[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had via SoonJus test account aangevraagd, werkte perfect. Dus besloten een subscription te nemen van een jaar. Werkt niet, Kwam er achter dat het met vpn account wel werkte. Ook server in NL. Beetle jammer, als ik vpn neem beginnen mijn andere streaming services moeilijk te doen. Deelt iemand anders deze ervaring? login via line.4k-ott
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Ik had via SoonJus test account aangevraagd, werkte perfect. Dus besloten een subscription te nemen van een jaar. Werkt niet, Kwam er achter dat het met vpn account wel werkte. Ook server in NL. Beetle jammer, als ik vpn neem beginnen mijn andere streaming services moeilijk te doen. Deelt iemand anders deze ervaring? login via line.4k-ott
Even bericht naar verkoper sturen dan kunnen ze dat aanpassen.
Vpn is normaal niet nodig om het werkend te krijgen.
 
Even bericht naar verkoper sturen dan kunnen ze dat aanpassen.
Vpn is normaal niet nodig om het werkend te krijgen.
Ja reeds gedaan, volgens hem onmogelijk, Helaas is het onmogelijke mogelijk hehe, hopelijk komt ie toch nog met een oplossing want test account werkte echt perfect.
 
Waarschijnlijk begrijpt hij/zij niet wat je bedoelt....Ik heb het ook gevraagd en kan nu vanuit elk land met en zonder VPN alle content streamen. En anders via Aliexpress je geld terug pakken.
 
Waarschijnlijk begrijpt hij/zij niet wat je bedoelt....Ik heb het ook gevraagd en kan nu vanuit elk land met en zonder VPN alle content streamen. En anders via Aliexpress je geld terug pakken.
Bedankt voor je reactie, hij wist ook niet wat ie er mee moest, block kwam van hem, adres was gewoon te pingen, toezegging gekregen dat het geld teruggestort zou worden, moet zeggen dat Soon erg behulpzaam is.
 
Ik had via SoonJus test account aangevraagd, werkte perfect. Dus besloten een subscription te nemen van een jaar. Werkt niet, Kwam er achter dat het met vpn account wel werkte. Ook server in NL. Beetle jammer, als ik vpn neem beginnen mijn andere streaming services moeilijk te doen. Deelt iemand anders deze ervaring? login via line.4k-ott
Hier hetzelfde maar dan met wesopro, die werkt alleen met mijn VPN, Soonjus doet het dan weer wel zonder VPN.
 
Hier hetzelfde maar dan met wesopro, die werkt alleen met mijn VPN, Soonjus doet het dan weer wel zonder VPN.
Je moet vragen of ie jou account op VPN zet
You must be registered for see images attach
. Dan kan je gewoon overal en altijd kijken.Zowel met als zonder VPN!
 
  • Like
Reacties: Rudolf
SoonJus vs wesopro, wat is jullie ervaring?
Ik kijk alleen maar sport (voetbal en UFC). Ik geef meer om fps dan beeldkwaliteit.

Hoor graag van iemand 😃
 
Hier hetzelfde maar dan met wesopro, die werkt alleen met mijn VPN, Soonjus doet het dan weer wel zonder VPN.
Out of the blue gaat SoonJus ineens werken zonder VPN, gelukkig want het is echt 1 van de betere, gebruik duplex op min LG TV, Alles zonder haperen. Heb nog een bijna aflopend MegaOtt abbo, werkt ook wel maar Ott4K is gewoon stukken beter
 
Goedenavond, heb bij Soonjus een trial aangevraagd alleen is het geluid soms blikkerig... Heb IPTV smarters pro op m'n Samsung smart TV. Sonos optisch.

Weet iemand hoe ik hier wat aan kan doen? Zie bij de TV app niks qua audio staan.
 
Goedenavond, heb bij Soonjus een trial aangevraagd alleen is het geluid soms blikkerig... Heb IPTV smarters pro op m'n Samsung smart TV. Sonos optisch.

Weet iemand hoe ik hier wat aan kan doen? Zie bij de TV app niks qua audio staan.
Raar, geluid hier is wel goed op smarters, probeer duplex eens, werkt bij mij beter. Ook qua handling van subs.
 
Nee dat klopt helaas maar hij is er wel. Als je via de oude store een PB stuurt geeft hij je een link naar de nieuwe.

(Het is store: 1100336002)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.