Opgelost Hulp gevraagd!!

Victoria

Forumlid
20 nov 2017
5
0
1
40
Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen met mijn Kodi.
Sinds vorige week blijft kodi hangen.
Hij doet helemaal niks.
Hij geeft aan working maar doet helemaal niks.
Ik heb geprobeerd uit de stekker en weer opnieuw aan te doen, maar het lukt niet.
Het kan zijn dat ik een software update moet doen maar ik weet het niet.
Ben niet zo handig is dit soort dingen.
Mijn vraag is of iemand mij kan helpen zodat ik weer kan genieten van mijn kodi.
Alvast bedankt
 
Wat voor Kodi versie heb je? Heb je Kodi al eens helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd via de Play Store?
 
ik heb hetzelfde probleem en heb nu weer kodi 16 erop staan maar wil graag 17 omdat geen addons geïnstalleerd krijg
De nieuwste 17 is nooit verkeerd maar die addon problemen hebben meerdere/andere oorzaken ! Even dit forum doorlopen en je weet genoeg.
 
De nieuwste 17 is nooit verkeerd maar die addon problemen hebben meerdere/andere oorzaken ! Even dit forum doorlopen en je weet genoeg.

en waar kan ik de 17 vandaan halen heb al gezocht maar krijg niet gevonden
er zijn addons die eerst wel werkte tot ik gisteren opnieuw moest instyaleren en waar de 16 vandaan heb staat geen 17
 
en waar kan ik de 17 vandaan halen heb al gezocht maar krijg niet gevonden
er zijn addons die eerst wel werkte tot ik gisteren opnieuw moest instyaleren en waar de 16 vandaan heb staat geen 17
De Google Playstore of de ArmV7A (32bit) versie downloaden van en daarna APK installeren via de APPinstaller App. Zie ook
 
en waar kan ik de 17 vandaan halen heb al gezocht maar krijg niet gevonden
er zijn addons die eerst wel werkte tot ik gisteren opnieuw moest installeren en waar de 16 vandaan heb staat geen 17
kijk wel eerst welke versie van android je gebruikt op je box....als je nog android 4.4.2 gebruikt dan kan je Kodi 17 niet installeren dit kan pas vanaf android 5
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
Voor Android 4.4.2 heb ik 3 verschillende Kodiforks zoals SPMC,SBMC en RKMC, die het prima doen.
Ik ga deze later nog posten. (Deze halen o.a de https linken wel binnen die steeds meer gebruikt worden na 17.3)
Vandaag kreeg ik een nieuwe box binnen met Kodi 18.0 Alpha1 binnen.
Ik ben nieuwgierig, maar ik ga lekker te bedde,daar later meer over.
Wat ik wel kan zeggen is dat de logica van installeren verbeterd is.
Verder ben ik nog niet gekomen, ik wou eerst mijn stuk afschrijven in dit forum over firmware.
Ik vind het ook belangrijk dat er een goed Nederlands forum is.

Nee hoor,
Ik heb 3 werkend versies.
Ik wil wel een filmpje maken.
Dan sluit ik de S9 even aan met Android 4.4.2 met Kodi 17.6 erop, incl. de orginele skin.
De orginele Kodi 17.6 kan idd NIET op Android 4.
Daarin moeten mensen zich niet vergissen.
Ik ga de versies nog plaatsen, dan kan men het zelf ondervinden en uitproberen.
Neem het gewoon als waar aan, en prive wil ik best wat toelichten.
Gebruik je Android 4.2.2, dan kan het idd niet. (Pas vanaf 4.4.2 minimaal.)
Er komt nog uitleg bij, het werkt vrij eenvoudig.
Waar je wel tegenaan kan lopen door een zwaardere build van Kodi bij de 1/8 kastjes, dat je dan de 1080 slecht kan afspelen.
Maar alle 720Hd lopen prima.
Het is uiteraard niet de topoplossing, maar beter iets dan niets voor de Android 4.4.2.

kijk wel eerst welke versie van android je gebruikt op je box....als je nog android 4.4.2 gebruikt dan kan je Kodi 17 niet installeren dit kan pas vanaf android 5

Ik gebruik Kodi 18.0 Alpha1 64bit al.
Ik zal later vandaag nog een paar goede versies plaatsen voor jullie voor Android 4.4.2

De Google Playstore of de ArmV7A (32bit) versie downloaden van en daarna APK installeren via de APPinstaller App. Zie ook

Ik gebruik Kodi 18.0 Alpha1 64bit al.
Ik zal later vandaag nog een paar goede versies plaatsen voor jullie voor Android 4.4.2
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex