Instellen folder voor foto en muziek

Tegels

Nieuwkomer
10 sep 2020
3
0
1
54
Sinds 2 weken ben ik een enthousiaste bezitter van een Nvidia Shield. Ik loop nog tegen één probleempje aan. Ik heb gezocht maar misschien niet de juiste zoekopdracht gebruikt...
Al mijn bestanden staan op een Synology NAS en stream via mijn netwerk.

Ik wil bij de toegang tot foto’s eigenlijk direct een scherm zien waar mijn foto’s staan (gesorteerd op jaar). Ik krijg echter eerst een scherm te zien van allemaal shares op de NAS waar de map foto’s wel tussenstaat. Hetzelfde bij de map muziek. Is er een mogelijkheid om dit direct in het scherm te krijgen? Het zal wel iets kleins zijn, maar ik zie het over het hoofd....
 
Als je Kodi gebruikt dan kan dat wel met de juiste skin waarbij je dan je beginscherm kunt aanpassen.
You must be registered for see images attach
 
Als je Kodi gebruikt dan kan dat wel met de juiste skin waarbij je dan je beginscherm kunt aanpassen.
You must be registered for see images attach
Thnx voor de reactie! Maar als jij op ‘MUZIEK’ klikt, krijg je dan meteen je map met muIek te zien? Welke skin gebruik jij?
 
Ja, net als al die andere snelkoppelingen gaat ie gelijk naar de map die je hebt toegewezen.
Dit is een aangepaste Aeon Nox 5, maar er zijn er wel meer die dat kunnen, gewoon even een paar skins proberen tot je de voor jou beste hebt gevonden.
 
  • Like
Reacties: Lex
Je kan in de standaard skin (estuary) ook je foto map aan bladwijzers toevoegen, en dan bij systeem/interface/configureer skin/hoofdmenu items alle hoofdmenu items die je niet gebruikt uitschakelen. Ik vind dit het fijnst werken.