Hoofd node toevoegen

Ghostpost

Forumlid
5 dec 2016
19
2
6
45
Goedemiddag,

Ik wil graag een nieuwe hoofd node in het linker rijtje op het startscherm(foto 1). Ik heb deze hoofd node 4k al gemaakt(foto 2), maar hij komt niet in het startscherm. Als ik naar instellingen-->Interface-->Configureer skin-->Hoofdmenu-items ga, dan staat hij daar ook niet tussen. Het is me wel gelukt om een normale node te maken onder Speelfilms(Foto 3).
Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen in Estuary. Het liefst hou ik deze skin, want ik vind die het lekkerst werken.

Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • Foto 1.jpeg
    Foto 1.jpeg
    135,7 KB · Weergaven: 18
  • Foto 2.jpeg
    Foto 2.jpeg
    110 KB · Weergaven: 19
  • Foto 3.jpeg
    Foto 3.jpeg
    155,2 KB · Weergaven: 15
Jouw foto 1 betreft hoofdmenu items. Volgens Kodi Wiki is het niet mogelijk met de standaard skin, wel met een modified versie van Estuary. Dan zou je dat eens kunnen proberen.
 
Jouw foto 1 betreft hoofdmenu items. Volgens Kodi Wiki is het niet mogelijk met de standaard skin, wel met een modified versie van Estuary. Dan zou je dat eens kunnen proberen.
Bedankt voor je antwoord. Volgens de site om de modified versie te downloaden moet je de laatste nightly versie van Kodi hebben. Ik heb nu wel de laatste versie van Kodi, maar ik weet niet of in zo’n nightly versie hebben wil. In het begin dat Kodi 18 gereleased werd, had ik alleen maar vastlopers. Toen was ik weer naar 17 terug gegaan. Na de laatste updates draait 18 wel goed. Vandaar dat ik twijfel of ik wel een nightly wil
 
  • Like
Reacties: B. web