IPTV aanbieder met beste Nederlandse aanbod?

MartijnD81

Nieuwkomer
20 jan 2023
1
0
1
41
Goedemorgen allen,

Ik ben sinds deze week nieuw in de wereld van IPTV.
Ik heb een formuler z11 pro Max met iptv dark en iptv multi.
Nu heb ik dit voornamelijk aangeschaft vanwege de sport (viaplay, ziggosport totaal en ESPN) en Netflix.
Op het gebied van sport ben ik erg tevreden, maar ik merk als ik als proef op de som titels ga zoeken van bijvoorbeeld Netflix en videoland, ik veel titels niet terug kan vinden, of de seizoenen zijn niet compleet.

Heeft iemand misschien advies welke aanbieder de meest complete biblioteek heeft voor de streamingsdiensten?

rogermore

Gevorderd
17 feb 2021
90
15
6
37
Goedemorgen allen,

Ik ben sinds deze week nieuw in de wereld van IPTV.
Ik heb een formuler z11 pro Max met iptv dark en iptv multi.
Nu heb ik dit voornamelijk aangeschaft vanwege de sport (viaplay, ziggosport totaal en ESPN) en Netflix.
Op het gebied van sport ben ik erg tevreden, maar ik merk als ik als proef op de som titels ga zoeken van bijvoorbeeld Netflix en videoland, ik veel titels niet terug kan vinden, of de seizoenen zijn niet compleet.

Heeft iemand misschien advies welke aanbieder de meest complete biblioteek heeft voor de streamingsdiensten?
Ja kan vaak ook de series aanvragen die je mist en meestal worden ze er dan opgezet.

Shaman

Staff
4 sep 2016
1.645
1.018
216
Ja heb alles ook nagekeken. Alleen zou ik zo niet weten hoe ik mijn Dns kan aanpassen.
@Michel100 DNS aanpassen. Zet je box via je instellingen op een vast IP adres. Bij Ziggo beginnen je variabele IP adressen (DHCP) bij eindcijfer 10. Eindcijfer 2 t/m 9 kun je dus gebruiken voor een vast IP adres. Gebruik dan als DNS adres 1.1.1.1 en als alternatief 1.0.0.1

Als voorbeeld kunnen je vaste IP instellingen er zo uit gaan zien.

IP: 192.168.178.9
Subnet: 255.255.255.0
Default gateway: 192.168.178.1
DNS: 1.1.1.1
Alternatief DNS: 1.0.0.1

Even kijken wat je huidige IP adres op je box is en daar bovenstaande instellingen aan aanpassen.

• Like
Reacties: Michel100

Michel100

Actief
17 mrt 2017
38
3
6
40
@Michel100 DNS aanpassen. Zet je box via je instellingen op een vast IP adres. Bij Ziggo beginnen je variabele IP adressen (DHCP) bij eindcijfer 10. Eindcijfer 2 t/m 9 kun je dus gebruiken voor een vast IP adres. Gebruik dan als DNS adres 1.1.1.1 en als alternatief 1.0.0.1

Even kijken wat je huidige IP adres op je box is en daar bovenstaande instellingen aan aanpassen.
Misschien even een domme vraag maar hoe kom ik ook alweer in de box van de modem.. want daar moet ik toch de DNS aanpassen..
Toch niet in de Formuler box

mrmiyagi

Administrator
Medewerker
30 okt 2016
2.806
1.390
216
46
Misschien even een domme vraag maar hoe kom ik ook alweer in de box van de modem.. want daar moet ik toch de DNS aanpassen..
Toch niet in de Formuler box
En daarbij is het afhankelijk van je provider welk modem je hebt.
Ziggo kun je bijvoorbeeld geen dns aanpassen in het modem bij kpn weer wel.
Dus op je mediabox is de makkelijkste manier die altijd zou moeten werken.

• Like
Reacties: Johan21

The Brook

Expert
15 okt 2016
265
97
16

You must be registered for see images attach

Downloadlink :

Met dit proggie gaat het makkelijker en vind het de snelste op dat moment.. mischien heb je er wat aan.
Klik op : Snelste DNS en dan op Toepassen. ....... Kind kan de was doen.....

• Like
Reacties: eurostar

ameenhuis

Nieuwkomer
10 jan 2023
1
0
1
57
Je bedoelt bij weergave in de formuler One Box bij weergave.. daar kan ik de weergave op auto zetten.
Maar dit heeft niet veel effect.
Kan hem van auto naar 1080/ 50 HZ of 60 enz zetten
Nee jij zit in het menu van de formuler zelf.
Je moet in het menu van de applicatie zijn (in mijn geval: MYtv Online2)
Daar kan ik naar via de Menu-knop (3 streepjes op je afstandsbediening) naar:
Instellingen<>Player Options<>Auto Frame Rate(AFR)
Toen ik deze vorige maand had aangezet werden (vooral) de sportuitzendingen veel beter weergegeven.