Hulp gevraagd bij ottplayer

Borrie

Forumlid
21 jan 2022
11
4
6
57
Hallo allemaal,

Ik ben ook nieuw in de iptv wereld, en ik heb ondertussen al heel wat apps getest.
Ik zou graag eens ottplayer uit willen proberen, omdat ik dat hier nogal eens tegenkom.
Ik heb de app op mijn LG pc geïnstalleerd, echter wat ik in hemelsnaam in moet vullen bij die link is voor mij een raadsel,
ik kom er maar niet uit.

Ik vond op een ander forum deze regel, die heeft mij bij andere apps al geholpen
http:// providersdns/get.php?username=USERNAME&password=PASSWORD&type=m3u_plus&output=ts

Ik heb van de iptv aanbieder een link, een inlognaam en natuurlijk een wachtwoord, maar ik weet niet wat ik ervan maken moet.
Ik klik link aan, maar alles wat ik probeer is blijkbaar fout.

You must be registered for see images attach


Hopelijk kunnen jullie mij wat verder helpen.
Alvast bedankt.
 
Bij playlist source zou ik eerst kiezen voor "Link". Dan kom je vanzelf de optie tegen om een url of xtream code in te voeren.

Bij device moet je even kijken wat je in moet voeren. Zou wel eens een MAC adres van jouw box kunnen zijn. Meestal terug te vinden in de app op je box

Bovenin kun je een naam en comment naar keuze invoeren.
 
Kijk eens in de app of je ergens een portal link staat, of een andere app.
daar klik je op als hij er staat
dan vul je in ;
een naam wat je wilt bijv.pietje 4 maart
En bijv. het internet adres
username .................
password ...................

dit kan je uit de link halen van je iptv provider abonnement

en dan verbinden klikken.
 
Dank jullie wel voor de reacties.

Ik ben gisteren nog eens een paar uur bezig geweest, maar ik heb het opgegeven, de helft in Russisch en de andere helft Engels.
Bij alle apps heb ik het uiteindelijk toch voor elkaar gekregen, maar bij deze lukt het niet, app heb ik verwijdert.
Wat mij opviel, ik had hier al meerdere keren 4Kott voorbij zien komen, tja dan had ik blijkbaar de verkeerde (OttPlayer)
Blijkbaar zijn de apps in webOS (LG tv) ook zeer beperkt (alleen bij Nanomid kan ik subtitels kiezen)

Ik lees dat veel mensen hier met een Chromecast of een Formuler Z11 Pro Max Android 4K of zelfs met een Nvidea Shield werken.
Daarbij kun je zover ik gelezen heb, ook een open VPN installeren, wat ik ook graag zou willen.

Nu lees ik hier ook op het forum dat veel mensen Tivimate gebruiken of de 4KOTT, dat zal het uiteindelijk denk ik worden,
mits die een beetje dezelfde layout hebben als IPTVSmartersPro, ik vind als ik in de films zit, het erg fijn als ik al die films als plaatjes zie,
en dat ik niet zoals in Nanomid alleen titels zie, die ik eerst moet aanklikken (aan de plaatjes weet ik meestal genoeg)

Is het zelf te doen, om alles te installeren op b.v een Formuler Z11 Pro Max Android 4K kastje?

Kunnen jullie mij raad geven wat voor mij het meest geschikt zou zijn?
Alvast bedankt.