info in nederlands

glem61

Forumlid
13 sep 2018
16
2
6
62
Hallo

Wil even navraag doen hoe ik de info over een film in Nederlands krijg want is alleen Engels.
Heb informatieleveranciers dan filminfo dan the movie database python.
Even vasthouden en instellingen en voorkeurstaal op nl staan maar pakt niet de info in dutch.
Graag reactie.

gr
 
Het is maar net welke add-on je gebruikt. Het op die plek op NL zetten heeft volgens mij geen invloed op de info. Sommige add-ons geven de info van films en series deels in het Nederlands en andere add-ons alleen maar Engelstalig.
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Hallo

Bedankt voor de info omtrent favorieten lijst.
Maar hoe kan je beschrijving over een film in dutch (nederlands) krijgen want zie alleen maar in het Engels.
Benenieuwd.
 
Misschien kan je aangeven de naam van de add-on die je gebruikt. De vraag had je hier al ook eerder gesteld:
Het is maar net welke add-on je gebruikt. Het op die plek op NL zetten heeft volgens mij geen invloed op de info. Sommige add-ons geven de info van films en series deels in het Nederlands en andere add-ons alleen maar Engelstalig.
 
Misschien kan je aangeven de naam van de add-on die je gebruikt. De vraag had je hier al ook eerder gesteld:
Ik gebruik scrubs versie 2
 
Ok, Scrubs V2 geeft de info van films en series in het Engels. Bijvoorbeeld The Crew geeft sommige Films en Series in het Nederlands en een deel in het Engels.
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Een alternatief is Kodi combineren met Trakt.tv en de app Moviebase op je smartphone.
Voor film en serie info op je smartphone de app:
Via die app kan je inloggen op en al je films en series met Kodi synchroniseren.
Op de app heb je dan de meeste Films & Serie info in het Nederlands.

Als je nog geen Trakt hebt: Een account maken op Trakt.tv en dan kan je in video add-ons je Trakt account gegevens invoeren/koppelen via de instellingen. Je kan je favorieten opslaan in Trakt via deze video add-ons. Vervolgens staan ze in de video add-ons die je hebt gekoppeld met Trakt bij Mijn Films en Mijn Series.