Hulp gevraagd Cood-E Tv box - FTMC ??

Steenwijk

Forumlid
3 mei 2020
21
8
6
53
Hallo,

Heb hier een box met redelijke spec.

Wil er kodi op zetten en ziggogo etc..

Nu heb ik hier veel gelezen echter alle links lopen dood helaas. ook van prive space...

Kan en wil iemand het er nog een keer opzetten aub?

Ik dank u wel.
 
Je bedoelt dit? :
De in de begintopic genoemde goo.gl shortlink werkt inmiddels niet meer. De juiste werkende link voor FTMC:
Open de browser op je Android Box en bezoek de volgende url:
Vraag me af of je er nog wel iets mee kan. Die Cood-E mediaspelers zijn een beetje verouderd voor zover mij bekend. Je kan verder ook hier even zoeken op het forum naar Cood-E
 
Laatst bewerkt:
Bedankt.

Echter ik begrijp niet hoe ik de launcher erop krijg. (is maagdelijke box)

Heb "Apex Launcher Customize Secure and Efficient_v4.9.11_apkpure.com" op een usb stick gezet (fat32)maar de box gezet maar ik kan het bestand niet installeren.

Ik zal eerst de launcher geinstalleerd moeten krijgen voordat ik bvb de Playstore of FTMC of iets anders ermee kan doen.

Doe ik iets fout?

Heb hierna onderstaande handleiding gebruikt omdat bovenstaande niet werkte:

Download confluance ++ skin and use it.
Go to the programs menu (the one next to system)
Once there you can select programs, android app, file location.choose android apps/programs..
There you can download play store install it and log in with Google account.
In playstore download and Install ES File explorer and download and install apex launcher.
Now when you press the home button on the remote you can choose between launcher , choose apex.
In apex launcher you can do anything you used to be with android and also enter the internet browser .
Of you will press the home Button on the remote a menu pops up and you can choose apex or xbmc launcher.
Choose apex.
Once in alex you will now be able to go in all the android settings in setting menu
and if you want you can select apex as a standaart launcher so it will boot in android every time you start

your coode box this way you'll have a android TV box instead of only the coode media streamer..


Het lijkt wel of ik niet de gehele playstore te zien krijg... dus ook niet de "ES file explorer"
Kan ik op een andere manier de es file explorer erop krijgen? zodat ik verder kan...
 
Laatst bewerkt:
Zoals gezegd zijn de Cood-E mediaspelers verouderd en de fabrikant biedt ook geen ondersteuning en het gebruikersforum is inmiddels gesloten. Als je de koop ongedaan kunt maken dan dat zeker doen.
 
Cood-E heeft voor zover ik weet een eigen dichtgetimmerde kodi 15 versie, die op Android 4 draait. Is uit het jaar 2015. De optie FTMC is een Kodi 16 versie. Dus je kan helaas weinig meer met Cood-E mediaspelers. We zitten immers nu al op Kodi 18.7. Dus de meeste add-ons gaan niet werken.