In kodi lea geen vinkjes meer...

DustyDreamer

Gevorderd
7 okt 2017
64
30
6
41
Sinds ik Lea heb geïnstalleerd krijg ik geen vinkjes meer te zien bij wat ik al " gezien heb "of zelfs geen half bolletje als ik een stuk of stukje gezien heb.

Heb werkelijk alles nagelopen. bij alle streamers en in de basis instellingen van kodi

ook trakt geïnstalleerd maar zelf wanneer ik aangeef " markeer als gezien " dan nog blijft het een wit vierkantje. en wanneer er via retrospect iets gezien is of aangeef dat iets gezien is... dan werkt het wel..

Dus.... mijn vraag... WAAR KAN IK HET INSTELLEN DAT HET WEER WEL WERKT ?
 
ff een accountje aanmaken in Trakt TV, zet daar je meest gebruikte Addon actief (Bijv. Exodus redux)
deze houd exakt bij wat je bekeken hebt, en update elke keer als je de box of Kodi aanzet.

Vergeet in dat Trakt menu niet even het vinkje te zetten bij volgen.
In jouw meest gebruikte Addon dan in zijn menu, Trakt aktiveren met je inlog gegevens
 
helemaal gedaan... en nog niets... dat trakt menu? waar vind ik dat??

ik zal mijn antwoord aanvullen... trakt is geinstaleerd, heb alles doorgespit, ik had al een werkend account.
maar waar kan ik dat " menu " vinden waarin ik trakt vertel dat ze de beken films van BV neptune moet bijhouden??

gek genoeg werkt dat bij retrospect wel ( zonder dat ik daar instellingen veranderd heb ) en youtube heeft ook vinkjes ( zelf een half bolletje als ik een stukje gezien heb )

alvast enorm bedankt ?
 
Laatst bewerkt:
helemaal gedaan... en nog niets... dat trakt menu? waar vind ik dat??

ik zal mijn antwoord aanvullen... trakt is geinstaleerd, heb alles doorgespit, ik had al een werkend account.
maar waar kan ik dat " menu " vinden waarin ik trakt vertel dat ze de beken films van BV neptune moet bijhouden??

gek genoeg werkt dat bij retrospect wel ( zonder dat ik daar instellingen veranderd heb ) en youtube heeft ook vinkjes ( zelf een half bolletje als ik een stukje gezien heb )

alvast enorm bedankt ?

Ben er zelf achter gekomen ?
Lea er opnieuw opgezet ?
Zat dus ergens in de box nie goed nie.

ondanks dat trakt goed was ingesteld. Dus wie het heeft ( vers installeren ) hielp hier ??