blokken. Kortom, waardeloos, zal hem opnieuw verwijderen en uitkijken naar wat beters.
 
Schaf u een betalende vpn aan. Op deze site heb ik een tijdje geleden een lifetime abbo genomen voor maar $15 van vpn unlimited (keep solid). En deze draait al meer als een jaar goed. Zelfs netflix en andere streamdiensten werken. Af en toe zijn goede deals te vinden.
 
Schaf u een betalende vpn aan. Op deze site heb ik een tijdje geleden een lifetime abbo genomen voor maar $15 van vpn unlimited (keep solid). En deze draait al meer als een jaar goed. Zelfs netflix en andere streamdiensten werken. Af en toe zijn goede deals te vinden.
Bedankt voor je gouden tip, fulvio91.
Ik ga er eens doorheen neuzen.
Dewelke jou keuze betreft, is deze intussen wel al met een prijs gestegen naar bijna 60$. Maar ik zie dat er ook nog andere aanbieders zijn. Enkel dien ik zekerheid te hebben dat ze op een TV box onder Android werken en te installeren vallen.
 
Ja heb ik gezien. Er was toen een actie. Maar deze vpn werkt wel op een android box en android tv. Die andere vpn ken ik helaas niet. Kunt altijd kjjken op de officiele website van die andere vpn. Kunt eerst een test doen door gewoon even te installeren voor een aankoop te doen.
 
Ja heb ik gezien. Er was toen een actie. Maar deze vpn werkt wel op een android box en android tv. Die andere vpn ken ik helaas niet. Kunt altijd kjjken op de officiele website van die andere vpn. Kunt eerst een test doen door gewoon even te installeren voor een aankoop te doen.
Ik heb na het lezen van de reviews gekozen voor
FastestVPN: Lifetime Subscription (2 Devices) voor 14,99$.
Benieuwd naar de werking ervan!
Nogmaals bedankt voor de tip!
 
Edit , ik zie 39.99 voor 5 device. Is 33 euro ongeveer. Valt reuze mee. Kijk een op de officiele site van hun wat het kost. Als je een aankoop doet op stack krijg je een kortingscode en die vul je dan in bij aankoop van het product.
 
Edit , ik zie 39.99 voor 5 device. Is 33 euro ongeveer. Valt reuze mee. Kijk een op de officiele site van hun wat het kost. Als je een aankoop doet op stack krijg je een kortingscode en die vul je dan in bij aankoop van het product.
Klopt, maar ik heb gekozen voor 2 devices, dat voldoende voor me is, bedoeling is om enkel op mijn 2 TV boxen te installeren.
 
Klopt, maar ik heb gekozen voor 2 devices, dat voldoende voor me is, bedoeling is om enkel op mijn 2 TV boxen te installeren.
Heb de app wel niet kunnen vinden in de Google playstore, maar heb ze geïnstalleerd via de Site downloader. Alles werkt als een kram! Topper! Een echte aanrader!!