Ik krijg niks geinstalleerd

Fritske23

Forumlid
5 aug 2016
19
3
6
40
Voor een vriend moet ik Kodi 16 updaten naar Kodi 17. Maar na het formatteren van de SD kaart en het erop zetten van OpenElec of Librelec krijg ik geen add-on meer geinstalleerd.

Ik heb een SD kaart, F:. Na het installeren van kodi komt er meteen een 2e partitie bij, E:. Verkenner vraagt of ik deze wil formatteren, doe ik niet. Doe het kaartje in mijn Rasp3 en kan geen een add-on installeren, zelfs niet een ondertitel add-on uit de standaard repo. Geeft bij alles Installation failed.

Kan iemand mij helpen?
 
Ik heb de tutorial gevolgd en zelf al meerdere malen nieuwe software er op gezet. Ging allemaal goed. Het betreft de raspberry 3.
Is verbonden door middel van een netwerkkabel en internet werkt.
 
Alle foutmeldingen worden geplaatst in een log bestand, als je die kunt uitlezen heb je gelijk het antwoord.
 
Heb LibreleElec weer opnieuw op een SD kaart gezet. TIjdens het voor de eerste keer opstarten krijg ik eerst de volgende melding: partition resizing.
Hier is hij even mee bezig en start dan opnieuw op.

Dan krijg ik de melding:
Filesystem corruption has been detected
To prevent an automatic repair attempt continuing press any key or power off your system within the next 120 seconds

Na een paar minuten start hij dan weer opnieuw op en lijkt alles het te doen. Kan zelfs de Kodi log viewer installeren en de mr blamo repo.
Hierna gaat het bergafwaarts. Wil Placente installeren en alles lijkt goed te gaan tot het laatste moment. Iets met independicies.

In het log kan ik wel wat errors zien in de trant van
- error failed to write file /storage......
- error failed to unpack