Opgelost Installatie kodi lukt niet

Redel

Nieuwkomer
23 feb 2021
3
2
6
54
Beste mensen, heb een Xgody T95 Android 10 4GB ram 32 GB tv box met een probleem waar ik niet uitkom.
Op de box is standaard een oudere kodi 18.1 geinstalleerd en wil een nieuwe installeren.
Bij de google playstore krijg ik een melding "voltooi je accountinstellingen ......""
als ik op installeren druk dus probeerde ik het via een download en een usb stick en de filemanager, als eerste actie wordt de oude kodi verwijderd en druk ik op installeren waarna hij iets doet maar daarna de melding geeft de app is niet geinstalleerd.
Het lijkt mij nu dat de box geen enkele installatie toestaat?
Heb al wel bij de ingebruikneming van de box de optie installatie van vreemde bronnen toegestaan, ook de optie opslag e.d. bij Crome.
Wie heeft een oplossing?

Laatst bewerkt:
1 mrt 2019
811
348
216
Je hebt op je box een browser? Download dan met die browser de arm v7 versie van kodi die je vindt

Lukt dit?

En als je het apk bestand dat je gedownload hebt probeert te installeren krijg je dan een melding?

Als dit je probleem verholpen hebt gok ik dat je een arm64 v8 (de meeste android gsm's) app hebt proberen te installeren, maar je box enkel arm32 v7 apps kan installeren.

Redel

Nieuwkomer
23 feb 2021
3
2
6
54
Je hebt op je box een browser? Download dan met die browser de arm v7 versie van kodi die je vindt

Lukt dit?

En als je het apk bestand dat je gedownload hebt probeert te installeren krijg je dan een melding?

Als dit je probleem verholpen hebt gok ik dat je een arm64 v8 (de meeste android gsm's) app hebt proberen te installeren, maar je box enkel arm32 v7 apps kan installeren.
Post automatically merged:

Met dank voor je reactie, helaas is het niet gelukt.
Als ik via Chrome naar de url ga komt er forbidden te staan, heb de file via de pc op een usb stick gezet en proberen te installeren met de filemanager, die geeft daarna aan: app niet geïnstalleerd.
Heb ook een melding gezien met deze nieuwe file: app updaten, dit gedaan maar zonder resultaat, ik blijf hierna de volgende info zien in kodi.
In kodi zie ik bij systeeminformatie versie Kodi 18.1-RC1 Git:20190228-nogitfound.
Krijg toch het idee dat er iets in de configuratie van de box niet goed staat wellicht?

Laatst bewerkt:
1 mrt 2019
811
348
216
Kunnen andere apps wel geïnstalleerd worden of is dit enkel bij kodi? Als geen enkele app geïnstalleerd kan worden ligt het probleem aan je box

Redel

Nieuwkomer
23 feb 2021
3
2
6
54
Kunnen andere apps wel geïnstalleerd worden of is dit enkel bij kodi? Als geen enkele app geïnstalleerd kan worden ligt het probleem aan je box
Durf het bijna niet te zeggen, maar het is gelukt! Via de Google play store.
Bij de melding in de playstore, voltooi accountinstellingen, heb ik met de muis/cursor (wist niet dat er een muis/cursor was) gedrukt op doorgaan, moest inderdaad nog googleaccount instellingen afmaken zoals betaalvoorwaarden e.d.
Hierna kon ik wel kodi 19 installeren!
Dank voor je hulpvaardigheid

1 mrt 2019
811
348
216
Durf het bijna niet te zeggen, maar het is gelukt! Via de Google play store.
Bij de melding in de playstore, voltooi accountinstellingen, heb ik met de muis/cursor (wist niet dat er een muis/cursor was) gedrukt op doorgaan, moest inderdaad nog googleaccount instellingen afmaken zoals betaalvoorwaarden e.d.
Hierna kon ik wel kodi 19 installeren!
Dank voor je hulpvaardigheid
Mooi dat je het opgelost hebt, verklaart niet waarom sideloaden niet werkt, maar dat zijn zorgen voor later👍

• Like
Reacties: Shaman