IPTV aanbieder met beste Nederlandse aanbod?

Luc85

Expert
31 mei 2017
181
31
16
37
Zo te zien hebben ze het dan weer veranderd. Van de week eens bij een maat kijken hoe het zit. als ik me niet vergis krijg je dat venster als je 2x op info drukt?

welke formuler gebruik je en tv app?
Mytvonline app, in eigen gemaakte app speciaal voor iptv

G

Glassertje

Gast
Formuler z7+ met mytvonline 1. Klopt dat je 2x op de info knop moet drukken en dan krijg je het informatiescherm van mijn foto.
Dat vermoeden had ik al, omdat in de 2e versie (vanaf de z8) van de app het er totaal anders uit ziet.

Zo, is de verwarring ook weer opgehelderd. 😁

rob6598

Nieuwkomer
29 aug 2022
4
0
1
55
Goedendag,

Ik krijg dinsdag de Formuler Z10 kastje binnen, welke iptv aanbieder raden jullie aan, ik zie bv iptvdark enz. ik wil graag naar de nl zenders kijken, Netflix, Videoland, HBO, viaplay en ESPN

Luc85

Expert
31 mei 2017
181
31
16
37
Alleen met MOL2. Heb in het verleden Formulier Z8, Z8 Pro en Z10Pro Max gehad.

Kan wel zeggen dat ik er redelijk bekend mee ben ja. 😁
Heb veel filmpjes erover gezien alleen de favoriete functie wordt nooit echt belicht. Kan je de zender volgorde binnen favoriete aanpassen en zo je eigen lijst maken? Bij MOL1 kan dat niet, daar is de volgorde van de server leidend

G

Glassertje

Gast
Heb veel filmpjes erover gezien alleen de favoriete functie wordt nooit echt belicht. Kan je de zender volgorde binnen favoriete aanpassen en zo je eigen lijst maken? Bij MOL1 kan dat niet, daar is de volgorde van de server leidend
Je kan eigen zenderlijst maken. De zenders kun je helaas niet verplaatsen in de standaardlijst. Je kan wel groepen verbergen. En als je de favorieten zo opslaat als je zelf wilt, dan kan dat ook ja.

De app werkt goed, vind 'm alleen veel te beperkt.

wiscel

Actief
11 jun 2022
38
7
6
54
Ik heb zelf Rapid, veel NL in full hd en 50 fps, ze hebben ook een eigen forum en portal wat wel handig is als je vragen hebt.
Verder een 2e lijn van Multi, ook veel in full hd en 50 fps, contact gaat ook snel als je vragen hebt.

Ik heb ook wel eens Homebee gebruikt maar het meeste is in 25 fps. en contact gaat traag.

rob6598

Nieuwkomer
29 aug 2022
4
0
1
55
Bestaat de mogelijkheid om in Myonlinetv 2 de ondertiteling te veranderen? nu zie ik constant een zwarte balk met witte letters, die zwarte balk wil ik weg hebben

G

Glassertje

Gast
Bestaat de mogelijkheid om in Myonlinetv 2 de ondertiteling te veranderen? nu zie ik constant een zwarte balk met witte letters, die zwarte balk wil ik weg hebben
Kun je dat niet uitschakelen in de settings? Ik heb die zwarte balk zelf nooit gezien. Alleen in tivimate en daar kun je die in de Android settings uitzetten.

Achraf Kio

Nieuwkomer
16 sep 2022
1
0
1
25
Bedankt, geweldig werk! er is ook een goede lijst met enkele goede IPTV-serviceproviders vergeleken door