IPTV aanbieder met beste Nederlandse aanbod?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi, is er iemand die een aanbieder weet die ook de catchup kanalen in 50fps uitzend? Heb nu iptvplus en zei bieden deze kanalen alleen in 25fps
 
Beste,
Iemand een idee wat er met allesin1box.nl aan de hand is? Deze dienst vorig jaar aangeschaft en geweldige kwaliteit en support. Nu geen website meer actief.
 
Geen idee, maar ik heb zelf iptv totaal. En ben alleen maar tevreden over hun. Kwaliteit en aanbod is gewoon goed
Ik zit nu nog bij sebnetiptv maar erger me kapot aan de grote hoeveelheid freezes, loops en andere narigheid.

Heb een berichtje gestuurd en kreeg een andere server link maar blijft bagger.

Ik ben nu op zoek naar een nl provider met een stabiel beeld zonder de bovengenoemde problemen, als die al bestaat.

Eerder een test lijntje gedaan bij iptv plus voor 24 uur en die lijkt goed.

Nu lees ik ook dat iptv totaal goed word bevonden.

Ben vooral benieuwd naar de stabiliteit over een langere periode....
 
Ik zit nu nog bij sebnetiptv maar erger me kapot aan de grote hoeveelheid freezes, loops en andere narigheid.

Heb een berichtje gestuurd en kreeg een andere server link maar blijft bagger.

Ik ben nu op zoek naar een nl provider met een stabiel beeld zonder de bovengenoemde problemen, als die al bestaat.

Eerder een test lijntje gedaan bij iptv plus voor 24 uur en die lijkt goed.

Nu lees ik ook dat iptv totaal goed word bevonden.

Ben vooral benieuwd naar de stabiliteit over een langere periode....
Ik heb ook even gezocht naar een alternatief want allesin1box lijkt niet meer te bestaan. IPTV totaal heb ik getest en was wel oké. Maar SmooTV lijkt me echt een topper te zijn. Prijs kwaliteit is echt wel goed. Ik raad het je aan om eens te testen.
 
Ik zit nu nog bij sebnetiptv maar erger me kapot aan de grote hoeveelheid freezes, loops en andere narigheid.

Heb een berichtje gestuurd en kreeg een andere server link maar blijft bagger.

Ik ben nu op zoek naar een nl provider met een stabiel beeld zonder de bovengenoemde problemen, als die al bestaat.

Eerder een test lijntje gedaan bij iptv plus voor 24 uur en die lijkt goed.

Nu lees ik ook dat iptv totaal goed word bevonden.

Ben vooral benieuwd naar de stabiliteit over een langere periode....
IPTV plus en iptv totaal zijn precies hetzelfde. Ik ben er zeer tevreden mee. Weinig tot geen vastlopers.
Post automatically merged:

Ik heb ook even gezocht naar een alternatief want allesin1box lijkt niet meer te bestaan. IPTV totaal heb ik getest en was wel oké. Maar SmooTV lijkt me echt een topper te zijn. Prijs kwaliteit is echt wel goed. Ik raad het je aan om eens te testen.
Smootv is hetzelfde als 4kOTT (Niet getest maar kanaallijst bekeken op de site). Deze is zeker goed. Ik heb hem samen met iptv plus bij mij thuis. 4kOTT kan voor de helft van iptv plus geld. Kwaliteit net zo goed. Iets meer hick ups maar ook zeer minimaal. Veel meer keuze in serie, en Vod en op de buitenlandse zenders meer keuze en stabieler. Beide een zeer goede keuze
 
Laatst bewerkt:
Vanaf vorig jaar oct hebben wij als basis ontvangst ' iptv totaal'. In begin zeker tevreden. Per maand verlengd. Prijs is ok.
Nl en België zenders goed aanbod. Maar met de tijd geregeld storing. Zenders of uitzending die herhalen zich. Loopt vast. Of echte grote storing en totaal geen ontvangst. Onlangs voor x dagen. Begon ons echt te irriteren. Klantendienst gecontacteerd herhaaldelijk klacht neergelegd. Helaas weinig mee gedaan. Tijd geleden gemeld dat we iptv totaal op gaan zeggen en dus niet meer bellen verlengen.. probeer nu in te loggen in mijn account.. is die gewoon weggehaald? Ken niet meer inloggen en mijn account gevonden worden? Wel heel vreemd.. niet?

Bobres iptv is meer voor 'Marokkaanse' geïnteresseerde mensen. Veel Arabische zenders. Zender aanbod uitgebreid dat wel. Nl en B zenders ok. Contact klantendienst tot nu positief. Reageert aardig snel. Maar gaan niet verlengen. Totaal andere film en series.

Nu op zoek naar andere hopelijk betere iptv provider. Wij wonen in België dus niet sowieso nl en B zenders hebben.
toevallig al een betere aanbieder dan iptvtotaal gevonden? Erg benieuwd want ik kan nogsteeds geen betere vinden
 
Ik heb nu ff een maand abonnement afgesloten bij iptv totaal en moet zeggen dat het beeld tot nu toe perfect loopt.

Enigste waar ik tegenaan loop is dat er een heel groot verschil in geluids volume tussen de kanalen in zit.

Bijvoorbeeld sbs 6 is denk ik 3x zo hard als rtl 5 of rtl 7 .

Ik gebruik een formuler z10 pro max icm Samsung led TV.

Geluid gaat over de tv, geen soundbar of versterker.

Heb in het menu van de formuler al gespeeld met de surround sound instellingen (auto/geen)

En op mijn tv met auto volume aan/uit maar geen verschil.

Ticket geopend bij iptv totaal maar ze hebben dit nog nooit eerder gezien.

Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
 
Ik heb nu ff een maand abonnement afgesloten bij iptv totaal en moet zeggen dat het beeld tot nu toe perfect loopt.

Enigste waar ik tegenaan loop is dat er een heel groot verschil in geluids volume tussen de kanalen in zit.

Bijvoorbeeld sbs 6 is denk ik 3x zo hard als rtl 5 of rtl 7 .

Ik gebruik een formuler z10 pro max icm Samsung led TV.

Geluid gaat over de tv, geen soundbar of versterker.

Heb in het menu van de formuler al gespeeld met de surround sound instellingen (auto/geen)

En op mijn tv met auto volume aan/uit maar geen verschil.

Ticket geopend bij iptv totaal maar ze hebben dit nog nooit eerder gezien.

Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb meerdere servers lopen en kantje vertellen dat dit niet alleen op totaal is. Ik heb ook de formular z10 pro Max en ik weet hierdoor dat we minimale geluidsinstellingen als optie hebben. Op bijvoorbeeld een shield pro kan je veel meer instellen.
Ik gebruik tivimate en ook binnen tivimate kan je geluidsinstellingen aanpassen. Alleen bij mij loopt het geluid dan out of sync.

Kort samengevat. IPTV en geluid zijn voor mij nog niet een gelukkige combinatie. Mocht iemand het gouden ei hiervoor weten ben ik geïnteresseerd.
 
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb meerdere servers lopen en kantje vertellen dat dit niet alleen op totaal is. Ik heb ook de formular z10 pro Max en ik weet hierdoor dat we minimale geluidsinstellingen als optie hebben. Op bijvoorbeeld een shield pro kan je veel meer instellen.
Ik gebruik tivimate en ook binnen tivimate kan je geluidsinstellingen aanpassen. Alleen bij mij loopt het geluid dan out of sync.

Kort samengevat. IPTV en geluid zijn voor mij nog niet een gelukkige combinatie. Mocht iemand het gouden ei hiervoor weten ben ik geïnteresseerd.
Toch lijkt het bij de ene provider beter te zijn dan bij de ander.

De z10 heeft best veel mogelijkheden en naar mijns inzien 1 van de betere hardware inzich, jammer dan dat het geluid zo achterblijft.

Ik vraag me af of de z11 hierin beter presteerd.

Ik kan ook eens een draadje openen op het formuler forum waar ik lid ben.
 
@Mies75 Ik heb sinds gisteren de Formuler Z11 Pro Max en 4K OTT erop.

Nu nog een test account, maar het werkt allemaal zo soepel dat ik niet snap dat ik dit niet eerder heb gedaan, bespaart met gewoon 45+ euro per maand aan al die streaming diensten :)
 
  • Like
Reacties: Mies75
Ik heb ook even gezocht naar een alternatief want allesin1box lijkt niet meer te bestaan. IPTV totaal heb ik getest en was wel oké. Maar SmooTV lijkt me echt een topper te zijn. Prijs kwaliteit is echt wel goed. Ik raad het je aan om eens te testen.
Hoe is de film aanbod bij smootv ???
 
Hoe is de film aanbod bij smootv ???
Vergelijk qua film aanbod weet ik niet, maar het zenderaanbod is nagenoeg gelijk aan wat ik nu heb van 4K OTT.

Verder vind ik het aanbod bij 4K OTT uitstekend, mijn vrouw volgt toevallig iets van NPO+ (gouden uur ofzo) en zelfs daarvan staat alles al online.
 
IPTV plus en iptv totaal zijn precies hetzelfde. Ik ben er zeer tevreden mee. Weinig tot geen vastlopers.
Post automatically merged:


Smootv is hetzelfde als 4kOTT (Niet getest maar kanaallijst bekeken op de site). Deze is zeker goed. Ik heb hem samen met iptv plus bij mij thuis. 4kOTT kan voor de helft van iptv plus geld. Kwaliteit net zo goed. Iets meer hick ups maar ook zeer minimaal. Veel meer keuze in serie, en Vod en op de buitenlandse zenders meer keuze en stabieler. Beide een zeer goede keuze
Waar kan ik die 4KOTT halen en bieden zij ook een resellplan? Aangezien smootv t zelfde aanbied maar misschien is 4KOTT goedkoper. Als je me even de naam hier wilt typen zonder com of nl er achter of je mij misschien een berichtje kan sturenz
Post automatically merged:

Vergelijk qua film aanbod weet ik niet, maar het zenderaanbod is nagenoeg gelijk aan wat ik nu heb van 4K OTT.

Verder vind ik het aanbod bij 4K OTT uitstekend, mijn vrouw volgt toevallig iets van NPO+ (gouden uur ofzo) en zelfs daarvan staat alles al online.
Waar kan ik die 4KOTT halen en bieden zij ook een resellplan? Aangezien smootv t zelfde aanbied maar misschien is 4KOTT goedkoper. Als je me even de naam hier wilt typen zonder com of nl er achter of je mij misschien een berichtje kan sturenz
 
Zijn er mensen die ervaring hebben met de provider: Premium IPTV? Website: Link verwijderd!

Ik heb hier en daar er goede dingen over gehoord. Zelf een gratis 24 uur test aangevraagd en dit lijkt erg stabiel te zijn. Ook de beeldkwaliteit lijkt uitstekend te zijn.

Ik wacht alleen nog even af voor ik een abonnement neem. Zijn er andere die ervaring hebben met deze provider op de lange termijn?
Post automatically merged:

Zijn er mensen die ervaring hebben met de provider: Premium IPTV? Website: Link verwijderd!

Ik heb hier en daar er goede dingen over gehoord. Zelf een gratis 24 uur test aangevraagd en dit lijkt erg stabiel te zijn. Ook de beeldkwaliteit lijkt uitstekend te zijn.

Ik wacht alleen nog even af voor ik een abonnement neem. Zijn er andere die ervaring hebben met deze provider op de lange termijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe is de film aanbod bij smootv ???
Sinds 2 weken heb ik smootv. Het is mijn eerste ervaring met IPTV, was alles ouderwets aan het streamen voorheen.
Zit direct op een 4k OTT server, qua aanbod en kwaliteit van sport (live Tv) is het perfect voor mij.
Heel veel films en series, netflix is volledig overbodig geworden.
Voor iedere Tv een abonnement genomen met ze.

Mijn volgende stap is een formular Z11
 
  • Like
Reacties: gamolizer
Sinds 2 weken heb ik smootv. Het is mijn eerste ervaring met IPTV, was alles ouderwets aan het streamen voorheen.
Zit direct op een 4k OTT server, qua aanbod en kwaliteit van sport (live Tv) is het perfect voor mij.
Heel veel films en series, netflix is volledig overbodig geworden.
Voor iedere Tv een abonnement genomen met ze.

Mijn volgende stap is een formular Z11
Ik heb de formuler z11 top aankoop🙌🏻
 
  • Like
Reacties: Rayder
Zijn er mensen die ervaring hebben met de provider: Premium IPTV? Website: Link verwijderd!

Ik heb hier en daar er goede dingen over gehoord. Zelf een gratis 24 uur test aangevraagd en dit lijkt erg stabiel te zijn. Ook de beeldkwaliteit lijkt uitstekend te zijn.

Ik wacht alleen nog even af voor ik een abonnement neem. Zijn er andere die ervaring hebben met deze provider op de lange termijn?
Post automatically merged:
Ik heb sinds een kleine 3 maanden een jaar abonnement bij premiumiptv nl
Dit bevalt zeer goed moet ik zeggen. Eenmaal gehad dat ik geen verbinding had. Dit had te maken met het feit dat op dat moment een update aan de gang was. Een kleine uur geen verbinding. Dat was wel jammer. Ik kwam net van werk en had mezelf voorgenomen om onder het genot van een drankje even tv te kijken. Wel moet ik eerlijk aangeven dat dit update middennacht in gang was (ik draai avond diensten). Voor de rest bevalt het heel erg. Dus een aanrader.


Mocht je besluiten een abonnement te nemen hier een tip: Geef aan dat je krap bij kas zit. Zo heb ik voor mijzelf toch een leuke korting kunnen regelen😄
 
Status
Niet open voor verdere reacties.