Hollywood strikes back

Panadero

Expert
14 mrt 2017
294
353
16
62
Deze artikelen stonden in een gerenommeerde Engelse en Amerikaanse krant met betrekking tot Kodi en zijn niet echt hoopvol ..
Verklaard ook wel weer het 1 en ander.



 
Of niet, fake nieuws maar ik maak mij niet zo zorgen. This een beetje een het kat en muisspel .... Bennu had ik, dan pak ik weet iets anders... Internet en de techniek erachter brengt zoveel mogelijkheden.... ;)
Ik ga niet zeggen dat ik er 'recht op heb' sterker nog, je moet er voor betalen. Ook de reden dat er niet genoeg contenten zijn geeft mij natuurlijk niet het recht om (illegaal) te streamen.... Vroeger deden we het met cd's kopiëren, (ook VHS banden) later torrents, toen nieuwsgroepen en nu streamen.... We zullen zien. ;)

Wat ik nooit snapte is dat als ik een cd kocht en die cd ging kappot ik weet 40 gulden moest uitgeven, vanaf toen knalt er toen iets bij mij:eek: en kocht ik geen cd's meer en ging ik over op torrents.....
 
Wat ik nooit snapte is dat als ik een cd kocht en die cd ging kappot ik weet 40 gulden moest uitgeven, vanaf toen knalt er toen iets bij mij:eek: en kocht ik geen cd's meer en ging ik over op torrents.....

En waarom betalen we massaal kopieerheffing ?
 
  • Like
Reacties: Spinix
Ag ik zie het allemaal maar weer als een storm in een glas water.
Het is gewoon weer het bekende dweilen met de kraan open. Addons komen en gaan. Maar zoals ik al eerder in een ander topic aangaf ze proberen het de "leken" heel erg lastig te maken. Of iig bang te maken. Zullen wel zien waar het schip strand. Tegen houden doen ze het iig nooit meer. Google "scraped" ook. Dat doet een addon ook. Tja en dat dat toevallig illegale content is ja het zij zo. Ik kijk alleen het legale content ;)
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi en Spinix
De vraag is nu: welke addon resource's werken nu wel nog. Kan geen tvbox meer installeren. als je addons geinstalleerd hebt staan is er geen probleem maar als je nieuwe wilt installeren vind men deze niet meer op de servers. :( Ik heb er al vele getest.
 
De vraag is nu: welke addon resource's werken nu wel nog. Kan geen tvbox meer installeren. als je addons geinstalleerd hebt staan is er geen probleem maar als je nieuwe wilt installeren vind men deze niet meer op de servers. :( Ik heb er al vele getest.
Even googlen, valt genoeg te vinden :)
 
  • Like
Reacties: Panadero