internetradio met vpn

marcello1974

Forumlid
27 mrt 2021
11
4
6
50
beste als mijn vpn pia aan hebt en luister internetradio bijvoorbeeld radio10 dan valt die naar tijdje uit en moet weer opnieuw op play klikken
zonder vpn heb dat probleem niet iemand idee hoe dat ken?

beste als mijn vpn pia aan hebt en luister internetradio bijvoorbeeld radio10 dan valt die naar tijdje uit en moet weer opnieuw op play klikken
zonder vpn heb dat probleem niet iemand idee hoe dat ken?
VPN vertraagd je internetsnelheid behoorlijk, en als je een keer een drop out hebt met je internet, dan heeft ie geen verbinding meer met je internetradio, en moet je opnieuw verbinden.

heb dit zelf 2 keer gehad met grandprix radio, tijdens het radiocommentaar van de formule 1, deze moet op een ander land staan, want via een Nederlandse verbinding werkt het niet.

is wat vervelend, maar helaas niet te voorkomen.

dus als je de mogelijkheid hebt om het zonder VPN te doen is dat beter.

Die Nederlanders en hun Grand Prix ☺️

Wat is daar nu spannend aan? Altijd dezelfde winnaar, saai vind ik dat 😉

Die Nederlanders en hun Grand Prix ☺️

Wat is daar nu spannend aan? Altijd dezelfde winnaar, saai vind ik dat 😉
Tja dat heb ik dus met dat volksvermaak wat voetbal heet, 22 spelers op een veld, lopen allemaal te schreeuwen dat ze de bal willen, en dan hebben ze eindelijk de bal, en dan schoppen ze hem weer weg🤷🏼‍♂️🥴 daar vind ik dus niks spannends aan.

formule 1 kijk ik dan wel, maar wel pas vanaf dat Verstappen mee deed, bijna 30 jaar dus, hoewel hij nooit een race won, heb ik er altijd van genoten😉