Internet verbinding disconnect door vpn

Joma

Nieuwkomer
5 jan 2020
2
1
6
Heb een h96 max 4/64 gb aangeschaft. Verkeerde firmware dus die van Andre er op gezet. Werkt goed, super bedankt daarvoor. Enige probleem is ook al voor het flashen dat als ik een vpn inschakel de internet verbinding verbroken word. Met zowel pia als cactus dus ligt niet aan de vpn waarschijnlijk. Vorig android kastje werkte de vpn wel. Dit kastje draait op android 9.
Pia adviseerde de dns instellingen aan te passen, maar dit werkte ook niet.
Iemand enig idee?
 
Beste @Joma, welkom op het forum.

Wellicht als je gebruik had gemaakt van de zoekfunctie van dit forum, was je op dit topic uitgekomen:


Hier geeft @jinglestudio een mogelijke oplossing voor je probleem.?

Het is alleen wel vervelend dat je dit iedere keer opnieuw zal moeten doen, een permanente fix lijkt er (nog) niet te zijn voor dit probleem.

Succes??
Post automatically merged:

Mogelijk hier nog een oplossing geboden, schijnt aan de Android 9 (pie) update te liggen, je bent zeker niet de enige met dit probleem.

You must be registered for see medias
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Klopt, je gebruikt waarschijnlijk je LAN verbinding? Ik had de A95X F2 ook op android 9 en had precies hetzelfde. Maar alleen op de bekabelde verbinding. Via Wifi had ik geen problemen. Misschien dat eens proberen. Inmiddels de tv shield pro 2019 gekocht die draait op android 9 tv. Daar heb ik dat probleem niet.
 
Ik herken dit probleem ook niet op mijn 2017 model Shield tv met Android 9.

Maar om @Joma nu gelijk een Shield aan te raden is een vrij prijzige oplossing?
 
Beste @Joma, welkom op het forum.

Wellicht als je gebruik had gemaakt van de zoekfunctie van dit forum, was je op dit topic uitgekomen:


Hier geeft @jinglestudio een mogelijke oplossing voor je probleem.?

Het is alleen wel vervelend dat je dit iedere keer opnieuw zal moeten doen, een permanente fix lijkt er (nog) niet te zijn voor dit probleem.

Succes??
Post automatically merged:

Mogelijk hier nog een oplossing geboden, schijnt aan de Android 9 (pie) update te liggen, je bent zeker niet de enige met dit probleem.

You must be registered for see medias


Dankjewel, ik heb veel op internet gezocht en ook hier maar waarschijnlijk verkeerde/andere zinsopbouw gebruikt dus vondt ik niks helaas. Ik ga t eens proberen..
Post automatically merged:

Klopt, je gebruikt waarschijnlijk je LAN verbinding? Ik had de A95X F2 ook op android 9 en had precies hetzelfde. Maar alleen op de bekabelde verbinding. Via Wifi had ik geen problemen. Misschien dat eens proberen. Inmiddels de tv shield pro 2019 gekocht die draait op android 9 tv. Daar heb ik dat probleem niet.

Is idd via de lan. Zal Wi-Fi eens proberen.
Bedankt!
Post automatically merged:

Ik herken dit probleem ook niet op mijn 2017 model Shield tv met Android 9.

Maar om @Joma nu gelijk een Shield aan te raden is een vrij prijzige oplossing?

Is idd nogal prijzig om te beginnen :)
 
  • Like
Reacties: Arjan E.