Opgelost In Read Debrid Ned.ondertiteling zoeken en dan een vastloper.

floppie

Senior
7 okt 2016
325
172
216
Ik gebruik real debrid en ben er tevreden mee omdat vooral je vooruit gaat in beeld en audio kwaliteit.
Alleen valt het mij op dat toch wel vaak bij real debrid films er geen nederlandse ondertiteling bij staat.
Als ik dit dan probeer te zoeken via "ondertiteling zoeken" dan loopt alles vast en kan ik kodi opnieuw starten.
Dit gebeurt regelmatig dat "ondertiteling zoeken" in een real debrid modus de film stopt en blijft hangen.
Is er iemand die hier een verklaring en oplossing voor weet en zijn er meer gebruikers van Real Debrid die hier tegen aan lopen.
Ik gebruik een mediaplayer met 3 Gb intern geheugen en 32 Gb voor evt opslag en een media player met 4 Gb intern geheugen en 32 Gb opslag.
Bij beide mediaplayer hetzelfde probleem.
Alvast bedankt voor een reactie.
 
heb bij de vorige Kodi krypton nooit problemen gehad met de subs in de RD links, vanaf het zaakje naar Kodi 18 Leia is upgewaardeerd lijkt niet nog degelijk te werken op dat gebied, dezelfde problemen als jij
 
Ik gebruik real debrid en ben er tevreden mee omdat vooral je vooruit gaat in beeld en audio kwaliteit.
Alleen valt het mij op dat toch wel vaak bij real debrid films er geen nederlandse ondertiteling bij staat.
Als ik dit dan probeer te zoeken via "ondertiteling zoeken" dan loopt alles vast en kan ik kodi opnieuw starten.
Dit gebeurt regelmatig dat "ondertiteling zoeken" in een real debrid modus de film stopt en blijft hangen.
Is er iemand die hier een verklaring en oplossing voor weet en zijn er meer gebruikers van Real Debrid die hier tegen aan lopen.
Ik gebruik een mediaplayer met 3 Gb intern geheugen en 32 Gb voor evt opslag en een media player met 4 Gb intern geheugen en 32 Gb opslag.
Bij beide mediaplayer hetzelfde probleem.
Alvast bedankt voor een reactie.
Welke subs service gebruik je?
 
Een reactie en vraag aan Polle2002.
Dat was mij achteraf gebleken ook al opgevallen,maar kun je een android weer terug zetten naar de vorige.
Weet jij dat of iemand anders dat ook.

Mijn antwoord op de vraag van Slikt is;
Als je bedoelt welke ondertitel-addons ik heb geinstalleerd dan zijn dat,
Addic7ed.com
Opensubtitles.org by Opensubtitles V5.2.14 maar ook V5.2.15.
Podnapisi.net
Subscene.com
 
totaal geen problemen hier, RD account en Leia, gebruik opensubtitles, subscene maar heb wel autosub geinstalleerd misschien dat dat het euvel verhelpt.
ik gebruik alleen maar yoda en doe dat met een x96 max ( 4 GB. + 64 intern geheugen maar dat zou niets uit moeten maken)
 
Een reactie en vraag aan Polle2002.
Dat was mij achteraf gebleken ook al opgevallen,maar kun je een android weer terug zetten naar de vorige.
Weet jij dat of iemand anders dat ook.

Mijn antwoord op de vraag van Slikt is;
Als je bedoelt welke ondertitel-addons ik heb geinstalleerd dan zijn dat,
Addic7ed.com
Opensubtitles.org by Opensubtitles V5.2.14 maar ook V5.2.15.
Podnapisi.net
Subscene.com

Enigste suggestie die ik heb, verwijder eens een paar en laat alleen Subscene over. Deze combo heb ik hierzo en werkt goed.
 
Er zijn diverse tips genoemd.
Ik heb toevallig nog een back-up van de vorige kodi V17.6 en die zal ik eens uitproberen.
Maar ik eerst met Kodi V 18.1 aan de gang met er wat addons te verwijderen en selectief die addons uitzoeken die perfect werken.
En mocht dit allemaal niet naar mijn zin zijn dan kan ik altijd nog mijn back-up gebruiken en dan zien wat dit dan opleverd.
Wat mij betreft was het leerzaam en is het opgelost.
 
  • Like
Reacties: Lex