[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk fake account maken kan maar je betaalt zoals @mrmiyagi zegt met ideal of paypal en die zijn weer gelinkt aan je echte gegevens..
IDeal wordt moeilijk maar bij PayPal is het niet moeilijk een fake account aan te maken zegt deze ervaringsdeskundige .
 
IDeal wordt moeilijk maar bij PayPal is het niet moeilijk een fake account aan te maken zegt deze ervaringsdeskundige .
Tja @LeX die duistere gangen van illegale dingetjes op het www laat ik mij niet mee in... ?

Ik hou mij aan de Rutte regels.... Als je het ontkend is het/bestaat het ook niet..... Oja je kunt natuurlijk altijd nog sorry zeggen... Daar komt hij ook altijd mee weg...
 
Tja @LeX die duistere gangen van illegale dingetjes op het www laat ik mij niet mee in... ?
Het kan het daglicht volledig gedragen en het is in mijn ogen ook niet illegaal.
Maar die discussie voeren we elders. Hier terug naar Alie ?
 
  • Like
Reacties: ateam278
€1,50 per maand, dat kost mijn abbo ook bij IPTV tech. Toch haal ik graag ook daar het maximale uit. Is het belangrijk??? Nee, niet echt. Maar toch geweldig ?als je voor die prijs evengoed een goede beeldkwaliteit en EPG hebt. Ik heb dit abonnement puur om af en toe een voetbal wedstrijd te kijken. Hoef nu niet meer te klooien met gratis apps ed. Zie het ook meer als hobby. Kijken wat er eigenlijk allemaal mogelijk is.
Voor die 1,50 euro per maand durf ik het wel aan denk ik. ? Bedankt allen.
 
  • Like
Reacties: robbert1987
Voor die 1,50 euro per maand durf ik het wel aan denk ik. ? Bedankt allen.
Zie dat het zelf nog goedkoper kan, als je de boel op prijs sorteert en bij de eerste kiest voor 24 maanden dan kom je op 0,65 euro per maand. Betreft ook een grote aanbieder met diverse pakketten. Geen idee wat je hiervan mag verwachten. Bij zo´n prijs is het motto niet zeiken maar kijken als het lukt
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Shaman
Zie dat het zelf nog goedkoper kan, als je de boel op prijs sorteert en bij de eerste kiest voor 24 maanden dan kom je op 0,65 euro per maand. Betreft ook een grote aanbieder met diverse pakketten. Geen idee wat je hiervan mag verwachten. Bij zo´n prijs is het motto niet zeiken maar kijken als het lukt
Welke zoekterm gebruik je dan op Alie? Alvast bedankt!
 
iptv subscription bijvoorbeeld en dan prijs van laag naar hoog kiezen.
Gewoon een beetje spelen met de opties ;)
Klopt, zie nu dat de adverteerder IPTV HD Box Store zijn advertentie heeft aangepast en de periode van 24 maanden heeft verwijderd. Was benieuwd hoe laag sommigen kunnen gaan.
 
Klopt, zie nu dat de adverteerder IPTV HD Box Store zijn advertentie heeft aangepast en de periode van 24 maanden heeft verwijderd. Was benieuwd hoe laag sommigen kunnen gaan.
De advertentie die ik opperde van store shop5393004 met 2 lijnen heeft zijn prijs inmiddels ook verduddeld.

En ligt het aan mij of zijn het steeds nieuwe stores die iig nog niet zo lang bestaan ?
 
En ligt het aan mij of zijn het steeds nieuwe stores die iig nog niet zo lang bestaan ?
Geen idee, kijk pas zin´s kort daar rond, nieuwe namen zijn natuurlijk niet altijd nieuwe personen, van één een testlink ontvangen die niet open gaat.
 
Geen idee, kijk pas zin´s kort daar rond, nieuwe namen zijn natuurlijk niet altijd nieuwe personen, van één een testlink ontvangen die niet open gaat.
Da's al geen lekker begin. Gelukkig heb je meer keuze ?
 
Da's al geen lekker begin. Gelukkig heb je meer keuze ?

Bij een groot aantal verkopers is het klikken op de chat link voldoende om één of meerdere testlinks te tonen, helaas heb ik het idee dat deze links aan een ieder die op de link klikt wordt getoond en niet uniek zijn waardoor kijken vaak niet mogelijk is omdat een ander de link al gebruikt. Eigenlijk meer een indruk wat het pakket aan kanalen bied.
 
Heb zelf IPTV Tech. Kreeg daar keurig netjes een testlinkje in de chat welke heeft gewerkt. Kreeg m'n jaarabonnement op dezelfde manier. Ook niks mis mee. ?
 
Bij een groot aantal verkopers is het klikken op de chat link voldoende om één of meerdere testlinks te tonen, helaas heb ik het idee dat deze links aan een ieder die op de link klikt wordt getoond en niet uniek zijn waardoor kijken vaak niet mogelijk is omdat een ander de link al gebruikt. Eigenlijk meer een indruk wat het pakket aan kanalen bied.
Welke store`s heb jij dat bij want ik omschrijf toch echt wat @Shaman ook ervaart.
 
Heb zelf IPTV Tech. Kreeg daar keurig netjes een testlinkje in de chat welke heeft gewerkt. Kreeg m'n jaarabonnement op dezelfde manier. Ook niks mis mee. ?
Waar vind jij die dan? Wanneer ik zoek op"IPTV Tech" krijg ik alleen maar boxen, hardware dus..
 
Laatst bewerkt:
Welke store`s heb jij dat bij want ik omschrijf toch echt wat @Shaman ook ervaart.
Bij een aantal had ik dat, vermoed dat ze dagelijks een paar testlinks aanmaken en is het alleen maar een in gebruik probleem. Bij een paar stond ook een melding dat je bij problemen via de chat een link kon aanvragen. Zal hier later nog eens naar kijken eerst maar eens een kleine vakantie houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.