ik zal mezelf even voorstellen

tony1510

Nieuwkomer
11 aug 2018
1
2
6
56
Hallo allemaal, ik Heet Tony en heb 2 jaar geleden een flixtronix box gekocht hij loopt op android 4.4.2.
ik heb altijd met veel plezier naar het filmaanbod gekeken via exodus en phoenix. nu heeft mijn box bijna anderhalf jaar
in de kast gelegen en deze week had ik er weer eens zin in om te kijken!! maar niks werkte nog....
na op internet gezocht te hebben zag ik heel veel negatieve reacties op mijn flixtronx box, tot aan bij radar toe, haha
mensen die hun box opstuurde en hem voor 89 euro lieten updaten enz. maar om een lang verhaal kort te houden, ik ben zelf redelijk handig
en zo ben ik dus aan de slag gegaan: eerst de oude kodi eraf gegooid! toen via een site ftmc gedownload en geinstalleerd!
nu loopt de box al beter, toen naar de addons zoeken en zo kwam ik op dit forum terecht.
ik heb kodil, maverick, reborn repo, supremacy.... kortom ik zie door de bomen het bos niet meer!!
ik zoek gewoon een goede addon waarmee ik leuke films nieuwe en oude (liefst disney films) en animatie films mee kan kijken.
ik heb yoda geprobeerd, die slaat finaal op hol....popcornflix werkt tot nu toe het beste maar ook niet na tevredenheid...
mijn vrouwtje zegt: gooi die box toch bij de vuilnis!!! maar ik ben niet iemand die snel opgeeft en wil graag het nut van dit kastje bewijzen, immers in het verleden
liep alles goed!! kan iemand mij vertellen welke addons er op dit moment werken en via welke ik gewoon goede nieuwe films kan kijken??
yoda werkt niet er moet toch ergens een zijn die gewoon op dit moment werkt......
Groetjes uit heerlen...
Tony
 
  • Like
Reacties: Lex
Welkom Tony
Je zit hier in het voorstel topic dus het forum even bestuderen waar veel info voorhanden is.
 
Welkom Tony
Je zit hier in het voorstel topic dus het forum even bestuderen waar veel info voorhanden is.
Welkom Tony
Je zit hier in het voorstel topic dus het forum even bestuderen waar veel info voorhanden is.
ok bedankt zal ik zeker doen!! trouwens ik heb al veel bruikbaars gevonden..
heb alleen moeite om complete url's te vinden veel kan hij niet verbinden...
 
Dan zijn de addons niet meer onder ons.
Succes verder :)