iemand ervaring met A5X MAX PLUS

dani14

Forumlid
1 jan 2018
15
5
6
38
Ik ben van plan een tv box te kopen, wat vinden jullie van de a5x max plus? Iemand ervaring mee?
 
Topic verplaatst naar Android > Vragen... Er werd nog zo duidelijk vermeld bij het aanmaken van een topic dat ze daar geplaatst moeten worden.

Lees dit topic ook eens door: https://kodi-forum.nl/threads/top-10-tv-boxen-van-dit-moment.3235/

In mijn ogen zit die er te duur uit, bovendien heb je weinig aan 4GB RAM voor alleen Kodi, misschien is de Xiaomi Mi Box meer wat voor jou.
 
Dan zou ik in mijn bescheiden mening toch gaan voor de Mi waar de voordelen tot uitdrukking komen in de link de collega Spinix hier boven geplaatst heeft.
 
Je moet een keuze maken, ga je meer IPTV kijken of meer Kodi gebruiken. Mocht je alleen maar IPTV kijken en weinig Kodi dan is een Formuler beter volgens mij aangezien dit voor IPTV gemaakt is. De Xiaomi Mi Box is voor zowel Kodi als IPTV fijn, bovendien heb je meteen een ingebouwde Chromecast.
 
Het heeft geen haast :koffie: maar wij zijn toch wel benieuwd of er al een keuze gemaakt is @dani14
 
ik heb dan wel nog een goede app om iptv te kijken, wat raden jullie aan? stalkertv?