[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
In mijn directe nabijheid was dit onlangs geen probleem Jaap.
Hoi Lex , ik krijg het niet aan de praat in mijn pro versie. kan dat komen doordat ik mijn inlog gegevens het in xtream codes API moet invullen. Maar ik moet als server invullen Zou dit geblokkeerd worden of zo . Groet Jaap
 
Hoi,

Ik ben nieuw en heb me beetje ingelezen. Blijkbaar is Wesepro iptv6 een goede keuze als ik het hier mag lezen? Nou ben ik ook op hun pagina gaan kijken met de naam ''WESOPRO Offcial Store'' en een testlink aangevraagd. Ik kreeg de volgende bericht terug:

If you use Android device 1. Could you please use your Windows OS computer to copy the following link to download the android app named "IPTV6 Stalker" first?

2. Copy "IPTV6 Stalker" android app to one USB disk(Memory Card), then connect the USB disk to your android device and install "IPTV6 Stalker" app on your android device.

3. Run "IPTV6 Stalker", then you will get one MAC address, then could you please send me this MAC address?

Note: 1.Because our IPTV6 has no M3U/Xtream test codes for free, but our IPTV6 has 24 hours free test codes for "IPTV6 Stalker" android app, So we suggest you can test our IPTV6 on your IPTV6 Stalker android app.

Betekent dit dat ik via de link de app moet downloaden, en dan op een USB zet om het op de TV te installeren? En dan de Mac nummer die ik op me TV zie aan ze door te geven? En kan ik het ook op mijn telefoon installeren?
 
M.b.t. tot Wesopro leveren zij ook EPG ? en word dit automatisch enabled als je Xtream grbruikt of kun/moet je specifiek een url voor de epg invullen
Post automatically merged:

Hoi Lex , ik krijg het niet aan de praat in mijn pro versie. kan dat komen doordat ik mijn inlog gegevens het in xtream codes API moet invullen. Maar ik moet als server invullen Zou dit geblokkeerd worden of zo . Groet Jaap
Probleem kan zitten in de type van de url die gekregen hebt bij mij wilde een url &type=m3u niet werken maar een met &type=m3u_plus wel in tivimate. Wat ik alleen nog niet aan de gang heb gekregen op mijn testline is EPG
Post automatically merged:

Betekent dit dat ik via de link de app moet downloaden, en dan op een USB zet om het op de TV te installeren? En dan de Mac nummer die ik op me TV zie aan ze door te geven? En kan ik het ook op mijn telefoon installeren?
Betekent dit dat ik via de link de app moet downloaden, en dan op een USB zet om het op de TV te installeren? alleen als je tv Android TV heeft

kan ik het ook op mijn telefoon installeren? Waarschijnlijk niet bovendien moet je iets hebben om het mee te bedienen m.a.w. de app ondersteund waarschijnlijk geen touch, normaal gesproken zal de app de afstandsbediening van je tv moeten ondersteunen.

Overigens is de software van bv een LG tv helemaal geen android dus daar zal het helemaal niet op werken. Tenslotte heb ik wel gewoon een IPV6 test account gehad en kon ik het zelfs op mijn laptop werkend krijgen met vlc viewer (welliswaar erg traag wellicht wegens het de grote van de lijst.

Iemand die EPG werkend heeft op Wesopro? mijn testaccount is afgelopen en heb dit nog niet kunnen testen
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik ben nieuw en heb me beetje ingelezen. Blijkbaar is Wesepro iptv6 een goede keuze als ik het hier mag lezen? Nou ben ik ook op hun pagina gaan kijken met de naam ''WESOPRO Offcial Store'' en een testlink aangevraagd. Ik kreeg de volgende bericht terug:

If you use Android device 1. Could you please use your Windows OS computer to copy the following link to download the android app named "IPTV6 Stalker" first?

2. Copy "IPTV6 Stalker" android app to one USB disk(Memory Card), then connect the USB disk to your android device and install "IPTV6 Stalker" app on your android device.

3. Run "IPTV6 Stalker", then you will get one MAC address, then could you please send me this MAC address?

Note: 1.Because our IPTV6 has no M3U/Xtream test codes for free, but our IPTV6 has 24 hours free test codes for "IPTV6 Stalker" android app, So we suggest you can test our IPTV6 on your IPTV6 Stalker android app.

Betekent dit dat ik via de link de app moet downloaden, en dan op een USB zet om het op de TV te installeren? En dan de Mac nummer die ik op me TV zie aan ze door te geven? En kan ik het ook op mijn telefoon installeren?


Je krijgt eerst een speciale app die je moet installeren en dan krijg je een mac adres alleen voor de testperiode. Koop je een abo dan kun je gewoon een M3U file vragen. Die proef app is trouwens best aardig maar alleen voor een apparaat.
 
Je krijgt eerst een speciale app die je moet installeren en dan krijg je een mac adres alleen voor de testperiode. Koop je een abo dan kun je gewoon een M3U file vragen. Die proef app is trouwens best aardig maar alleen voor een apparaat.
thnx voor de info. Ik kan die Stalker app dus niet op me tv installeren? Wordt een standaard IPtv appje en dan de M3U link daarin droppen?
 
thnx voor de info. Ik kan die Stalker app dus niet op me tv installeren? Wordt een standaard IPtv appje en dan de M3U link daarin droppen?

Die app van hen is alleen voor de testperiode, op een Android TV misschien te installeren, dat weet ik niet. Als je een abonnement neemt kun je kiezen: of een mac address dan kun je die app van hen blijven gebruiken, maar op één apparaat. Slimmer is het dan voor een M3U file te kiezen dan kun je die op meerdere apparaten (1 tegelijk) gebruiken met diverse apps waarvan je degene kunt uitkiezen die jou het beste bevalt. Er is ook een app van Wesopro zelf voor gebruik met een M3U file.
 
Hier nog even mijn eerste ervaringen met de IPTV-boer uit China: heb uiteindelijk gekozen voor EVYBUY. Heb d.m.v. een kortingscode uiteindelijk 12 euro betaald voor een jaar. Dus een eurootje per maand. Contact is goed, snel en vriendelijk.
Veel FHD en ook enkele UHD zenders. Stabiliteit is redelijk goed. Héél soms valt het even uit, maar daar maak ik geen probleem van voor dat geld.
Gigantisch veel zenders ter beschikking.
De app die ik gebruik is DATOO player, op mijn Nvidia Shield. EPG zit er ook bij, loopt op één of andere reden een uurtje te vroeg, dus daar moet ik nog even naar kijken hoe ik dat oplos (kan ook mijn eigen schuld zijn :-D ).
Het fijne van EVYBUY is dat je ook een VPN kunt gebruiken, vind ik wel een iets veiliger idee en je kunt het ook in het buitenland gebruiken (lijkt mij).
Programma's terugkijken kan volgens mij niet, maar vind ik ook niet zo boeiend.

Mijn ervaring met WESOPRO was qua communicatie ook heel goed, maar ik kreeg die test niet aan de praat. Dat was bij EVYBUY een stuk makkelijker en daardoor was de keus helemaal makkelijk gezien de lagere prijs.
 
Hoi Robin, sounds good.

-Even gekeken op hun site en klopt het dat ze geen UK zenders aanbieden?
-Hoe doe je dat dan met vpn, want in principe kunnen ze dan niet checken of je je login niet shared met derden??
 
Hoi Robin, sounds good.

-Even gekeken op hun site en klopt het dat ze geen UK zenders aanbieden?
-Hoe doe je dat dan met vpn, want in principe kunnen ze dan niet checken of je je login niet shared met derden??

Jawel hoor, er zijn een heleboel UK zenders. Ook film zenders en de BBC's etc. etc.

Ik heb gevraagd via een chat of ik VPN kon gebruiken en dat was mogelijk zeiden ze. Ik gebruik wel elke keer dezelfde VPN, zelfde land, zelfde ingang. Dus daarmee gebruik ik twee IP-adressen eigenlijk. Zonder VPN en met VPN. En dat wordt geaccepteerd. Verder ga ik niet kijken of ik het nog op mijn mobiel aan de praat kan krijgen, want ze gaven aan dat het maar voor 1 device was. Dus daar laat ik het dan ook maar bij.

Mocht je nog vragen hebben, shoot. :)
 
Ik gebruik wel elke keer dezelfde VPN, zelfde land, zelfde ingang.

Mocht je nog vragen hebben, shoot. :)

Ja hoor, nog wat vragen ?

Wat bedoel je met "zelfde ingang" - neem je telkens dezelfde server voor het bepaalde land of bedoel je nog iets totaal anders ?
En welke heb je bij Evy gekozen, want idd - die stores hebben altijd 5 of meer dezelfde aanbiedingen, verschillen ook amper qua prijs.
Wat (belangrijkste) wat zijn intussen je ervaringen - werkt het sorteren van zenders makkelijk etc.
 
Ik ben geen actieve commentor, maar wilde wel even reageren; ik maak nu gebruik van WESOPRO nadat Unlimited letterlijk op zwart ging. Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg onder de indruk ben, enorm veel VOD's en mega veel kanalen. Ik heb een Netflix, iTunes TV, Ziggo TV, Amazon Prima abonnement, maar vooral de TV van Ziggo is op een OLED 4K gewoon niet scherp. Het valt mij op dat WESOPRO gewoon veel beter beeld aanbiedt dan m'n eigen provider. Ik kijk graag naar Belgische TV (gezien mijn Belgische roots) maar is het traditioneel aanbod te laag en een schotel op het dak is een nogo.

Dit is voor mij de reden om IPTV te nemen. Ik wil het draadje niet kapen maar denk dat het gross van de mensen het niet erg vindt om ergens voor te betalen maar dan moet het wel een beetje billijk zijn en gewoon een fatsoenlijk aanbod betreffen.

Verder ben ik dus erg verrast door de Chinese aanbieders en blijf ik daar nog even plakken!
 
Ik ben geen actieve commentor, maar wilde wel even reageren; ik maak nu gebruik van WESOPRO nadat Unlimited letterlijk op zwart ging. Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg onder de indruk ben, enorm veel VOD's en mega veel kanalen. Ik heb een Netflix, iTunes TV, Ziggo TV, Amazon Prima abonnement, maar vooral de TV van Ziggo is op een OLED 4K gewoon niet scherp. Het valt mij op dat WESOPRO gewoon veel beter beeld aanbiedt dan m'n eigen provider. Ik kijk graag naar Belgische TV (gezien mijn Belgische roots) maar is het traditioneel aanbod te laag en een schotel op het dak is een nogo.

Dit is voor mij de reden om IPTV te nemen. Ik wil het draadje niet kapen maar denk dat het gross van de mensen het niet erg vindt om ergens voor te betalen maar dan moet het wel een beetje billijk zijn en gewoon een fatsoenlijk aanbod betreffen.

Verder ben ik dus erg verrast door de Chinese aanbieders en blijf ik daar nog even plakken!

Welke wesopro gebruik je als ik vragen mag?
je zegr dat het beeld goed is. Maarik heb meerdere test lijnen gelrobeerd. En bijvoorbeeld de NL film1 kanalen zijn geen van alle1080p bij mij. Dit terwijl andere zeggen dat dat bij hun wel zo is...
 
Ik mag denk ik geen links plaatsen maar zal je vanavond even de link sturen van m'n shopping cart. Ik heb ook af en toe contact met hem gehad en hij / ze reageren heel erg snel op m'n vragen. Ik ben een kritische gebruiker zal ik maar zeggen en heb alle NL's zender op HVEC, ben er echt niet ontevreden over.
 
  • Like
Reacties: wrstylo
Status
Niet open voor verdere reacties.