[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb m3u url, ussername en password.
Ik heb contact met Patrick en raadde me de wesopro iptv pro-app aan met 8000 port. Ik zal later controleren of het werkt.
Je kunt zien dat hij probeert te helpen.
 
Ik heb m3u url, ussername en password.
Ik heb contact met Patrick en raadde me de wesopro iptv pro-app aan met 8000 port. Ik zal later controleren of het werkt.
Je kunt zien dat hij probeert te helpen.

probeer die m3u url eens in tivimate app.
Die wesopro iptvpro app is alleen voor de 48 uur test
 
Heb nu beeld via de - M3U Link - met Hottest IPTV 6 van Wesopro .
Heb even gebladerd door de groepen en mag zeggen een heeeel strak beeld.
Voorzien van EPG, Catchup , heb deze spelen op Tablet met Perfect Player en op Android Box met TiViMate.
Als het zo blijft, ben ik meer dan tevreden. ( Patrick heb zijn best gedaan ).
Post automatically merged:

Ik heb m3u url, ussername en password.
Ik heb contact met Patrick en raadde me de wesopro iptv pro-app aan met 8000 port. Ik zal later controleren of het werkt.
Je kunt zien dat hij probeert te helpen.

Zo kreeg ik beeld met deze door Patrick gestuurde link : (vul bij de kruisjes , je naam en Password in)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Reacties: robbert1987
zo te zien is die wesopro 1 van de betere van ali. Zeer goeie beeldkwaliteit, en als er problemen zijn, gelijk wat, dan antwoord hij steeds op een vriendelijke manier, ook al heb je het niet onmiddellijk begrepen. Hij houdt u ook altijd op de hoogte als hij met iets bezig is om iptv te verbeteren.
 
Zo kreeg ik beeld met deze door Patrick gestuurde link : (vul bij de kruisjes , je naam en Password in)
dat is mijn link.
Ik heb geprobeerd op TiViMate maar er is geen beeld.
Wesopro maakt geen verbinding. via de Hottest IPTV 6 ook.
Ook werkt de EPG-link niet.
Vandaag heeft Patrick me om mijn IP gevraagd. Ik weet niet of het veilig is? Wat vind je ervan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat is mijn link.
Ik heb geprobeerd op TiViMate maar er is geen beeld.
Wesopro maakt geen verbinding. via de Hottest IPTV 6 ook.
Ook werkt de EPG-link niet.
Vandaag heeft Patrick me om mijn IP gevraagd. Ik weet niet of het veilig is? Wat vind je ervan?

Heb je op de link ( blauwe in mijn post hier boven ) geklikt...... Dan zie je in die in je browser bovenin verschijnen, dan bij de sterretjes je " username " en je "password" invullen.
Als je verbinding heb , dan krijg je een melding , dat je een "m3u" file kan downloaden.
( Dat is een teken dat je link werkt ).
 
dat is mijn link.
Ik heb geprobeerd op TiViMate maar er is geen beeld.
Wesopro maakt geen verbinding. via de Hottest IPTV 6 ook.
Ook werkt de EPG-link niet.
Vandaag heeft Patrick me om mijn IP gevraagd. Ik weet niet of het veilig is? Wat vind je ervan?

Heb je toevallig een vpn aan staan?
 
m3u-bestand al gedownload. ik heb philips 50pus7504.
Ik heb geprobeerd op smartest iptv, wesopro iptv, Hottest IPTV en TiViMate . zonder succes.
Ik krijg een foutmelding op smartest iptv:
failed to connect to hottest.online/91.###.###.### (port 8000) from /192.###.#.# (port #####) after 60000ms

wat vind je ervan om Patrick my ip te geven?

Heb je toevallig een vpn aan staan?
Ik heb geen VPN
 
m3u-bestand al gedownload. ik heb philips 50pus7504.
Ik heb geprobeerd op smartest iptv, wesopro iptv, Hottest IPTV en TiViMate . zonder succes.
Ik krijg een foutmelding op smartest iptv:
failed to connect to hottest.online/91.###.###.### (port 8000) from /192.###.#.# (port #####) after 60000ms

wat vind je ervan om Patrick my ip te geven?


Ik heb geen VPN
Je heb wel een M3U file kunnen downloaden???? Heb je die al geprobeerdin te voeren ???

Vreemd , ik zie in mijn link helemaal geen poortnummer ofzo staan, heb je het al geprobeerd om "mijn" link in te vullen ,
zoals hij boven in de adresbalk verschijnt.?
 
ik heb gedowload m3u via tivimate uitgevoerd. Ik zag de tv-zenderlogo's, maar ik kon geen kanaal starten.
Uw link is (was ?) identiek aan die van mij. Ik heb hem niets gedaan, de jouwe.

Na de eerste startproblemen nam ik contact op met Patrick. Hij gaf me een andere link met poort 8000.
 
probeer die m3u url eens in tivimate app.
Die wesopro iptvpro app is alleen voor de 48 uur test
Klopt niet heb hem een maand genomen als test en werk ook met die app dus is niet alleen voor de 48h test hoor, btw de Playsport kanalen werken super nu beste beeld dat ik al heb gehad zelfs beter als MTO & UnlimitedHD iptv !
 
  • Like
Reacties: The Brook
Klopt niet heb hem een maand genomen als test en werk ook met die app dus is niet alleen voor de 48h test hoor, btw de Playsport kanalen werken super nu beste beeld dat ik al heb gehad zelfs beter als MTO & UnlimitedHD iptv !
aah goed om te horen. Nu nog wachten tot dat ze alle 8 de play sports kanalen hebben.
 
ik heb gedowload m3u via tivimate uitgevoerd. Ik zag de tv-zenderlogo's, maar ik kon geen kanaal starten.
Uw link is (was ?) identiek aan die van mij. Ik heb hem niets gedaan, de jouwe.

Na de eerste startproblemen nam ik contact op met Patrick. Hij gaf me een andere link met poort 8000.

Is het nu inorde....???... Geef anders je ip adres aan hem door...heb ik ook gedaan.
 
aah goed om te horen. Nu nog wachten tot dat ze alle 8 de play sports kanalen hebben.
@robbert1987 wat ben je met die 8 playsport kanalen ? Ze gebruiken er maar 2 met live uitzendingen dus de andere zijn herhalingen wat je trouwens ook overdag kan bekijken op 1 & 2 , heb eentje nu in test die er 8 heeft en bij 6 staat er geen uitzending :) dus ben je niets mee volgens mij. De kwaliteit van de 2 zijn wel super hetzelfde als ik ze op kabelbox zie en ook 50 fps aan HD dus ik snap niet waarom de andere 2 (boven vernoemde) aan dezelfde waarden zitten geen scherper beeld geven alsook het groen van de voetbal velden zijn perfect en niet blur zoals de andere die ik al getest heb.
 
nee idd, de belgische competitie ligt nu stil. Maar als er terug voetbal is, en formule 1, zijn degelijk die 8 kanalen allemaal in gebruik met live uitzendingen. Op zo'n momenten ben je helemaal niks met maar 2 kanalen
 
nee idd, de belgische competitie ligt nu stil. Maar als er terug voetbal is, en formule 1, zijn degelijk die 8 kanalen allemaal in gebruik met live uitzendingen. Op zo'n momenten ben je helemaal niks met maar 2 kanalen
Ja F1 zie ik altijd via SKY F1 kanaal rechtstreeks
 
nee idd, de belgische competitie ligt nu stil. Maar als er terug voetbal is, en formule 1, zijn degelijk die 8 kanalen allemaal in gebruik met live uitzendingen. Op zo'n momenten ben je helemaal niks met maar 2 kanalen
Al vaker gezegd Robbert het zou technisch alleen mogelijk wezen als ze al de 8 kanalen op meerdere locaties zouden kunnen omzetten of België moet zijn internet FUP gaan aanbieden want anders is het helaas onmogelijk 24/7 8 kanalen te bieden.
De meeste providers kijk maar naar Unlimited die hebben live F1 kanalen met dikke bitrates en Play Sport dat is toch ook een goede oplossing.
 
Al vaker gezegd Robbert het zou technisch alleen mogelijk wezen als ze al de 8 kanalen op meerdere locaties zouden kunnen omzetten of België moet zijn internet FUP gaan aanbieden want anders is het helaas onmogelijk 24/7 8 kanalen te bieden.
De meeste providers kijk maar naar Unlimited die hebben live F1 kanalen met dikke bitrates en Play Sport dat is toch ook een goede oplossing.
zoals al vermeld Dreamshare, het gaat mij om de belgische competitie. En ik weet ook dat het moeilijk is om alle 8 de kanalen te hebben. Maar je weet nooit dat er een aanbieder is die ze wel heeft. En geloof mij, met maar 2 play sports kanalen, ben je niet veel. Het is hetzelfde als men gewoon maar ziggo select zou aanbieden ipv de rest van de ziggo kanalen.
 
zoals al vermeld Dreamshare, het gaat mij om de belgische competitie. En ik weet ook dat het moeilijk is om alle 8 de kanalen te hebben. Maar je weet nooit dat er een aanbieder is die ze wel heeft. En geloof mij, met maar 2 play sports kanalen, ben je niet veel. Het is hetzelfde als men gewoon maar ziggo select zou aanbieden ipv de rest van de ziggo kanalen.

Hangt er vanaf wat je wil zien. Persoonlijk wil ik vooral de matchen van Club Brugge zien en die komen bijna altijd op de eerste 2 kanalen (geldt voor alle G5 clubs in 95% van de gevallen). Ik heb er dus geen 8 nodig. Maar als je supporter bent van een kleinere ploeg, ben je inderdaad niks met 2 kanalen omdat die bijna altijd op de volgende kanalen komen.

Persoonlijk hoop ik vooral dat er nog eens iemand (de eerste 2) kanalen van Proximus toevoegd. Kan je ook eens een match uit 1B kijken. Voorlopig heb ik die enkel goed werkend gevonden bij Waalse aanbieders.
 
Hangt er vanaf wat je wil zien. Persoonlijk wil ik vooral de matchen van Club Brugge zien en die komen bijna altijd op de eerste 2 kanalen (geldt voor alle G5 clubs in 95% van de gevallen). Ik heb er dus geen 8 nodig. Maar als je supporter bent van een kleinere ploeg, ben je inderdaad niks met 2 kanalen omdat die bijna altijd op de volgende kanalen komen.

Persoonlijk hoop ik vooral dat er nog eens iemand (de eerste 2) kanalen van Proximus toevoegd. Kan je ook eens een match uit 1B kijken. Voorlopig heb ik die enkel goed werkend gevonden bij Waalse aanbieders.
voila dat bedoel ik dus. Ik ben supporter van een kleinere ploeg en die worden nooit op de eerste 2 kanalen uitgezonden ( behalve ze spelen tegen een G5 ploeg). Ik ben ook tennisliefhebber en dat zenden ze uit op play sports 7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.