Infomir mag 349

Aliasquickie

Forumlid
8 aug 2018
7
0
1
42
ik ben hier nieuw. Ik heb mij vorige week een Infomir Mag 349 gekocht.
Ik had voordien iptv op een Android box. Nu heb ik mijn pakket laten omzetten voor op het Infomir mag toestel. Doch ik krijg de melding STB Blocked.
Ik had dit weekend een tweetal gratis iptv testen gedaan en kreeg ook telkens STB Blocked.

Aan wat kan dit liggen en hoe kan ik dit oplossen zodat mijn IPTV pakket werkt op mijn MAG 349?

Alvast bedankt.
 
Waarschijnlijk heeft de dealer van jou in zijn portal de MAG 349 nog niet aangevinkt..waardoor hij het dus niet doet.
Ik zou je adviseren om even contact met hem op te nemen en door te geven dat je een nieuwe 349 gebruikt.
Nu moet ik wel zeggen dat jouw box waarschijnlijk bij de meeste niet werkend gemaakt kunnen worden.(of ze moeten de moeite willen nemen om te testen welke MAG compatible is met de jouwe?)
 
Laatst bewerkt:
@ Dreamshare

Bedankt voor je antwoord. Ik ben nieuw met dit gebeuren vandaar nog een bijkomende vraag.
Ik heb mijn toestel aangekocht via Bol.com, het is een Infomir mag 349. Dien ik dan contact op te nemen met Bol.com of rechtstreeks met Infomir? Of is de dealer degene waarbij ik mijn IPTV pakket gekocht heb?

Alvast bedankt voor u reactie.
 
@ Dreamshare

Bedankt voor je antwoord. Ik ben nieuw met dit gebeuren vandaar nog een bijkomende vraag.
Ik heb mijn toestel aangekocht via Bol.com, het is een Infomir mag 349. Dien ik dan contact op te nemen met Bol.com of rechtstreeks met Infomir? Of is de dealer degene waarbij ik mijn IPTV pakket gekocht heb?

Alvast bedankt voor u reactie.
Je moet contact zoeken met je IPTV leverancier..die moet even kijken welke MAG compatible is met de 349..
Bol.com is als er iets mis is met je MAG box (garantie)
Infomir is voor support evt.
 
Ok nu ben ik volledig mee, dus jij vermoed dat ze niet hebben aangevinkt dat mijn toestel Mag 349W3 geaccepteerd dient te worden.
 
Ok nu ben ik volledig mee, dus jij vermoed dat ze niet hebben aangevinkt dat mijn toestel Mag 349W3 geaccepteerd dient te worden.
Nee vermoed van niet nee.
Maar dit moet je dus even navragen bij je aanbieder al zal een reseller deze optie niet zelf aan kunnen zetten via zijn portal.
 
Dus zal een reseller het op zijn beurt moeten doorsteken aan de dealer.
Als klant zou je dit toch zelf moeten kunnen checken, zou veel handiger zijn.
 
Antwoord van de dealer:

Volgens onze provider zijn alle MAG types en diensten actief op onze IPTV server, deze zouden het dus gewoon moeten doen.
Werkt dus nog steeds niet.
 
Ja geen idee of deze correct is?Niemand anders reageert helaas die een GEN account heeft?
Mijn portal van GEN zag er zo uit namelijk
Maar ik neem aan dat jij dit adres zo hebt gekregen toch?
 
ik neem aan dat je wel betaald hebt voor je iptv?
ik kan je wel helpen ermee; heb meerdere contacten met GEN en kan ook de portal in.
@dreamshare; Cuillier is ok alleen maar een reseller, wel een die ook op het forum actief is
 
ik neem aan dat je wel betaald hebt voor je iptv?
ik kan je wel helpen ermee; heb meerdere contacten met GEN en kan ook de portal in.
@dreamshare; Cuillier is ok alleen maar een reseller, wel een die ook op het forum actief is
Ik weet dat cuvillier actief reseller is ken hem nog van Rapid...
Het ging mij er alleen om of de heer in kwestie zijn portal adres wel juist had getypt..omdat ik namelijk een totaal ander portaladres heb gekregen ooit van cuvillier.