[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand nog meer last dat er geen series meer worden getoond bij 4kott? Ik heb dat sinds vanmorgen. Ik maak gebruik van tivimate icm de shield.
 
niet mijn regels, maar wil niet dat je straks een ban aan de broek krijgt. Wat ik je als tip kan geven lees dit hele topic goed door en tussen de regels door ga je vinden wat je zoekt ;)
Helaas is dit een veel voorkomend "kwaaltje" mensen lezen niet meer maar vragen meteen..

Er is achter de schermen besproken dat dit niet meer getolereerd wordt..

Er wordt nog een maal gewaarschuwd wordt hier geen acht aan gegeven draait dit uit op een (tijdelijke) ban..

Er wordt hier zowiezo al veel door de vingers gezien aangezien dit een "review" topic is..
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik heb onlangs mijn jaar abonnement voor 4kott verlengd voor weer een jaar.

Ben er nog steeds heel tevreden mee, heb al mijn streaming abbonementen gestopt door het grote aanbod aan films en series. Ik merk verder niets van de problemen die hier genoemd worden, zoals dat de VOD leeg is etc.
 
kon vanavond geen voetbal kijken bij Trex server http 502 foutcode aan
Gelukkig ligt het dus niet aan mij. Was net aan het klooien met de trex app op mijn Google TV toen dit gebeurde (wat een draak van een programma, een goedkoop aftreksel van Smarters TV app)
 
Bij mij ligt de Yo-ott lijn van Trex er ook uit. Gewoon even switchen naar een andere trex URL met je inloggegevens en je zou weer beeld moeten hebben.
 
Ik heb onlangs mijn jaar abonnement voor 4kott verlengd voor weer een jaar.

Ben er nog steeds heel tevreden mee, heb al mijn streaming abbonementen gestopt door het grote aanbod aan films en series. Ik merk verder niets van de problemen die hier genoemd worden, zoals dat de VOD leeg is etc.
Mijn Tying** iptv werkt in Nederland prima, maar als ik in Spanje ben dan werkt hij alleen met vpn op mijn Ipad. Op mijn Shield werkt hij niet, ook niet als ik daar vpn op Nederland zet niet. Is er iets met vpn op Shield dat deze daar op niet werkt?
 
Pas een trex abonnement genomen, had hiervoor een 4k ott. Over beide ben ik zeer tevreden. Trex heeft alleen meer 50fps o.a. ESPN.
Mijn vraag: Die Chinese tante, vertelde me dat ik maar op 1 device per ip adres tv kon kijken, anders een blokkade. Ik vertel dat ik nooit op hetzelfde moment kijk op meerdere devices, maar ze bleef bij haar standpunt.
Voorheen bij 4k ott en andere provider, keek ik thuis, op telefoon, op camping en nooit problemen. Iemand hier al ervaring mee....?
 
Pas een trex abonnement genomen, had hiervoor een 4k ott. Over beide ben ik zeer tevreden. Trex heeft alleen meer 50fps o.a. ESPN.
Mijn vraag: Die Chinese tante, vertelde me dat ik maar op 1 device per ip adres tv kon kijken, anders een blokkade. Ik vertel dat ik nooit op hetzelfde moment kijk op meerdere devices, maar ze bleef bij haar standpunt.
Voorheen bij 4k ott en andere provider, keek ik thuis, op telefoon, op camping en nooit problemen. Iemand hier al ervaring mee....?
Dat klopt dan toch ook als je op de camping kijkt en verder nergens kun je bij thuiskomst toch ook weer kijken.
Telkens is er maar 1 ip connectie 🤔
Ik neem aan dat je met 4kott ook nooit gelijktijdig op al die devices en plaatsen gebruik maakte want dat is een block idd.
 
Dat klopt dan toch ook als je op de camping kijkt en verder nergens kun je bij thuiskomst toch ook weer kijken.
Telkens is er maar 1 ip connectie 🤔
Ik neem aan dat je met 4kott ook nooit gelijktijdig op al die devices en plaatsen gebruik maakte want dat is een block idd.
Dat begrijp ik allemaal wat u zegt. Heb ook met deze stream op de camping en thuis gekeken. Maar afgelopen week had ik opeens geen beeld meer. Berichtje gestuurd en na een dag weer beeld, maar wel met de tekst 1 device per ip adres. Zou het niet zo zijn dat je bij de eerste x inloggen je ip adres vast staat....?
 
Dat begrijp ik allemaal wat u zegt. Heb ook met deze stream op de camping en thuis gekeken. Maar afgelopen week had ik opeens geen beeld meer. Berichtje gestuurd en na een dag weer beeld, maar wel met de tekst 1 device per ip adres. Zou het niet zo zijn dat je bij de eerste x inloggen je ip adres vast staat....?
Dat kan maar niet iedereen heeft altijd en vast ip dua dat zou dan meer problemen moeten opleveren.
Heb je toevallig een vpn? Gebruik dan altijd hetzelfde adres.
 
Mijn Tying** iptv werkt in Nederland prima, maar als ik in Spanje ben dan werkt hij alleen met vpn op mijn Ipad. Op mijn Shield werkt hij niet, ook niet als ik daar vpn op Nederland zet niet. Is er iets met vpn op Shield dat deze daar op niet werkt?
Al opgelost. In vpn een ander serveradres voor Nederland gekozen.
Ik heb onlangs mijn jaar abonnement voor 4kott verlengd voor weer een jaar.

Ben er nog steeds heel tevreden mee, heb al mijn streaming abbonementen gestopt door het grote aanbod aan films en series. Ik merk verder niets van de problemen die hier genoemd worden, zoals dat de VOD leeg is etc.
Ik heb onlangs mijn jaar abonnement voor 4kott verlengd voor weer een jaar.

Ben er nog steeds heel tevreden mee, heb al mijn streaming abbonementen gestopt door het grote aanbod aan films en series. Ik merk verder niets van de problemen die hier genoemd worden, zoals dat de VOD leeg is etc.
Ik wil : Tekst door een moderator verwijderd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hen sinds kort een abbo van Homebee, maar de m3u lijst is onzettend groot (140mb) waardoor deze vaak tijdens het tv kijken moet bufferen/laden. Ik heb de m3u nu aangepast naar de kanalen/films/series welke in in de talen wil zien. Als ik nu de m3u lijst inlaadt dan heb ik de sortering tussen kanalen/films/series niet meer. Ook de epg werkt niet meer. Wat kan ik hier het beste aan doen? Via het programma (rimassoft) staat wel alles apart ingedeeld
 
Ik heb hier een heleboel pagina's van dit draadje doorgelezen.
Ik heb google gebruikt om proberen dingen te snappen

maar...

ik begrijp er allemaal niets van.
Ik ben op zoek naar een goede aanbieder, heb zelfs geen idee of die vraag hier nog gesteld mag worden.
Geen idee waarop letten, hoe dingen instellen, waar gaan zoeken,...
Is dit de plaats om hiervoor hulp te vragen?
 
Heb nu zelf een tijdje van justssoon die bevalt mij wel. ESPN uhd super mooi beeld rest valt mij tegen van espn. Heeft iemand andere alternatieven voor espn nl mooie kwaliteit zonder dat de bal hapert op de televisie?
 
De line.4k in Tivimate hapert steeds bij ESPN. Dus geen buffering maar het beeld heeft constant voor een seconde een aantal mini haperingkjes. Het trilt als het ware. Je merkt het pas als je goed kijkt. Iemand met hetzelfde probleem?

In mytvonline2 loopt het vloeiend maar daar had ik het eerst ook en had ik een instelling veranderd. Weet nou even niet meer welke.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.