[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm vind je niets van terug op hun website enkel NL+ pakket voor de full stack prijs

Vraag een test aan op hun website of stuur een mailtje naar het mail adres met de vraag wat ze allemaal aanbieden.
Je krijgt dat ook gelijk een link naar de Telegram groep dan zie je gelijk de actuele prijzen van NL+ of stuur 1 van de beheerders een berichtje.
Ze bieden namelijk meerdere pakketten aan zo ook NL budget, INT+, NL HD+ en Sport een pakket alleen die staan ook niet op de website..
Verschillende prijzen verschillende kanalen/VOD.

Maar lijkt me handig dat er een topic aan word gemaakt over deze aanbieder aangezien nu alle andere Topics worden vervuild.
@LeX die andere is gesloten mag deze weer worden geopend of mag er uberhaubt nog een topic worden gemaakt van deze provider aangezien die verbannen is van dit forum. Dit allemaal binnen de richtlijnen van het forum wel te verstaan?
 
  • Like
Reacties: Scoozy
Ik heb ook veel interesse in een heel stabiel NL/UK/USA pakket. Beeld kwaliteit heel belangrijk! Wil ik best wat extra voor betalen.
 
Vraag een test aan op hun website of stuur een mailtje naar het mail adres met de vraag wat ze allemaal aanbieden.
Je krijgt dat ook gelijk een link naar de Telegram groep dan zie je gelijk de actuele prijzen van NL+ of stuur 1 van de beheerders een berichtje.
Ze bieden namelijk meerdere pakketten aan zo ook NL budget, INT+, NL HD+ en Sport een pakket alleen die staan ook niet op de website..
Verschillende prijzen verschillende kanalen/VOD.

Maar lijkt me handig dat er een topic aan word gemaakt over deze aanbieder aangezien nu alle andere Topics worden vervuild.
@LeX die andere is gesloten mag deze weer worden geopend of mag er uberhaubt nog een topic worden gemaakt van deze provider aangezien die verbannen is van dit forum. Dit allemaal binnen de richtlijnen van het forum wel te verstaan?
ik heb gisteren nog een mail gestuurd naar hen en die zeiden dat ze enkel maar die NL+ pakket verkopen, die sportpakket doen ze niet meer
 
ik heb gisteren nog een mail gestuurd naar hen en die zeiden dat ze enkel maar die NL+ pakket verkopen, die sportpakket doen ze niet meer

Sport pakket wist ik niet maar INT+ bieden nog wel aan.
Unlimited NL Budget bieden ze ook aangezien funnyguy dat zelf heeft gezegd.
De rest zou je even moeten na vragen maar in het verleden boden ze dat sportpakket nog wel aan maar blijkbaar nu niet meer..
 
klinkt nog intressant. Als de playsports kanalen op punt staan, zou ik mss overwegen om bij hen een abbo aan te schaffen
 
klinkt nog intressant. Als de playsports kanalen op punt staan, zou ik mss overwegen om bij hen een abbo aan te schaffen
Ik heb beide broertjes nu test draaien alsook mijn vaste MTO en de playsport zijn bij alle 3 de aanbieders fullHD en 50 fps de broertjes hebben wel meer kanalen in 50fps full HD in de NL & BE en US bouquetten & een telegram groep met nieuws. Als mijn abo afloopt nog wel ff ga ik toch naar hun vrees ik kwaliteit is beter daar kunnen we niet onderuit !
 
  • Like
Reacties: robbert1987
iptv wordt vrij veel gebruikt door gemixte en internationale gezinnen. Nederlanders in het buitenland of buitenlanders in Nederland. Mijn vrouw wilt graag Braziliaanse en Portuguese zenders zien, ik Nederlandse. Dan kom je snel uit bij deze megalomane pakketten waar alsnog 90% van de zenders overbodig is. Daarom is een portal waar je zelf je bouquet kan samenstellen ook iets wat ik graag zou hebben...

Maar die mogelijkheid zit toch al bijna in iedere IPTV box sommige applicaties bezitten deze optie ook al.
Post automatically merged:

klinkt nog intressant. Als de playsports kanalen op punt staan, zou ik mss overwegen om bij hen een abbo aan te schaffen

Robbert1987 probleem met de Playsport is de niet aanwezige FUP (Fair Use Policy) op de internetlijn in België dat is ook de reden dat de kanalen vaak offline gaan want dan zal zeker de max data bundel op wezen.
Zelfde hoor ik regelmatig in de familie dat er veel geklaagd wordt door Belgen die kijken alle streams op max bitrate en halverwege de maand hebben ze te weinig data over...die staan er dus niet bij stil dat je dan nog wel internet bezit maar met beperking.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: robbert1987
@dreamshare : kan je nog antwoorden op de door meerdere personen gestelde vraag welke de provider van 45euro is die je momenteel gebruikt. Lijkt me interessant voor veel mensen en met de naam van de provider te geven doe je niets mis.
 
  • Like
Reacties: robbert1987
Lex die andere is gesloten mag deze weer worden geopend of mag er uberhaubt nog een topic worden gemaakt van deze provider aangezien die verbannen is van dit forum. Dit allemaal binnen de richtlijnen van het forum wel te verstaan?
Het interne berichtenverkeer met de bewuste aanbieder onlangs gaf dit forum geen hoop op een snelle terugkeer van deze provider. Maar hoop doet leven hè !
 
@dreamshare : kan je nog antwoorden op de door meerdere personen gestelde vraag welke de provider van 45euro is die je momenteel gebruikt. Lijkt me interessant voor veel mensen en met de naam van de provider te geven doe je niets mis.
NL Budget bundel heet die, als je een mailtje stuurt op hun website krijg je deze aanbiedingen in je mailbox met alle info ;)
 
  • Like
Reacties: funnyguy
NL Budget bundel heet die, als je een mailtje stuurt op hun website krijg je deze aanbiedingen in je mailbox met alle info ;)
Klopt, men kan dan een lijst ontvangen van het NL Budget pakket en welke zenders daarin staan
 
Vraag een test aan op hun website of stuur een mailtje naar het mail adres met de vraag wat ze allemaal aanbieden.
Je krijgt dat ook gelijk een link naar de Telegram groep dan zie je gelijk de actuele prijzen van NL+ of stuur 1 van de beheerders een berichtje.
Ze bieden namelijk meerdere pakketten aan zo ook NL budget, INT+, NL HD+ en Sport een pakket alleen die staan ook niet op de website..
Verschillende prijzen verschillende kanalen/VOD.

Maar lijkt me handig dat er een topic aan word gemaakt over deze aanbieder aangezien nu alle andere Topics worden vervuild.
@LeX die andere is gesloten mag deze weer worden geopend of mag er uberhaubt nog een topic worden gemaakt van deze provider aangezien die verbannen is van dit forum. Dit allemaal binnen de richtlijnen van het forum wel te verstaan?

ik heb er een paar geprobeerd via ali maar ik vindt het helemaal niks
 
ik heb er een paar geprobeerd via ali maar ik vindt het helemaal niks
Mja ze zijn natuurlijk niet te vergelijken met onze bekende NL aanbieders maar voor een backup zijn er toch een paar die in aanmerking komen voor een 25€ jaar abonnementje vind ik ;)
 
Mja ze zijn natuurlijk niet te vergelijken met onze bekende NL aanbieders maar voor een backup zijn er toch een paar die in aanmerking komen voor een 25€ jaar abonnementje vind ik ;)

Inderdaad,
naast Wesopro, ook een backup je genomen van een ander verkoper voor 16,50 per jaar niets mis mee *(prijs/kwaliteit)
Okay , geen EPG, of catchup maar de zenders die ik wil kijken doen het gewoon goed.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad,
naast Wesopro, ook een backup je genomen van een ander verkoper voor 16,50 per jaar niets mis mee *(prijs/kwaliteit)
Okay , geen EPG, of catchup maar de zenders die ik wil kijken doen het gewoon goed.
Welke aanbieder is dat voor €16 een jaar plan? Acebird e wesopro zijn minimaal 3x zo duur per jaar.
 
Welke aanbieder is dat voor €16 een jaar plan? Acebird e wesopro zijn minimaal 3x zo duur per jaar.
Heeft niet de kwalliteit van Wesopro, maar als backup!
try it your self "zou ik zeggen , is inmiddels 17 euro nog wat,
oja, alleen M3U list mogelijk.
Shop5260019 Store
 
Status
Niet open voor verdere reacties.