Informatie door admin gegeven in Unlimited topic totaal onjuist

funnyguy

Forumlid
13 aug 2019
9
10
16
Als reactie op de laatste provocerende post van admin hier welke alle perken te buiten gaat en totaal gelogen is en uit onwaarheden bestaat:

" Een zwaarwegend argument hierin is dat deze aanbieder ernstig wordt belemmerd in een herstart van zijn onderneming door de berichtgeving op dit forum"
Pure stemming makerij en een grove leugen

"Er ligt een duidelijk vonnis uitgesproken door de rechtbank Noord Holland Noord dat deze aanbieder zijn illegale activiteiten wat betreft IPTV moet beëindigen.Door deze uitspraak te negeren erkend hij niet de kernwaarden van ons rechtssysteem !!!!"

Wederom een grove leugen en insinuatie van admin van dit forum alszijnde dat activiteiten doorgaan.

Resellers van unlimited bestaan niet, omdat unlimited niet meer bestaat en op 15.06.2020 is afgesloten op verzoek van Brein. Als service nog loopt heb je te maken met een (sub)(re)seller van een andere partij in deze. Begrijp eigenlijk ook niet dat dit topic nu wel open blijft staan terwijl in het verleden dit soort topics over unlimited onmiddelijk werden verwijderd en men in andere gerelateerde topics gewoon door kan blijven gaan.

De enige reden die ik kan bedenken dat topics over iptv op forum blijven staan, is dat admins van forum verdienen op de ads van Google over iptv, want deze komen ruimschoots voorbij.

De reden die admins in dit topic opperen dat dit forum bijna gesloten zou zijn omdat unlimited hier zat is ook onzin. Er is contact geweest vanuit unlimited met Brein en deze kwam met een zeer verrassende mededeling dat er een anonieme tip was binnen gekomen via een Nederlands Kodi forum, namen werden uiteraard niet genoemd.

Tot slot:

• Bestaat unlimited iptv nog? > nee, alle verkopen zijn gestaakt en zullen gestaakt blijven op straffe van
  • Gaat unlimited onder aan andere naam door? > Pertinent niet, alle activiteiten zijn per 15.06.2020 gestopt in welke vorm dan ook
  • Was unlimited (sub)(re)seller? > Ja, dat waren ze en dat kan dan ook de reden zijn dat bij bepaalde mensen er nog wat loopt
  • Beheerde unlimited zelf servers/streams? > Nee dat deden zij niet (99% van dit soort stream providers zit in het verre buitenland, neem Ali als voorbeeld)
  • Zullen er andere NL IPTV (sub)(re)sellers aangepakt worden? > Die kans is aanwezig en was altijd aanwezig
  • Bestaat de Telegram groep nog van unlimited? > Nee, deze is verdwenen en afgesloten
  • Bestaat de website nog van unlimited? > Nee, deze is offline gehaald
  • Is unlimited nog te bereiken middels mail? > Nee
  • Bestaan er andere NL IPTV providers? > Er zijn er honderden, welke allemaal onder een eigen, of andere vlag opereren
  • Zal ik gaan verdwijnen van dit forum? > Pertinent niet al zal het alleen maar zijn om toekomstige leugens en insinuaties te kunnen weerleggen

Het zou de admins ook sieren om deze post niet te verwijderen en censuur toe te passen omdat de posts toch weer terug zullen komen. Als laatste wil ik nog kwijt dat het wel zeer onprofessioneel overkomt om alles op de man te gaan spelen, dit komt de geloofwaardigheid en betrouwbaarheid van dit forum niet ten goede en zal de wenkbrauwen kunnen gaan fronsen bij bezoekers.

Laatst bewerkt:

Lex

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
6.571
4.915
216
62
Dankjewel @funnyguy om het een en ander van een toelichting te voorzien.
Onze leden hadden inmiddels toch wel de behoefte aan wat duidelijkheid over Unlimited.

Spinix

Administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.577
2.075
216
22
Bedankt voor de toelichting @funnyguy. Ik bemoei me verder niet met het IPTV gedeelte van het forum maar weet zeker dat @Lex de juiste keuzes maakt. Ik weet ook van het verleden dat je niet altijd een lieverdje was en dat weet je zelf ook ;).

Er is contact geweest vanuit unlimited met Brein en deze kwam met een zeer verrassende mededeling dat er een anonieme tip was binnen gekomen via een Nederlands Kodi forum, namen werden uiteraard niet
Zoiets zou BREIN nooit benoemen en ik kan je verzekeren dat er vanuit ons - het management van dit forum - niks gemeld is. Bovendien waren je activiteiten vindbaar op het internet en ook BREIN heeft Google. Om die reden zijn we een lange tijd terug ook gestopt met het toestaan van links naar IPTV omdat het voor ons onmogelijk is om te controleren wat wel en niet legaal is. Die advertenties waar jij overpraat worden vrij snel door Google geblokkeerd als ze niet aan de voorwaarden van het Adsense programma voldoen dus daar maak ik me geen zorgen over.

Hopelijk neem je af en toe nog een kijkje op ons mooie forum, je had altijd veel kennis van zaken en hebt hierbij genoeg mensen kunnen helpen. 👏🍻