[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wesopro is goed maarhun prijzen zijn een beetje tegek voor woorden. Bijna hetzelfde als 4kott en hun vragen$65 dus ik zou dat niet doen
Post automatically merged:


Ze mogen geen iptv meer verkopen en nu zijn ze echt aan het sniperen ali dus vandaar ook heleboel stores gaan over op whatsapp
Meeste staan nu op Alibaba.com. zoek daar eens op Wesopro, dan gaat er een iptv wereld voor je open (ook zonder wesopro)....
 
Ik vind 4kott de laaste tijd niet meer zo goed kwa kwaliteit veel hapering ,geluid valt weg en terug kijken blijft hangen loopt niet synchroon.
 
Ik kook ook via Soonjus…Denk toch wanneer je een goeie stabiele internetverbinding en dan niet via WiFi, je de beste kwaliteit hebt.
Ja maar nl zenders werken goed maar kijk niet alleen nl kijk een beetje van alles en laaste tijd blijft die op veel andere zenders hangen. (Dat was eerst bijna nooit) Als je alleen nl kijkt is het prima op nl heb ik ook geen problemen.
Maakt niet uit via wie je kijkt ze verkopen allemaal 1 server 😝 ook heb ik trex mogen proberen en ik moet zeggen dat deze nog iets sneller met de releases zijn en iets meer aanbod heeft. Stabiliteit was goed maar zegt niet zoveel binnen 24u alleen de prijs is wel aan de hoge kant ($50) Helaas.
 
Ja maar nl zenders werken goed maar kijk niet alleen nl kijk een beetje van alles en laaste tijd blijft die op veel andere zenders hangen. (Dat was eerst bijna nooit) Als je alleen nl kijkt is het prima op nl heb ik ook geen problemen.
Maakt niet uit via wie je kijkt ze verkopen allemaal 1 server 😝 ook heb ik trex mogen proberen en ik moet zeggen dat deze nog iets sneller met de releases zijn en iets meer aanbod heeft. Stabiliteit was goed maar zegt niet zoveel binnen 24u alleen de prijs is wel aan de hoge kant ($50) Helaas.
Welke app gebruik je om te kijken, misschien dat het daar aan ligt? Ik heb ook Soonjus en ik had geen problemen. De laatste tijd wat meer vastlopende streams en een aantal series en films deden het niet. Bij mij was de oplossing om TiVimate te vervangen door Smarters, daarmee werkt alles wel.
 
Welke app gebruik je om te kijken, misschien dat het daar aan ligt? Ik heb ook Soonjus en ik had geen problemen. De laatste tijd wat meer vastlopende streams en een aantal series en films deden het niet. Bij mij was de oplossing om TiVimate te vervangen door Smarters, daarmee werkt alles wel.
Ik gebruik TiviMate v 4.4.0 en daar heb ik een abo van SoonJus in staan. Op WiFi.
Alles werkt soepeltjes. Geen haperingen, kanaalwisselingen snel. M.a.w. kan niet beter
 
Hallo allemaal. Ik heb nav julllie positieve reacties ook een abo genomen bij Soon Jus. Bevalt me tot dusver prima (eerste week). Nu loop ik tegen het volgende aan. Live tv en series werkt prima, echter in film speelt niks langer dan enkele seconden. Daarna afspeelfout. Was gisteren zo en vandaag nog steeds. Doe ik iets fout, of hebben jullie er ook last van? Ik gebruik smarters pro op google tv.
 
Zijn er meer mensen waarbij hun ali iptv er al eventjes (paar dagen) uitligt? Ik gebruik m'n iptv abbo niet elke dag, en weet dus niet hoe lang de boel er dus al uitligt. Mijn m3u link draait op het wanicelife domein, en de verkoper op Ali lijkt met de noorderzon vertrokken 😉.
Dito, sinds gisteren.
Ook wanicelife.
(Top lijst, kanalen werkten goed, was tevreden) Opeens geen contact met server meer. Ik zocht online naar oorzaken of oplossingen, nog niks nuttigs gevonden. Ik hoor graag al iemand meer weet.
 
Ik kreeg zojuist een bericht van SoonJus dat als zijn store gesloten is, hij te benaderen is via email of zijn andere store: Viaplay-F1-IPTV
 
Ik kreeg zojuist een bericht van SoonJus dat als zijn store gesloten is, hij te benaderen is via email of zijn andere store: Viaplay-F1-IPTV
Hetzelfde hier, gaf z'n e-mail door en z'n nieuwe store. Dus mochten mensen twijfelen om Soonjus te nemen, kan je hem via de door Amiri genoemde store vinden :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Reacties: Lex
Welke app gebruik je om te kijken, misschien dat het daar aan ligt? Ik heb ook Soonjus en ik had geen problemen. De laatste tijd wat meer vastlopende streams en een aantal series en films deden het niet. Bij mij was de oplossing om TiVimate te vervangen door Smarters, daarmee werkt alles wel.
Xciptv player heb al verschillende geprobeerd maar het blijft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.