[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug gecontroleerd,...heeft 20 min geduurd vooraleer ik terug beeld had,het laden gaat gewoon heel traag.
Zappen gaat goed maar epg heel traag of gewoonweg niet.
Had gisteren een berichtje gestuurd met whatsapp maar ik denk dat hij het te druk heeft.
 
Hier ook geen streams van Wesopro, link is ook niet te downloaden. Merkte gisteren wel dat er USA zenders bijgekomen waren, ze zullen wel bezig ermee zijn...
 
er zijn verschillende iptv1 , 5 , 6 bij wesepro ... zijn die verschillend vanmekaar? ik lees het verschil precies niet
 
Hier ook problemen met Wesopro iptv 6, krijg al sinds afgelopen dinsdag geen verbinding meer.
Kan wel het M3U bestand downloaden, echter zie ik in VLC dat er geen verbinding kan worden gemaakt.
Uw invoer kan niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'http://***:8000/****' niet openen.
Volgens Wesopro komt dit door het gebruik van een VPN, maar had deze al sinds het begin van het abonnement actief....
Dit wordt nu blijkbaar actief geblokkeerd, hopelijk wordt het snel vrijgegeven. Zit nu te wachten op een reactie, maar ben persoonlijk niet zo blij dat vpn wordt geblokkeerd.
Moet zeggen dat ik hiervoor een tevreden gebruiker was, prima beeld en veel CA, US en UK zenders in het pakket.
 
Hier werkt het weer redelijk.
Soms nog wel wat gehaper en de EPG werkt niet meer.
Vandaag wel reactie gehad van Patrick, dat ze vandaag niet werken en er mogen op terug komen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.